globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))

Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

29.1.2015 v 13:24 | Nahoru | #1

MichalR66 píše: No měl jsem napsat spíš nevhodné pro ježdění pod 90 km/h .

To víš, mi z Prahee, musíme při každém výjezdu na okresky nejdříve překonat cca 20 km úsek džungle na každou stranu. To se týká i toho pásma otáček do 4 tis. Jestliže má mašina i na jedničku při 50 km/h ani ne 4 tis. otáček, je to k prdu.

Ale je fakt, že pro někoho, kdo má prázdné okresky za domem, může být situace zcela jinde.



tohle chápu...ale to jen proto, že ta mašina je napřevodovaná ke třem stům...
O dva zuby jinak...a ? ... otázkou taky je co jsi tam měl za mapu k těm laufům a kdo ji ladil pak.

Moje TS byla do 4t rpm nepoužitelná, klepavá...mezi 5-6t rpm to bylo takový jalový a až teprve po 6t rpm tam Ekoteroristi dali trochu benzínu, aby to jelo. Překopáním laufů a sání...nahráním mapy...a POZOR - doladěním vzduchu se ten motor diametrálně ...opravdu z gruntu změnil... na jedna a dva se dá jet i pod 2t rpm...ale není to prostě dobře u dvouválu ... motor od 2,5trpm na nízký kvatly( max. 3.) můžes klidně otevřít s plným....a roztáčí se bez odmlouvání. Po překročení 3t rpm tahá jak lokomotiva - lineárně ...ovšem pod 8l/100km to moc nejede ... mám to o dva zuby dopomala 14/43 - maximálka asi 225-230
Hodně dělá fakt, že dnešní motory se běžně držej na hranici chudoby, kvůli CO a uhlovodíkům...
Když to zhrnu - kdyby sis byl bejval změnil převodovej poměr... mohl si v klidu jezdit dál na TKMce

Naposledy editováno 29.01.2015 13:49:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

29.1.2015 v 14:23 | Nahoru | #2

t_freedom píše: tohle chápu...ale to jen proto, že ta mašina je napřevodovaná ke třem stům...
O dva zuby jinak...a ? ... otázkou taky je co jsi tam měl za mapu k těm laufům a kdo ji ladil pak.

Moje TS byla do 4t rpm nepoužitelná, klepavá...mezi 5-6t rpm to bylo takový jalový a až teprve po 6t rpm tam Ekoteroristi dali trochu benzínu, aby to jelo. Překopáním laufů a sání...nahráním mapy...a POZOR - doladěním vzduchu se ten motor diametrálně ...opravdu z gruntu změnil... na jedna a dva se dá jet i pod 2t rpm...ale není to prostě dobře u dvouválu ... motor od 2,5trpm na nízký kvatly( max. 3.) můžes klidně otevřít s plným....a roztáčí se bez odmlouvání. Po překročení 3t rpm tahá jak lokomotiva - lineárně ...ovšem pod 8l/100km to moc nejede ... mám to o dva zuby dopomala 14/43 - maximálka asi 225-230
Hodně dělá fakt, že dnešní motory se běžně držej na hranici chudoby, kvůli CO a uhlovodíkům...
Když to zhrnu - kdyby sis byl bejval změnil převodovej poměr... mohl si v klidu jezdit dál na TKMce



Převody jasný. Tam ale pomůže až tak 6 zubů celkem .

Byl tam komplet titan Akrap i s origo mapama pro Akrapa. Všechno se několikrát kontrolovalo u Flash v Mladý Boleslavi. Klapky se synchronizovaly, filtr měnil, všechno čistilo. Ale bylo to prostě stejné ukrutně ucukaný. Nahoře to ale jelo jako kráva na V2.

Jak řikám dneska už je to jinde a třeba Super Duke, což je mimochodem ta o 40% silnější mašina než S4R, už jezdí i při tom výkonu naprosto luxusně i se 195 koňma, full Akrapem, filtrem, apod. Hlaďoučký je to jak samet, skoro žádný vibrace, táhne od 2 tis. naprosto bez cuknutí. Tenhle motor mít v super biku, tak je to nádhera. Něco podobnýho čekám od 1199 a 1299.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist