Peřina> V "krámech", jako je OKAY elektro a podobné, bych naopak byl rád, kdyby tam nikdo kolem mě neběhal a neoblejzal - už je ten kec v reklamě, jak jsou prodavači "odborně školení, zboží znají a umějí poradit", je sprostá lež - jsou školeni leda tak v tom, jaký je z kterého zboží zisk a které tedy mají vnucovat nejlépe. Dále klidně lžou, jak zrovna to, na co koukám, "mají doma a jak jsou s tím spokojeni" - to by museli mít doma všechno, co je na krámě. Hrají si na "odborníky", přitom prodávanému zboží rozumějí jako Hurvínek válce. Nemluvě o jejich přístupu, když jsem potřeboval sehnat nějaké náhradní díly - co neměli na skladě, nebyli štonc objednat, "vedení to zakázalo, aby se jim to nehromadilo na skladě", nebo dokonce tvrdili, že už daný díl nikdo nenabízí - přitom na netu jsem jej našel během pěti minut a za dva dny měl doma. Takže v takovém kšeftě rozhodně nebudu mít výčitky odejít s prázdnou, i když by se panák ve firemním tričku mínil "ochotou" posrat. Ba už jednou jsem jim tam do očí řekl, že pohádky ať zkoušejí vykládat jiným, sbohem.