globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cz motor do enduro kostry
23.1.2015 v 14:01
Dobrý deň.Chcem sa opýtať aká kostra je vhodná pre motor z čz 175/487 alebo jawy 250 kývačky alebo panelky.Chcem to mať komplet rám,kolesá,vidlica proste komplet a do toho dať motor z cz alebo jawy.Hľadám aj na bazoši,ale vaččisnou majú rozetu na ľavej strane a jawacký alebo cz motor má reťaz na pravej strane.Keby že niekto má s takou prestavbou skúsenosti,tak sa môže s nimi podeliť.Ďakujem za rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:04 | Nahoru | #1
Ahoj, nechci Ti kazit iluze, ale pokud chceš enduro, tak ho kup celý. Tohle bude jen generovat další problémy, pěkně si na tom nezajezdíš, nahrneš do toho peníze a práci a nakonec zjistíš, že stejně musíš udělat to, co jsem napsal na začátku.

Jen pro příklad třeba něco takového - a máš rovnou vyřešeno co budeš prohánět po silnici.

Naposledy editováno 23.01.2015 14:11:57

(reakce na) Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:28 | Nahoru | #2
Dave81> Nad takýmto niečim už som rozmýšľal.Ale porovnaj si cenu dielov do motora s cz 175 a s dt 125.Ďalší faktor je aj životnosť motora a keď sa ti pokazí elektrika a niesi v tom zruční tak to doma neopravíš a to sú dalšie peniaze.Ja som si to už dávno prepočítal a viem čo si môžem dovoliť.A enduro rám v kominácií s motorm z cz 175 mi vyšlo ako ideálne riešenie.Chcem moto na pole,poprípade les a nehcem dať za samotnú moto 500-600 eur,lebo na to nemám a neoplati sa mi to .

1 reakcí na tento příspěvek Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:29 | Nahoru | #3
Za 8 tisíc ti prodám svoji střelu - fantic oasis 80. 2T vysokootáčkovej motor, váha fechtla, velký jako normální enduro (třeba XL 600), motor něco okolo 7 - 9 kw odhadem. 6 kvaltů, když se zhoupnu ve stupačkách, vyskočím metr od země. Je na ní potřeba pár úprav, ale nic vážnýho a se všema problémama tě seznámím. Motor v dobrým stavu.

(reakce na) Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:33 | Nahoru | #4
Tombik> Vďaka,ale nemám záujem,nakoľko som zo Slovenska a do Česka ísť po moto sa mi neoplatí.

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:41 | Nahoru | #5
Hele, tu kostru (s tlumením, brzdama, kolama, přední vidlicí....) ti zadarmo nikdo asi nedá. A i potom do ní musíš něco vrazit, aby byla funkční. Pak do toho musíš nacpat ten motor - vyřešit uchycení (souosost řetězových kol, prakticky vyrobit výfuk, abys ho protáhl rámem a nikde nepřekážel, natahat základní elektriku). Koupit řetězovku (aby obě kola byla na stejný řetěz).......+hromada dalších prkotin, který budeš muset vychytat aby se na tom možná dalo jezdit......

A 500E za celou motorku ti přijde moc?
Nezlob se, ale musel si spadnout z višně a vůbec nevíš, co taková "přestavba", kterou plánuješ obnáší....a nakonec to stejně bude mnohem horší svezení, než třeba ta zmíněná DT125.

Radím Ti zajdi za někým, ať ti na konkrétní motorce ukáže co a jak funguje, co je potřeba aby to vůbec mohlo jet a pak uvidíš, že už v první větě co jsem Ti tu napsal jsem měl pravdu.

Naposledy editováno 23.01.2015 14:50:09

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:48 | Nahoru | #6
take jsem to pred 30 lety resil, to tu ale nebyl vyber jaky tu je ted. Nakonec jsem bastl prodal a zkoncil u CZ250/513

Naposledy editováno 23.01.2015 14:49:46

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:52 | Nahoru | #7
vezmi kompletni motorku a nerob picoviny, ve finale te to vyjde levneji a budes mit lepsi svezeni

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 14:54 | Nahoru | #8
No spíš to ani nepojede budeš to mít stále zadřené taková číza na enduro nemá geny,mám kompletní rám z husky cr250 také jsem uvažoval o nějaké jawě ale radši jsem koupil za 6,5 gilinu xr1 125 jezdí stále a bez problémů.Na podzim jsem přikoupil xl600r za 6 a jsem spokojen.

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 17:55 | Nahoru | #9
No...ze Zetky 175ky se endurko udělat dá.
Akorát musí byt majitel manuálně zručný a vědět, co a jak. S podvozkem aj s motorem.
Stejně dobrý základ je "kulatice" ČZ 250...
Nicméně aby to fungovalo, je třeba nějakých zkušeností ze stavby motorek...a když se ptá, jak se ptá, tak tam asi žádné nebudů...
Ale pokud má odvahu a je schopný se učit, proč ne...základem budiž "Svazarmovec" ČZ 250.

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 18:01 | Nahoru | #10
to ja bych byt tebou šel jinou cestou. kup si MZ150 bez not. je za par korun a opraviš si všechno sam. a oprati te jawe nebo čezetě neni tak těžka a utahana

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 18:37 | Nahoru | #11
Z Emzety je do terénu dobrý akorát ten motor...
Tam potřebuješ verk, kerý je odolný hrubému zacházení. A tahle motorka je sice opravdu dobrá, ale taková...fajnová, enom na silnicu...
Jo, ze starších typů Emzet, keré majů úchyty do rámu aj vpředu, z tych se daly dělat stroje, jéjej.
Šak na nich vyrostlo několik generací špičkových soutěžáků...v NDR .
Tady je ten "Svazarmovec" ČZ:




...a tady ta starší MZ, z keré se používal motor pro kluby:






Naposledy editováno 23.01.2015 18:42:17

1 reakcí na tento příspěvek Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 19:58 | Nahoru | #12
Tak ďakujem za vaše názory,ale veľmi mi to nepomohlo.Ja som pevne rozhodnutý,že čo chcem.Jasné že taká dt 125 je lepšia ako splatanina nejakej čz,ale proste 15 ročný chalan bez príjmu si také dt 125 dovoliť nemôže a rodičov nechcem finančne zaťažovať.Ja si za tým stojím,že čo chcem a ako sa hovorí nikto učení z neba nespadol,čiže preto sa pýtam.A pýtam sa,len aká kostra je vhodná na takú prestavbu,nie ako mám prestavbu realizovať.Keď chcem byť motorkár nemusím mať moderné namakané drahé moto,ale stačí aj taká jawka.A keď si na to našetrím sám a si ju aj urobím,tak získam aj nejaké skusénosti z tej technickej stránky a budem si to vážiť.

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 20:12 | Nahoru | #13
Co vlastne muzes pouzit krom motoru?

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 20:36 | Nahoru | #14
Blbosť ako noc, do normálnej motorky plánuješ dať motor ktorý stojí za už len z hladiska zapalovania a za dalšie tvarom.

My s bratom sme kedysi kúpili Malaguti MGX 50ccm s pokazeným nekompletným motorom a zastavali sme do toho MZ150 a boli sme spokojný, ale to čo chceš urobiť ty nedoporučujem práve kvôli tomu blbému tvaru kartrov.
To na ktorej strane je reťaz sa vyriešiť dá, ale podstatnejšie je aby výstupné kolečko pre reťaz bolo čo najbližšie k osi zadnej kyvnej vydlice a to je ten najväčší problém u tých archaických motorov

Tá MZ150 má aspon bezkontakné zapalovanie

PS: podla mna na tom ani nejak neušetríš, lebo kúpiť komplet motorku s nefunkčným motorom nebude zrovna lacné

Naposledy editováno 23.01.2015 20:40:33

1 reakcí na tento příspěvek Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 20:49 | Nahoru | #15
Na motor čz 175-487, je najvhodnejší rám s čz 175-477,487. Tieto motorky ako sú dá sa na nich v poho za lacný peniaz behať v teréne a postupne upravovať, najprv dozadu drapák a jedeš. Zadné tlmiče dať šikmejšie aby bol vyšší zad. Následne flexa tuning, predný blatník chytiť hore pod okuláre, len treba naň privariť držiaky, niekedy boli také aj z verzie čz trial, mal som doma aj čz viac krát aj ten blatník s horným úchytom, ale žiaľ nie súčasne. Koleso 21 potom zohnať, keď sa podarí. A čo oco, neradil si sa s ním? Mne keď to povedal syn, tak do večera stála čz v garáži a do rána som ju spojazdnil. Skús ho do toho zapojiť, možno by ti poradil najlepšie. Možno o dajakej vie, čo niekomu stojí v plevni. Držím palce.

(reakce na) Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 22:48 | Nahoru | #16
daniel009>

Čau Dane, kdysi jsem prošel přesně tím co teď řešíš, peněz bylo málo, doma Sportka 175 a já chtěl něco, co zvládne aspoň trochu terénu.

Bylo to hodně práce, ale nakonec z toho bylo něco takového .

Vidím to jako pracný, ale fajn způsob, jak se dostat k tobě vysněnému cíli.

Pokud bys chtěl enduro nebo cross kostru, musíš hledat (třeba tady) , pak koupit a stejně to zas budeš za peníze spravovat, protože za pár peněz nebude terénní podvozek v pořádku.

Mě se teda úplně nejvíc zamlouvá ten Svazarmovec co tu nechal Zdenálbenál...

Tak ať ti to brzo jezdí podle tvého přání...

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 22:52 | Nahoru | #17
Doba je jinde,dnes je to nesmysl,ale ty devadesátý léta...-těch svařenců,nadšení i zklamání...

2 reakcí na tento příspěvek Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 22:56 | Nahoru | #18
Proč chceš použít zrovna motor ČZ 477/487? Ten motor je zoufale slabej a zcela bez točivého momentu. V nízkých otáčkách sotva jede, méně vhodný motor do terénu snad neexistuje. Na ČZ 175 jsem kdysi jezdil lehký offroad na částečných homecrossech a i s původním rámem a tlumičema byl vždy největší slabinou ten motor.
Pokud chceš stavět nějaký homecross do lesa za co nejméně peněz, vem lehkej rám a navař do něj motor 350/638. Ten je sice taky na hovno ale je skoro zadarmo a při vhodném převodu se aspoň trochu svezeš.

(reakce na) Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 23:00 | Nahoru | #19
Deadman> Protože třeba jinej nemá. a vaří z toho co má. já v jeho letech?-to jsem si o ,,hranatý" 175 mohl nechat zdát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 23:07 | Nahoru | #20
Deadman>

Prdel vody... Zetka-sportka 175 toho zvládne dost i se standartním převodem, pokud bude jezdit náročnější terény, dá tam větší rozetu, delší řeťaz a zas bude mít zábavy habakuk.

Neraďte mu jiný motory nebo celý motorky. Je mu 15 roků, peněz pomálu, doma mu stojí sportka a chce si to ufachčit sám, rychle, levně a podle svého vkusu. Ptá se na co nejlevnější řešení s maximálním možným efektem v rámci uvedených podmínek.

Tak zapojte fantazii, jak byste to v takových podmínkách řešili vy...

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 23:15 | Nahoru | #21
Nejlevnější a nejjednodušší je upravit stávajicí motorku. Já si třeba upravil svýho prvního fechtla dost libově. Předek Simson, zadek na centrálu, vyztuženej rám, dopředu 19'' kolo, dozadu drapák, 11 zubů kolečko na pastorek (nejmenší co se tehdá dalo sehnat) a rozeta 68z. Maximálka okolo 30 km/h, ale do lesa to bylo super trialový jezdidlo. Není třeba dávat ten motor do jinýho rámu, protože v jiným rámu ho stejně nevyužiješ. Ten tvůj motor nemá ani polovinu výkonu, co moderní 80ccm ostrý motokrosy. E: a pokud teda just chceš něco takovýho udělat, tak bych doporučil libovolný italský maloobjemový enduro (můj fantic , různý aprilie, cagivy, atp.) nebo japonský juniorský motocrossy (80ccm)

Naposledy editováno 23.01.2015 23:24:04

(reakce na) Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 23:35 | Nahoru | #22

ST-M píše: Deadman>

Prdel vody... Zetka-sportka 175 toho zvládne dost i se standartním převodem, pokud bude jezdit náročnější terény, dá tam větší rozetu, delší řeťaz a zas bude mít zábavy habakuk.

Neraďte mu jiný motory nebo celý motorky. Je mu 15 roků, peněz pomálu, doma mu stojí sportka a chce si to ufachčit sám, rychle, levně a podle svého vkusu. Ptá se na co nejlevnější řešení s maximálním možným efektem v rámci uvedených podmínek.

Tak zapojte fantazii, jak byste to v takových podmínkách řešili vy...

Cz motor do enduro kostry

23.1.2015 v 23:56 | Nahoru | #23
On ale nikde nenapísal že má nejakú konkrétnu motorku, skôr len spomenul dva samotné motory.

daniel009: bez penazí to jednoducho nepôjde. Skús sa poradiť s otcom, lebo fakt si neviem predstaviť ako to chceš dať dokopy, na to treba aj nejakú zručnosť, vybavenie dielne čo nie každý má. Myslím že otec by ti mohol pomôcť / poradiť, pretože veci ktoré sa ti zdajú jednoduché môžu byť pre teba v reále neriešitelné

Čo tak sa obzrieť po nejakom Simsone bez papierov za 250-300€ a budeš spokojne jazdiť, lebo hentie staré hajtry budeš viac tlačiť ako sa na nich voziť

Naposledy editováno 23.01.2015 23:57:43

(reakce na) Cz motor do enduro kostry

24.1.2015 v 00:45 | Nahoru | #24
krokoš> Tak nejak.
Když sem měl ty samé roky, neměl mě kdo poradit a ani dookola nikdo o tem nic nevěděl.
Když máš motor "hranatici", tak použij rám, z kerého je motor.
No a postupným vylepšováním, na co ti budů stačit vědomosti a peníze, možeš k nečemu dojít.
Byl sem v Luhačovicích "Ve stopě Zlínské šestidenní" a velice dobře tam jel kluk právě na lehounce upravené Zetce...jen zvedlý přední blatník a drapáky.
Jel jak Mistr světa, fakt.
Takže klídek, ano, nejsů to motorky á la CRF 450 (nekerých jezdců na nich dokáže zostudit aj kamoš na Jawě z roku 74), ale sů v terénu použitelné.
A k získání základních návyků to bohatě stačí.
Za pár korun...

Cz motor do enduro kostry

24.1.2015 v 07:44 | Nahoru | #25
svazarmovec není motorka za pár korun, nedávno jsem se byl na jednoho podívat a pán za něj chtěl 60tis. kč, no nedohodli jsme se, ale pravděpodobně ho prodal...

1 reakcí na tento příspěvek Cz motor do enduro kostry

24.1.2015 v 08:23 | Nahoru | #26
kdysi jsem se dostal k této dobastlené "krosce"(asi za 2tisíce) Před tím jsme jezdili s originál kostrou a rozdíl to byl obrovskej. Na té "Hondě" byla převařená přední trubka před motorem a musela se vyřešit zadní brzda. Normálně je brzda táhlem, tak se muselo předělat na lanko(buben je po otočení kola na druhé straně) Sám bych se do bastlení nepouštěl a koupil nějaké DT80.








(reakce na) Cz motor do enduro kostry

24.1.2015 v 09:08 | Nahoru | #27
spacy> Zamačkávám slzu a taky dva tisíce ,asi to byla univerzální cena na vše

1 reakcí na tento příspěvek Cz motor do enduro kostry

24.1.2015 v 09:23 | Nahoru | #28
no, ono to není zas tak dávno. když jsem to doladěné a brzdící a s výfukem prodával, tak to nikdo za 3 nechtěl.

(reakce na) Cz motor do enduro kostry

24.1.2015 v 09:27 | Nahoru | #29

spacy píše: no, ono to není zas tak dávno. když jsem to doladěné a brzdící a s výfukem prodával, tak to nikdo za 3 nechtěl.

To víš,doba je na to pryč-tedka je to samej pítbajk a dírtbajk. .Já se taky nemůžu zbavit homekros fichtla po synovcích a taky to měli na naučení.Ale co,nijak to nepřekáží.

Cz motor do enduro kostry

24.1.2015 v 10:01 | Nahoru | #30
ST-M: tá tvoja čz bola veľmi pekná, na ňu drapák, dopredu 21 + drapák a tam kde pôjdem na XT tam by som šiel aj na tom, alebo na timťone, a kde sa bojím na XT tam som timťona preniesol, akurát s tým mojím bachorom som na ťimťone vypadal, ako moja žena hovorí, ako kotná sviňa na kolobežke. Spacy, aj tvoja je pekne urobená, má veľké + lebo je funkčná.Pre Daniel 009 : vidíš ako spacy otočil koleso na Honde? Musíš dať pozor, aby si mal potom koliesko a rozetu v zákryte, aby ti nepadal reťaz. Ono tá úprava vyzerá jednoducho, ale je na tom spústu práce. Veď, len spojazdniť čz 175 477, dá zabrať aj mne, teraz. V 15 som dal do Stadiónu piestne krúžky naopak, potom na mňa jeden sused tak reval, že si to pamätám do dnes. Dnes mladý majú výhodu internetu. Držím ti palce, hlavne presvedč otca.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist