globalmoto_kveten





Téma: Opravdu test autoservisů?
 
19.1.2015 v 17:41
Je toto podle vás opravdu test autoservisů a nebo značkou zaplacená reklama? Stojí za to, si pročíst diskusi pod článkem.

auto.idnes.cz/test-autoservisu-0mc-/auto_ojetiny.aspx

Něco podobného předvádí i Autosalon na Primě, je to jedna velká reklama na servisy Škoda auto.
Anketa: Kam jezdíte do servisu
značkový servis
19%
7
neznačkový servis
32%
12
kamarád
11%
4
auto si servisuju sám
38%
14
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 10:48 | Nahoru | #121
Minulej rok jsem ODJEL s autem na výměnu rozvodů do "autorizovanýho" servisu. Žádná pakárna - Audi A4/B5 1.6/74kW. Měli to tam kluci měsíc a měnili i to, co se měnit nemuselo, nebo nemělo (třeba baterka, to mě fakt nasralo). Po rozvodech a všem ostatním auto jelo asi 20km, potom rana. No nic, něco se klukům nepovedlo... Takže zpátky na laně a reklamačka. Další dva měsíce hádání s technikama a jediná rozumná věta, která z nich vypadla byla: "Tak si to vemte a postavte si to do kopřiv, kde to stálo předtím, než jste to k nám dovezl." Kdyby mi to ten jantar řekl do očí a ne po telefonu, tak by asi chytl pár přes držku.. No ve výsledku si vzali nějakejch 60, už jsem odstranil běžný závady, který se při GO motoru vytvoří (tekoucí čerpadlo serva, únik oleje, ucpaný odtokový kanálek u baterky, vyměněný nový brzdový desky + kotouče...), jen mi ještě někde teče chladící kapalina a nevím kde

Na druhou stranu.. Vysypal se mi kat a nechtělo se mi s tím mrdat, tak jsem auto odvezl do nějakýho začínajícího servisu, ať mi vyměněj celej výfukovej systém.. No jako tlumiče a trubky dobrý, dokonce i olej mi zkontrolovali a vyměnili (i když byl asi měsíc starej a při předání nepadlo ani jedno slovo o ničem jiným, než o výfuku), ale to, co kluci provedli s katem, to je na metál.. Sehnali starej kat z Golfa, ale zjistili, že tam tak nějak nesedí, takže řízli přírubu na svodech, potom kus svodů a nakonec se snažili napastit původní přírubu na říznutý svody.. No příruba držela, ale v místě, kde se sbíhají trubky jim to nějak nevyšlo, tak to krapejtko foukalo.. Ten zvuk byl strašnej, takže mě to stálo kat a nový svody. Aby to nebylo všechno, tak začala svítit kontrolka Airbagu a WAG mi napsal dost stručně, že mám v prdeli roznětku bočního pytle u strany řidiče (typicky dráty pod sedačkou) a řídící jednotku Airbagů.. Za práci nic nechtěli, zaplatil jsem jen díly, co tam opravdu dali, ale ve výsledku by mě to vyšlo líp, kdybych si to udělal sám. Asi jsem fakt smolař...

Takže za mě: Co zvládnu, je nejlepší si udělat sám a s tím co nezvládnu je nejlepší zajet k nějakýmu známýmu, kterej to umí, udělat si na to čas a čumět mu pod ruky a být mu k ruce, kdyby něco potřeboval podat, přidržet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 11:15 | Nahoru | #122

Lion píše: _monty> co vim tak ma Hyundai Accent kolem roku 2004, kolikrát to tu na foru zminoval... takze jedenapullitrovej tříválec nebo čtyrválec v naftě... no a porovnava to s dnesnima tsi motorama nebo nevim... v roku 2004 byla fabie (aby sme porovnali accenta) s 1.4 tdi, coz byl desnej motor, v tom sem nastesti jel jen jednou mozna dvakrat, pak 1.2 htp, to melo mít druhý jméno Přemek, protože Podlaha tam byla furt a pak 1.4 55 kw což bylo slušný, ale zas to nejezdilo do pěti jako ten Accent a neztrácelo tolik na ceně...

no takze jako vždy hrušky s jabkama...

e: pak jeste v holobytu tam byl litrovej tříval a pak sem viděl pár kusů s 1.9 tdi/sdi, benzin 1.6



Monty kladl otázku mně, nikoli Tobě, tak příště laskavě neodpovídej za druhé, když navíc neznáš fakta a píšeš překroucené nesmysly. Rok 04 a tříválec opravdu ne, stejně jako porovnávání s Fabií.

Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 11:23 | Nahoru | #123
Mám auto v záruce, takže značkový servis. Po skončení záruky se uvidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 11:30 | Nahoru | #124

J.M.K. píše: Monty kladl otázku mně, nikoli Tobě, tak příště laskavě neodpovídej za druhé, když navíc neznáš fakta a píšeš překroucené nesmysly . Rok 04 a tříválec opravdu ne, stejně jako porovnávání s Fabií.



Promiň, jak tu čtu tvoje úvahy, tak sem asi něco pochytil . Tak promiň, je to 2007 a s kterou škodovkou to teda můžu srovnat?

Naposledy editováno 21.01.2015 11:30:36

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 11:38 | Nahoru | #125
Lion> Srovnej třeba i30 a Ochcácvku - za stejnou cenu Korejec-Turek v "plné palbě", kdežto škodovka nejosekanější "sociální" základ. Jediné, v čem i30 zaostává, je vyšší práh kufru. A Accent je na tom podobně, lepší dynamika, spolehlivost, levnější díly. A ten Tebou "nadhozený" motor 1497ccm/110k/235Nm byl ve své době nejlepším dostupným dieselem pro osobáky. A Fabia je srovnatelná třeba s Puntem a Ital má tady v mnoha ohledech navrch - např. jednoduchá konstrukce a lepší ergonomie (ta ostrá spodní hrana palubky u Fabie je peklo a přední sloupky jakbysmet).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 11:49 | Nahoru | #126

DucS píše: majitele TSI znám a motor jsem dělal. Je to všeobecně známý problém. Proč asi koncern přešel u TSI z řetězu zpět na řemen...hádej?


A proč je vrátili opět s možností řetězu, ktery sam mám, hádej.
Žádnej všeobecnej problem to neni, to se tykalo prvních modelů u kterych se snažili šetřit na blby části motoru. Kdyby to byla nějaka katastrofa tak tu žadny TSI nejezdí.
Stejně jako ty vaše bláboly o tom jaky je htp sráč.
Měli jsme to jako předchozí auto, nalitalo se s tim 160 tisic, prodalo se to tchánovi, kterej s tim nalital dalších 100 a pak to prodal. Nějaký praskání hlav nebo soustavny propalování ventilů? Blbost, ani jednou se to nestalo. Jedinej problem byl s katikem, kterej se nechal jednou zavařit a byl klid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 12:00 | Nahoru | #127
J.M.K.> i30 ma na výběr atmosféru 1.4 a 1.6... pak je tam 1.6-1.7 nafta, ta 1.7 81 kw je za 420 tisíc, s výbavou za půl mega... ona oktávka má největší možnost výbavy ze všech škodovek, takže není problém ji s assistentama, kůží a navigací dostat na 800k

cena servisu a dílů

hyundai i40



superb



Naposledy editováno 21.01.2015 12:37:55

(reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 12:01 | Nahoru | #128
StrejdaMortymer> tak ono se to neděje úplně "každému"... ale to že se to nestalo Vám neznamená, že to neextistuje

Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 12:09 | Nahoru | #129
U známého v servisu fungují třeba garančky tak, že dodavatel dílů Trost dodá díly a seznam úkonů pro danou garančku. Za kvalitu dílů ručí Trost, za práci známej.Byl jsem u toho, když za ním přijela vloni paní na výměnu oleje (Hyundai) a rozpovídala se, jaký problém měla s reklamací potkaného motoru u prodejce. Auto v záruce, ale garančku nechala dělat u neznačkového servisu. Došlo to až k soudu, kde soudní znalec dokázal, že vadný díl, který se při garančce neměl měnit ani kontrolovat, byl namontovaný už v továrně. Prodejce se mimo jiné snažil argumentovat nesprávným množstvím oleje v motoru - přelitím, protože na faktuře garančky bylo účtováno množství 4L a obsah motoru má 3,2L. Bylo to vysvětleno tím, že se jednalo o 4L balení, 3,2L se nalilo do motoru a zbytek dostala paní na dolévání. Prodejce u soudu prohrál.
Jestli to tak bylo doopravdy nevím, tu paní (přišla mi rozumná) jsem viděl poprvé.

(reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 12:16 | Nahoru | #130
J.M.K.> Oktavka v zakladu 342900 a u i30 sem se dostal v plnej palbe treba na 551790..s cim ten accent teda porovnavas a z jakejch udaju vychazis? jestli ze svejch dojmu a ze zkusenosti par lidi okolo, tak je to malo..fabie ma zase treba nad puntem navrch v jinejch ohledech no..kdyz sem vybiral auto, tak sem koukal i na punto..jinak teda ve fabii na palubce zadnou ostrou spodni hranu nemam..rek bych ze to rozhodne neni tak cernobily jak popisujes..

(reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 15:02 | Nahoru | #131

Lion píše: J.M.K.> i30 ma na výběr atmosféru 1.4 a 1.6... pak je tam 1.6-1.7 nafta, ta 1.7 81 kw je za 420 tisíc, s výbavou za půl mega... ona oktávka má největší možnost výbavy ze všech škodovek, takže není problém ji s assistentama, kůží a navigací dostat na 800k

cena servisu a dílů

hyundai i40



superb



1.7 naftu do i30 nedostaneš

(reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 15:03 | Nahoru | #132

_monty píše: J.M.K.> Muzu vedet, ktery auto za polovicni naklady odvede lepsi praci a s jakou skodovkou to porovnavas?

taky bych se rád poučil

(reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 16:08 | Nahoru | #133

StrejdaMortymer píše: šmarja to je zas keců na TSI motory, až potkáte někoho komu se to opravdu stalo a toho člověka znáte dýl jak dva dny tak něco říkejte. Máme to doma a nějaky tyhle vaše bubububu s tim kolik to už má najeto to vůbec nevykazuje



Ja tech lidi znam nekolik, dva s 1.8mou total KO a tri s 1.2kou se kterou teda dorachtali do servisu.
jestli to tobe funguje, bud jedine rad

(reakce na) Opravdu test autoservisů?

21.1.2015 v 16:10 | Nahoru | #134

J.M.K. píše: Lion> Srovnej třeba i30 a Ochcácvku - za stejnou cenu Korejec-Turek v "plné palbě", kdežto škodovka nejosekanější "sociální" základ. Jediné, v čem i30 zaostává, je vyšší práh kufru. A Accent je na tom podobně, lepší dynamika, spolehlivost, levnější díly. A ten Tebou "nadhozený" motor 1497ccm/110k/235Nm byl ve své době nejlepším dostupným dieselem pro osobáky. A Fabia je srovnatelná třeba s Puntem a Ital má tady v mnoha ohledech navrch - např. jednoduchá konstrukce a lepší ergonomie (ta ostrá spodní hrana palubky u Fabie je peklo a přední sloupky jakbysmet).



Tohle srovnani nemyslis vazne, ze ne?
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist