auto.idnes.cz/test-autoservisu-0mc-/auto_ojetiny.aspx
Něco podobného předvádí i Autosalon na Primě, je to jedna velká reklama na servisy Škoda auto.
Vybrat si dobrou auto/motodílnu je dnes umění, ale na reklamy moc nevěřit právě. Co zvládnu, to si opravím sám, na dílnu jezdím jen s tím, na co nemám vercajk (popř. se nevyplatí pořizovat), nebo co vyžaduje dát auto na zdviž.
E: Jinak jezdím jen na jednu místní dílnu, kde je znám už přes 10 let, dělali mi tam zatím celkem 4 auta, včetně opravy kastle veterána, k tomu i lakování plechových i plastových dílů na Virgla a nikdy nebyl problém.
Naposledy editováno 19.01.2015 17:53:45
Auto G6V 2,0 TDI 2010 a sel jsem na servisni prohlidku po 120tkm, Nekolikrat jsem se ptal, jestli si muzu dovezt vlastni olej schvalene specifikace, nedovolili ani pres nemitku, ze SEAT, SKODA, OOOO i jine servisy VW tuhle moznost umoznuji.
Takze, mnou nahlasenou zavadu neodstarnili jen se vymluvili, ze to je vlastne normalni.
Cena prohlidky 7070kc, z toho olej 3900kc.
Koncim s autorizakama i pres tu jejich zaruku mobility.
Přitom veškeré díly na opravu diferenciálu jsou dostupné. To je servis?
Jiný případ.. vyhořená elektroinstalace od tažného zařízení na novém autě v záruce. Toto vzniklo špatně zapojenou elektrikou na fungl novém vleku. Výrobce vleku svou vinu uznal a souhlasil s proplacením opravy elektroinstalace na autě ve značkovém servisu.
Vozidlo bylo odvezeno do značkového servisu a do zakázky napsáno a požadováno: kontrola el.instalace TZ na vozidle z důvodu zkratu na el.inst vleku. Osobně jsem se před tím mrkl do zásuvky na vozidle, natavila se tam izolace na drátech, nafotil jsem to a zásuvku složil. Značkový servis jsem na možnost poškozené izolace upozornil.
A verdikt značkového servisu? Všechno zkontrolováno a všechno v pořádku!!!
Naběhl jsem osobně k nim na dílnu /vozidlo tam ještě stálo/ a rozšrouboval jsem před mechanikem a před vedoucím servisu zásuvku...připadali si ten moment chlapci hodně trapně
Naposledy editováno 19.01.2015 18:48:58
Už je to delší dobu.
Po telefonu jsem se dohodl na montáži zamykání řadicí páky a alarmu.
Nahlásil jsem vše co chtěli : r.v.,tip auta,počet dveří,výkon motoru.
Vzal si v práci dovolenou a auto ráno do servisu přivezl.
Odpoledne jsem přijel na smluvený čas.
Zamykání řadičky nebylo,alarm taky ne a s autem někdo najezdil 60 Km. Kokoti !
Kamarád dal k FORD VALOUŠEK Mondeo na výměnu rozvodů.
Nabídka levněji bez papíru,tak to vzal.
Po měsíci byl slyšet ventil.Známý že mu to seřídí.
Rozebral to a ejhle,FORD VALOUŠEK si vzal peníze a na autě neudělal vůbec nic.
Rozvoďák byl ten starý.
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu test autoservisů?
jak se jmenoval prijimaci tehcnik? (jestli to zase neni nejakej hoax)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
KubaLC8 píše: To je divne, ja k Valouskovi jezdil nekolik let a na sluzby si v zadnem pripade nemuzu stezovat.
jak se jmenoval prijimaci tehcnik? (jestli to zase neni nejakej hoax)
Je to už delší dobu jak jsem psal.
Mezi tím už jsem vystřídal dvě auta a lidi už budou jiný.
Rád bych jméno napsal,ale už to bude aspoň 7 let.
Kamaráda se už bohužel taky nezeptám.
Když jsme měli problém s turbem, že chvilku fungovalo, chvilku ne, diagnostika neukázala nic, tak doporučený technik měnil náhodně díl za dílem, až chtěl měnit komplet celé turbo, že prý je to špatné a je třeba nové, nebo repas za x tisíc.
Přitom to byla jasná elektronika, protože to na místě když se hýbalo s kabely chvilku šlo, chvilku ne.
Dali jsme to známému, ten si sice vzal dost za práci, ale to proto, že nad tím seděl asi 9 hodin a šel drátek po drátku až k řídící jednotce, kde byl problém v pseudo studenem spoji. Takže za materiál asi 1 kč. Ale i tak to bylo levnější, než nové turbo
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu test autoservisů?
Staří "mistři a fachmani" stárnou a odchází do penze... nastupují mlaďoši po vyučení a teď
a-je línej a levej = zůstává zaměstnancem...
b-je šikula a snaživec = zůstává pár měsíců, rozkouká se a dojde mu otázka "co tady, za tu mizernou výplatu dělám?"...koupí(najde doma) první gola-sadu a v garáži u rodičů, babičky aj. začne dělat, oleje, desky, výfuky..... a pak už je to jen na něm, kam doroste ale má se líp než za nuznou výplatu
A jediná moje zkušenost v aut.servisu:
V roce 2000 jsem ve Zlínském zastoupení kupoval celkem velmi drahý OFF, jednou z mých podmínek před koupí, byl souhlas prodejce s mou přítomností u servisních zákroků...o.k. ...po čase sem přijel na 1.garančku, auto vjelo na dílnu - přidělený mechanik - otevřel kapotu - okouk motor - pak ještě jednou - a pak se zeptal: "prosím vás, nevíte kde to má olejový filt?" ..... byla to má první a (doufám že navždy i poslední) návštěva, aut. servisu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
Míra píše: Je to už delší dobu jak jsem psal.
Mezi tím už jsem vystřídal dvě auta a lidi už budou jiný.
Rád bych jméno napsal,ale už to bude aspoň 7 let.
Kamaráda se už bohužel taky nezeptám.
Vzhledem k dlouholetym zkusenostem se servisem i pres neznalost konkretniho problemu bych na zaklde toho co jsi napsal klidne rekl ze je to lez.
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu test autoservisů?
Danny350 píše: Já se přiznám, že mě to nikdy ani nenapadlo dát káru do autorizovanýho servisu...
Když máš nový tak jo...
Jinak záleží asi kde se to dělá, my s VW a audinama jezdíme do Hradce (tam jsme i všechny koupili) a pozáruční v Jihlavě...a tam vše OK
V Brně je to katastrofa. Ani netuší, co se na jakých autech sere a co se má dělat. (to co nemají v příručce asi...)
Naposledy editováno 19.01.2015 19:53:38
PETARDAK píše: Mám, možná dost svéráznou, ale léty prověřenou "teorii" o autorizovaných servisech obecně:
Staří "mistři a fachmani" stárnou a odchází do penze... nastupují mlaďoši po vyučení a teď
a-je línej a levej = zůstává zaměstnancem...
b-je šikula a snaživec = zůstává pár měsíců, rozkouká se a dojde mu otázka "co tady, za tu mizernou výplatu dělám?"...koupí(najde doma) první gola-sadu a v garáži u rodičů, babičky aj. začne dělat, oleje, desky, výfuky..... a pak už je to jen na něm, kam doroste ale má se líp než za nuznou výplatu
A jediná moje zkušenost v aut.servisu:
V roce 2000 jsem ve Zlínském zastoupení kupoval celkem velmi drahý OFF, jednou z mých podmínek před koupí, byl souhlas prodejce s mou přítomností u servisních zákroků...o.k. ...po čase sem přijel na 1.garančku, auto vjelo na dílnu - přidělený mechanik - otevřel kapotu - okouk motor - pak ještě jednou - a pak se zeptal: "prosím vás, nevíte kde to má olejový filt?" ..... byla to má první a (doufám že navždy i poslední) návštěva, aut. servisu...
Je to přesně jak píšeš. Mladí kluci se tam jdou zaučit a kdo je šikovný a umí,prchá tam kde ho zaplatí, což značkové servisy nezaplatí a nebo jdou dělat sami na sebe.
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu test autoservisů?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
KubaLC8 píše: Vzhledem k dlouholetym zkusenostem se servisem i pres neznalost konkretniho problemu bych na zaklde toho co jsi napsal klidne rekl ze je to lez.
Docela odvážné.
Vůbec mě neznáš a píšeš,že lžu.
Je to ale tvůj názor a vymlouvat ti to nebudu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
Cuba_GSXR píše: jezdim jen do autorizovaneho... pac mam novy auto... s autem pred tim jsem jezdil ke kamosovi
s novým autem NEMUSÍŠ do značkového na servis a záruku ti musí držet i tak
Servis dělám běžně i na nových autech.
Naposledy editováno 19.01.2015 20:46:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
Míra píše: Docela odvážné.
Vůbec mě neznáš a píšeš,že lžu.
Je to ale tvůj názor a vymlouvat ti to nebudu.
a ty na základě 7 let staré zkušenosti co ti kamarád povídal... už vidím jak vedoucí pobočky, kterej kvůli DPH, nechá mechanika dělat černotu, který má v hodinovce a dílech tak 2x ale lidi sou různí
Lion píše: a ty na základě 7 let staré zkušenosti co ti kamarád povídal... už vidím jak vedoucí pobočky, kterej kvůli DPH, nechá mechanika dělat černotu, který má v hodinovce a dílech tak 2x ale lidi sou různí
Mechanici v některých značkových dělají bokem pro vedoucího a nebo i sami pro sebe běžně. Díly se koupí neznačkové bokem a jenom to lítá...
ale na firmě se jezdí na garančky co 30 tkm, auto do 200-250 tkm (cca 4 roky) neprotestuje, odkup je v toleranci inzerce (+-střed) a sleva na nový 15-20%... každej jak uzná za vhodný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
Lion píše: a ty na základě 7 let staré zkušenosti co ti kamarád povídal... už vidím jak vedoucí pobočky, kterej kvůli DPH, nechá mechanika dělat černotu, který má v hodinovce a dílech tak 2x ale lidi sou různí
Když by jsi si to přečetl celé,tak zjistíš že píšu i o vlastní zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
Míra píše: Docela odvážné.
Vůbec mě neznáš a píšeš,že lžu.
Je to ale tvůj názor a vymlouvat ti to nebudu.
kamos kamose kamose,.... uz to je standartni zacatek neceho vymysleneho ceho je plny internet
neverim tomu (uz jen z principu), ze autorizak si odvazi neco udelat bez papiru = bez zakazkoveho listu = bez jakekoliv evidence, pokud to tak opravdu bylo, ten tvuj kamarad tomu sel naproti a doplatil na to. To ze to nemohl reklamovat, protoze vlastne nemel co je dalsi vec.
Jo, prestrelil jsem, sorry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
DucS píše: s novým autem NEMUSÍŠ do značkového na servis a záruku ti musí držet i tak
Servis dělám běžně i na nových autech.
Přesně tak, nesmí tě perzekuovat za to, že jezdíš jinam. Při dodržení veškerých postupů a použití homologovaných dílů na tvou značku to není důvod k zániku záruky. Klidně si plaťte 6500,-Kč za garančky, kdy vám pouze vymění oil s filtrem a udělají prohlídku vozu, když jinde vám totéž udělají za cca 2-2,5tkč a mnohdy nalijí i lepší oil se stejnou specifikací jako uvádí výrobce... Záruka prostě nezaniká pokud nejedete do autor. servisu, ale jedete i jinam... Je to mýtus co tady šíří autor. servisy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu test autoservisů?
DucS píše: s novým autem NEMUSÍŠ do značkového na servis a záruku ti musí držet i tak
Servis dělám běžně i na nových autech.
ja vim ze nemusim... ale chci... chci ho mit servisovany tam, kde bylo koupeny... z mnoha duvodu