globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lidl 15.1
 
14.1.2015 v 21:20
Zdarec.. Hele nevím jestli to tu je, ale od zejtra sou zase akce v lidlu .. Myslím že kromě nabíječky tam je pár věcí které stojí za to tam skočit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidl 15.1

19.1.2015 v 15:35 | Nahoru | #1
Firecracker> Ta nabíječka co uvádíš nabíjí od 2V 3-článkový akumulátor (6V) a od 7V 6-článkový akumulátor (12V).
Píšeš o zcela vybitém akumulátoru, ale ten má naprázdno 11,8V. Pod zátěží má zcela vybitý akumulátor 10,5V.
Pokud akumulátor vybiješ tak, že večer zapomeneš rozsvícená světla, a ráno je akumulátor na "nule". Tak po odpojení zátěže se zdravému akumulátoru "po odpočinutí" zvedne napětí a nabíječka (i ta Lidlácká) může začít nabíjet.

Chceš-li nějakou nabíječku nazývat udržovací, pak takovou, která má nabíjecí proud stovky mA cca do 500mA. A většinou je koncipovaná jako zdroj konstantního napětí. A to v cenové relaci kolem 200kč (dá se senat identická za 700kč).
Rozhodně nemůžeš nazývat nabíječku s proudem 3,8A jako udržovací.

Pokud chceš nabíjet "vždy", pak si nepořizuj nabíječku s mikroprocesorem co analyzuje připojený akumulátor, protože 6-článkový akumulátor s napětím 2V je mrtvej.
Pro nabíjení "vždy" je ideální "kondenzátorová nabíječka". Ta ti nabije cokoli. Bude cpát proud třeba i do 0V, klidně i do přepolovaného akumulátoru .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidl 15.1

19.1.2015 v 17:17 | Nahoru | #2

PepanS píše: Firecracker> Ta nabíječka co uvádíš nabíjí od 2V 3-článkový akumulátor (6V) a od 7V 6-článkový akumulátor (12V).
Píšeš o zcela vybitém akumulátoru, ale ten má naprázdno 11,8V. Pod zátěží má zcela vybitý akumulátor 10,5V.
Pokud akumulátor vybiješ tak, že večer zapomeneš rozsvícená světla, a ráno je akumulátor na "nule". Tak po odpojení zátěže se zdravému akumulátoru "po odpočinutí" zvedne napětí a nabíječka (i ta Lidlácká) může začít nabíjet.

Chceš-li nějakou nabíječku nazývat udržovací, pak takovou, která má nabíjecí proud stovky mA cca do 500mA. A většinou je koncipovaná jako zdroj konstantního napětí. A to v cenové relaci kolem 200kč (dá se senat identická za 700kč).
Rozhodně nemůžeš nazývat nabíječku s proudem 3,8A jako udržovací.

Pokud chceš nabíjet "vždy", pak si nepořizuj nabíječku s mikroprocesorem co analyzuje připojený akumulátor, protože 6-článkový akumulátor s napětím 2V je mrtvej.
Pro nabíjení "vždy" je ideální "kondenzátorová nabíječka". Ta ti nabije cokoli. Bude cpát proud třeba i do 0V, klidně i do přepolovaného akumulátoru .



Mrkni se do návodu je schopná nabít baterku od cca 2,1V(12V)

Zrovna předevčírem jsem nabíjel kamarádovi vaterku z blacka kterou mu vybil alarm měla 3,7V Lidl nabíječka si ani neškrtla, po nabití blbou nabíječkou a pak chytrou(Lidl) to normálně funguje, i když je jasný, že ji to hluboký vybití na životnosti nepřidalo.

A žádné odpočinutí rozhodně nepomohlo. Navíc to nebyl první případ zcela vybité baterky se kterým jsem se setkal a Lidl nabíječka si neškrtla.

"6-článkový akumulátor s napětím 2V je mrtvej."

Není, z firemní Octávky jsem vyndal baterku která měla 1,8V po nahození přes kabely a následném dobití normální nabíječkou ta baterie v autě funguje už rok vesele dál(i když je jasné že ji to v životnosti nepomohlo)

To co píšu nejsou žádný kecy jedna paní povídala nebo známej známeho, ale případy které se mě opravdu staly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist