Naposledy editováno 13.01.2015 00:00:35
Některé jednotky to mají tak, že mají jeden zub dlouhý 30* a jedna hrana je "startovací" a druhá ta "provozní" Pokud to prohodíš komplet tak by to teoreticky mohlo fungovat - mrkni do manuálů jaký je tam max předstih, minimální pro volnoběh bude zhruba stejný. Musíš pak trefit offset tj pootočení rotoru na klice aby ti třeba těch 10* na začátku bylo reálně 10* - pokud bude sedět kónus na klice tak bez klínku a kapku loctite a dotáhnout nafest
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |