Téma: Moto Gymkhana 2015 - Moto Slalom

29. 08. 2015 Kolín - odjeto
- Polsko 19.09.2015 - Szczecin - odjeto
26. 09. 2015 FINÁLE 2015 - Kolín - odjeto

Takže plánujme, rokujme, hádejme se v rámci slušných mezí, a hlavně ať to jezdí .

Vlákno ze sezóny 2014

Naposledy editováno 08.02.2016 13:14:20

8.4.2015 v 08:13 | Nahoru | #361

Maty_Kolin píše: Spis vodorovne (horizontalni) parkovani ...

to neni moc prakticke, prej se pak casteji musi dolivat benzin

10.4.2015 v 06:56 | Nahoru | #362
Tak už je to tady přátelé. První závod letošní sezóny je za rohem.
Ti co v tom máte jasno se registrujte na stránkách, ať ušetříme administrativu na místě. Díky

14.4.2015 v 21:34 | Nahoru | #363
od zitra kazdou stredu zaciname trenovat i v Brne a to vzdy od 17h na spodnim parkovisti u Globusu tak se za nami stavte pojezdit, omrknout, zatrenovat nebo jen pokecat, pro kazdeho se neco najde

14.4.2015 v 21:51 | Nahoru | #364

Naposledy editováno 14.04.2015 21:52:28

15.4.2015 v 00:25 | Nahoru | #365
To jsou nějaké nové figury do Moto Gymkhany Maty?

15.4.2015 v 09:11 | Nahoru | #366

MimoCZ píše: To jsou nějaké nové figury do Moto Gymkhany Maty?

to se taky bude trenovat?

a hodnoti se technicke provedeni, nebo umelecky dojem?

Naposledy editováno 15.04.2015 09:14:39

15.4.2015 v 11:57 | Nahoru | #367

Maty_Kolin píše: Kua a Kolin zase pozadu nestiham nestacim nesnidam a nesvacim od rana do vecera sedim na motorce -> na jezdeni na motorce neni cas ale uz mam letosni 1. boticka-stupacka-kolinko-lokytek-raminko-padacka-zvedacka

Tak to je jasné, pokud šla první bota a až pak stupačka, máš tu nohu blbě .

15.4.2015 v 19:21 | Nahoru | #368

Mr.Dreamer píše: Tak to je jasné, pokud šla první bota a až pak stupačka, máš tu nohu blbě .

A co jsem si vsimnul tak to dela vetsina top gymkhaneru. Ale treba je to fakt blbe co ja vim... Rad se priucim

Naposledy editováno 15.04.2015 19:26:35

15.4.2015 v 19:50 | Nahoru | #369

Maty_Kolin píše: Nepovidej opravdu? Mam ubrouseny hlasice na stupackach tak pouzivam jako hlasic naklonu malicek u nohy

Aha, moje chyba, koukám, že tento meme sem na fórum ještě nedorazil .

15.4.2015 v 20:31 | Nahoru | #370

Mr.Dreamer píše: Aha, moje chyba, koukám, že tento meme sem na fórum ještě nedorazil .

ale co mě pobavilo (přeložil google): Kappa - Japonský vodní monstrum, které vysává vaše játra z konečníku. Jeho druhá nejoblíbenější jídlo jsou děti... To musí být celkem milá potvůrka

Naposledy editováno 15.04.2015 20:34:07

15.4.2015 v 20:59 | Nahoru | #371

Maty_Kolin píše: No to čumim, vživotě jsem to neviděl, já myslel že je to fotka Mirka Dušína Tak vidíš že sem se něco nového dozvěděl

No, někdo s tím začít musí, docela se mi to líbí. Často se lidé na diskuzích baví a jeden to myslí vážněji než ten druhý a pak je z toho špatná krev. Když mluvíš z očí do očí, tak to vidíš, právě přesně tím výrazem, co má ten vývojář na obrázku. Vždy se zasměju, když si čtu nějaký příspěvek, říkám si, "co to ten člověk mele, vždyť je to pitomost" a na konci jen vidím Kappa . Když už nemohu dělat při bušení do klávesnice ksichty sám, tak to alespoň udělá někdo za mě .
PS: JJ, vodní monstrum mě také rozesmálo .

15.4.2015 v 21:21 | Nahoru | #372

15.4.2015 v 21:25 | Nahoru | #373

Maty_Kolin píše: Mr.Dreamer> Mas pravdu ze na foru je nekdy tezke rozlisit co je ironie a co je mysleno vazne. Proto uz take vetsinu veci co se kde doctu beru s rezervou a na nektre take odpovidam s nadsazkou a lehkou ironii. Ted zpatky k veci - v malych rychlostech si radeji lehounce srkrtnu spickou boty driv nez stupackou protoze kolikrat uz je ta stupacka fakt za limitem adheze, kor kdyz mas riditka ve velkym rejdu... Ta predni guma proste tak velkej naklon v tak malem polomeru zataceni nezvladne a hrne se ven - podobne jak nedotacivej smyk u auta

Jo, to když mě utekl předek, jen mi řekli "seš debil, měls víc tahat" a bylo. Od té doby mi už létá jen zadek . Ale ne, musím alespoň tu GP8 konečně testnout, je to hrozná nuda, ale umět bych to měl.

15.4.2015 v 21:32 | Nahoru | #374
jinak se pripojuju k matymu, ze hlasim sliderem na bote, pac je v tom lepsi cit a stupacky mam stejne bez hlasicu a jeste o pulku urazeny :D nicmene ve slalomu se ve vetsine utazenych figur, krome tahlych rychlejsich zatacek pokud ma jezdec telo dovnitr uplne na stupacku nejezdi, samozrejme kdyz se polozi motorka pod sebe, tak si muzes krouzit po stupackach na petniku..

15.4.2015 v 22:00 | Nahoru | #375

Me treba prijde jako hrozna nuda jet se na motorce jen tak projet... Ale v tom je uz profesionalni deformace protoze "se projizdim" od rana do vecera...

15.4.2015 v 22:04 | Nahoru | #376
Maty_Kolin> Naprostý souhlas, nuda to vůbec není. Ale stejně tak je fajn se jen tak projet, i kdzž je jasný, že ty už to tak nemáš

15.4.2015 v 22:16 | Nahoru | #377

Maty_Kolin píše: Mr.Dreamer> ta "nuda" je dost subjektivni, jasny ze to nechytne kazdeho, ale me (a nejen me) to fakt bavi... uvidis sam az to zkusis - poprve pojedes gp8 treba placnu za 40+ ale po par pokusech budes na 35 a reknes si kurva ja to na tech 30 stahnu protoze je vseobecne znamo ze to jde! no a uz ses v tom...

Jaj, tak jsem to nemyslel. Vůbec to nemělo vyznít jako nuda obecně, i na těch vašich videích vidím, jak moc se bavíte, ale jsem právě jeden z těch, koho to nechytlo. V Mýtě jsem měl čas, jednou jsem nepořádal, tak bylo najednou na všechno tak hrozně moc času. Postavil jsem si pár kuželů (je jich tam hrozně moc a spousta plochy, i když máme zamluvenou jen část areálu) a, no prostě nic, tak jsem tam jezdil a nic z toho, tak jsem uklidil kužely a vlétnul zase na okruh...
Ale pořád tady otravuji, protože jsem rozhodně mistrně nejezdil a stupačky nebrousil a vím, že to je něco, co bych se měl naučit, takže se k tomu snažím dokopat :) .

15.4.2015 v 22:23 | Nahoru | #378

Miondir píše: tak mame prvni trenal za sebou, dal jsem si predsevzeti, ze se musim alespon trikrat povalet abych si to osahal kam az to jde a zbytecne se nebal, to bylo uspesne splneno a ja jsem dneska spokojenej, pac jsem na to sedel skoro poprve letos a hrozne me to bavilo a neprislo mi to vubec spatny :)

15.4.2015 v 22:37 | Nahoru | #379

Mr.Dreamer píše: Haha, si pamatuji, kdy jsem si já dal špatně nohu na stupačku a v zatáčce jsem najednou tou nohou chytnul asfalt. Nohu mi to servalo ze stupačky, ale ne úplně a chytla se pod motorkou, nemohl jsem přestat klopit, protože bych vyletěl z dráhy . Hned potom jsem se šel optat zkušenějších, jak přesně mít nohu a jak se tomu vyvarovat, od té doby se mi to už nikdy nestalo, ale bylo to dost hnusné . Sranda, jak je technika jízdy občas rozdílná, i když, mám dvě uznávané knížky o svižnější jízdě, obě mají pravdu, přesto si protiřečí, být to jednoduché, nebyla by to výzva .

Vtip je v tom, že obě knížky mají pravdu a neprotiřečí si, jen každá popisuje jiný styl. Dokonce si troufnu tvrdit, že obě popisují tu samou věc. Byť jedna je strohá a druhá hodně rozvitá.

15.4.2015 v 22:39 | Nahoru | #380
Mr.Dreamer> netvrdim ze ti vidim az do zaludku, ale myslim ze tak nejak vim co se da vycist mezi radky tvych komentaru ... taky me sla noha pod stupacku a malem pod zadni kolo a ted si v klidu a vedomne obrusuju boty... taky me az tak nebavi dat si na plac par kuzelu a motat se mezi nima - proto defacto vubec netrenuju...

Prijed na jakykoli gymkhana event (nejlepe do Szczecina nebo do Lelystadu) to je uplne nekde jinde - jina atmosfera vidis ostatni mas se s kym srovnavat...

priklad: budes radeji jezdit na okruhu v myte uplne sam, nebo budes radeji kdyz bude na trati par +- stejne schopnejch jezdcu? Pochopilne je spravne C - ja sem proste nejlepci a vsechny pojezdim s prstem v nose

Naposledy editováno 15.04.2015 22:48:45

15.4.2015 v 22:48 | Nahoru | #381

Maty_Kolin píše: Mr.Dreamer> netvrdim ze ti vidim az do zaludku, ale myslim ze tak nejak vim co se da vycist mezi radky tvych komentaru ... taky me az tak nebavi dat si na plac par kuzelu a motat se mezi nima - proto defacto vubec netrenuju, prijed na jakykoli gymkhana event (nejlepe do Szczecina) to je uplne nekde jinde - jina atmosfera vidis ostatni mas se s kym srovnavat...

Nejsem jsi jistý, že je to odpověď, kterou si hledal, ale na okruhu vždy nejraději jezdím sám, není nic lepšího. Párkrát jsem měl tu možnost a byly to vždy ty nejlepší jízdy, mít dráhu jen pro sebe, nikde nikdo, nic jiného v tu chvíli neexistuje, tomu se moc věcí nevyrovná.

15.4.2015 v 22:51 | Nahoru | #382
Edit: Kdyz se jedu svezt na okruh tak tam jedu proto abych si namastil ego ze pojezdim par mrdalu na sportech a zaroven si ho schladil kdyz me predjede nekdo na podobnym srotu jako mam ja

Naposledy editováno 15.04.2015 23:01:42

15.4.2015 v 23:00 | Nahoru | #383

Maty_Kolin píše: Mr.Dreamer> tak tomu fakt nerozumim a proc to jedes? lames osobaky nebo se jen vozis?

15.4.2015 v 23:02 | Nahoru | #384

15.4.2015 v 23:12 | Nahoru | #385

Mr.Dreamer píše: Víš to, že jedeš na hraně, že z té motorky dostáváš všechno, co může nabídnout. Proto jezdím.

tak tehle pociit sem jeste nikdy nemel

No nic tady to asi nevyresime... proberem to osobne prijed 26.4. do Kolina a kdyz ne, tak slibuju ze se v Mejte letos ukazu. Loni jsem byl s jinou partou a s vama to uz nevyslo... Kouknu do vlakna kdy jedete a sbad se utrnu...

15.4.2015 v 23:17 | Nahoru | #386

Krejza píše: Jedeš sám proti sobě, vždy. Je možné, že tě výkony ostatních donutí i ke tvému lepšímu, ale ve své podstatě jediný člověk, kterého překonáváš, jsi ty sám.

souhlas ale to musis mit casomiru transponder nebo aspon sport tracker... fakt je cas v myte ani v sosnove jsem si nikdy nemeril navic je tam vic moznosti trati takze stejne nevis co je nejakej referencni cas

16.4.2015 v 00:16 | Nahoru | #387
Pojdme z5 ke gymkhane - kdo z vas si typne kdo vyhraje letosni 1. zavod v Koline. Osobne mam sveho jisteho favorita ale jako organizator se zdrzuji komentaru protoze vidim kdo se do zavodu oficialne registroval... fb napovi

Naposledy editováno 16.04.2015 00:24:51

16.4.2015 v 07:12 | Nahoru | #388

Mr.Dreamer píše: Ne, vůbec ne. Když jedu skutečně na hraně, není čas řešit cokoli jiného. V tu chvíli existuje jen motorka, dráha, musíš se absolutně soustředit, není čas na nesmysly, na řešení milionu drobností, které ti akorát zapráskají hlavu. Samozřejmě, člověk dělá chyby, když takto pojedu v provozu, mohu někoho sejmout, pokud tak jedu na okruhu, to riziko je mnohem menší, ale stále tam je, když jedu sám, oplocený pozemek, dráha postavená na to, aby se na ní dělalo to, co na ní dělám, to je něco jedinečného. Ten stav mysli, který u toho máš, je nepopsatelný, víš to, že jedeš na hraně, že z té motorky dostáváš všechno, co může nabídnout. Proto jezdím.

no proto je nevhodne jezdit v Myte nebo Sosnove na hranu, protoze mas sice uzavrenou trat, ale chybi unikove zony, chybi lekarska sluzba, chybi trataci ... tyhle male okruhy jsou super na trenovani techniky, ale rozhodne bys tam nemel jezdit na limitech svych nebo motorky., ono kdyz poletis na konci cilovky nebo nahore na kopci, tak toho rychleho doktora muzes docela potrebovat ..

Ja si treba cas v Myte ani nemerim (i mozna priste si pro srandu Racechrono zapnu)

16.4.2015 v 12:38 | Nahoru | #389
poslušně hlásím, že obranné reflexy těla skutečně fungují a pokoušejí se řidiče zabít. Ale padák zatím stále drží
Jinak trénink byl včera super. Ještě se naučit jezdit plynule a bude to fajn.

Edit: Jo a levou botu taky brousím, bo na malorářce furt řadím tam a zpět Pravou ne, tam jde první pedál brzdy

Naposledy editováno 16.04.2015 12:42:24

17.4.2015 v 07:12 | Nahoru | #390
Tady je videjko ze Strahova. SMiondirem můžete trénovat i v Brně.