globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tištěný spoj s kontrolkama
7.1.2015 v 21:09
Ahoj chlapci,najde se tu nějakej šikula co vlastní vtx 1800 a také se vyzná v eletrice.¨Jedná se mi o to,že mi nefunguje kontrolka F1 a ostatní kontrolky funguji tak jak maj,mašina startuje a jezdí bez problému? Díky

2 reakcí na tento příspěvek tištěný spoj s kontrolkama

8.1.2015 v 14:44 | Nahoru | #1
Čus. Já sem z Budějc, takže taky z ruky - takže kam dát k opravě neporadím. Mám VTX 1800 N (Neo-retro, více-méně stejná s verzí R a S, kaplička s kontrolkama na nádrži), ročník 05 - takže píšu o tomto konkrétním modelu. Co se týče PGM-FI kontrolky - po zapnutí zapalování se na pár vteřin rozsvítí a pak zhasne (ještě před startem) - mám pocit, že zhasne v okamžiku, kdy se vypne čerpadlo po natlakování (ale nevím, jestli je to jen časová souhra náhod, nebo to skutečně odpojuje to čerpadlo - manuál sem nestudoval). Díval sem se do el. schématu k mýmu modelu a FI kontrolka je skutečně ovládaná přímo řídící jednotkou, měl by to být vodič W/BU, tedy předpokládám bílá/modrá, na konektoru A (na ŘJ jsou konektory 2) - já W/BU vodič našel na pravém konektoru jako asi 3-tí? zprava ve spodní řadě. Stejnou barvu by měl mít vodič celou trasu až k přístrojovce, přístrojovka je připojená taky dvěma konektory vlevo pod nádrží = je nutno nadzvednout nádrž aby ses k nim dostal. Myslím, že každý schopný autotronik by měl se schématem a nějakou zkoušečkou snadno zjistit jestli je chyba v přístrojovce, kabelech/konektorech nebo ŘJ.

(reakce na) tištěný spoj s kontrolkama

8.1.2015 v 15:36 | Nahoru | #2
charlie.vtx1800> K takovému popisu není co dodat, tomu by měl rozumět každý. Ještě by stálo za to (já teď bohužel nemám čas plánky hledat) mrknout do schématu, zda je kontrolka spínaná "z plusu", nebo "na kostru". Pak by stačilo z řídicí jednotky odpojit štekry a podle "polarity" buď na ten bílomodrý drát ve štekru přivést +12V od baterky pomocným drátem (spínání plusem), nebo při zapnuté spínačce onen drát (opět pomocným drátkem) ukostřit (spínání na kostru). Když se při této zkoušce kontrolka rozsvítí, bude bohužel chyba v jednotce.

E: Přehozená formulace rozsvítí-nerozsvítí.

Naposledy editováno 10.01.2015 19:11:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tištěný spoj s kontrolkama

10.1.2015 v 15:28 | Nahoru | #3
charlie.vtx1800> Ahoj Charli a J.M.K,musím vám oběma poděkovat,nevěřil bych,že se dočkám takový ochoty asi žiju ve špatném kraji...Nic méně mám stažený manuál a tak nějaký nákres el instalace je.Ten bílo modrý drát jsem tam našel na patici s označením A...Podle toho návodu co jste tady oba popsaly,tak snad i já sám zjistím co je špatně...Kdyby to bylo už v řídící jednotce,co se s tím dá dělat? Je to opravitelný?

Naposledy editováno 10.01.2015 15:30:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 4 23.11.2023 v 19:46 1Bandit
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 Kritix 22 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 Longorn 2 5.9.2023 v 20:20 padr


TOPlist