globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rady při GO
6.1.2015 v 10:51
Zdarec.
Dělám svoji první generálku a tak bych od vás rád získal pár rad a zkušenosti :)
Opravy pro které jsme se rozhodl:
-ventily
-ložiska a gufera na vačce
-rozvodový řetěz
-píst
-ojnice (i když nemá vůli)
-ložiska na klice
-ložiska vyvažovací hřídele
-gufero pad primárním kolečkem

Dále se nemohu rozhodnout jestli vyměnit:
-ložisko pod primárním kolečkem
-ložiska na převodovce
-rolny na vahadlech
-zbylé gufera

Když děláte rozvody, měnite i ozubená kolečka, neboj jen řetěz?

Při demontáži jsem zk*rvil unaseč spojky, viz. foto. Kdyby měl někdo na prodej, nebo nějaký nápad jak to opravit, "vyřešit" budu rád.

Předem se omlouvam za špatně názvosloví. Bohužel tomu nerozumím ale rad bych. Snažím se učit a rozumět tomu, protože mě to strašně baví. Proto budu moc rad za jakoukoliv radu !!!
Také sory za chyby a překlepy. Psáno na telefonu

Dík všem ;)

Naposledy editováno 06.01.2015 10:56:29

Rady při GO

6.1.2015 v 10:59 | Nahoru | #1
Bohužel tomu nerozumím ale rad bych.

V ramci zachovani provozu motorky a usetreni ti hromady penez a starosti, nechces to dat nejakemu odbornikovi a koukat mu pod ruce?

Rady při GO

6.1.2015 v 11:05 | Nahoru | #2
Pozor kutil je tady :D
Ne hele, já bych tomu taky chtěl rozumět, pár věcí si udělám - zaplať bůh za 2T :D - ale jak to čtu, sic nadšení ti nechybí, to je správně, a tak aby ti vydrželo, dej to někomu a jak psal Kuba, koukej pod ruce. Nezašel si ani tak daleko auž si něco zkurvil. Ale je to tvoje věc :)
Jinak ty věci nad kterejma váháš udělěj taky /když už děláš i ojku co neni potřeba/ je to několik tisíc navíc, co tě už nezabijou a budeš klidně spát.
Přeju hodně zdaru

Rady při GO

6.1.2015 v 11:19 | Nahoru | #3
Dobrý kluci.... Levé ruce nemám, motor mám rozdělaný na celém stole a fakt nemám v plánu to někomu vozit!

1 reakcí na tento příspěvek Rady při GO

6.1.2015 v 11:26 | Nahoru | #4
Tak to popreju jen hodne stesti, uz jen to ptat se co vsechno vymenit a zkurvene dily pri rosborce nasvedcuji vysledku.
Pak nebrec.

(reakce na) Rady při GO

6.1.2015 v 11:30 | Nahoru | #5
KubaLC8> vidno jsi odborník už od narození, který se nic nepotřeboval učit. Dokonce tak moudrý, že ani radu nemůže poskytnout. Nevadi, třeba se jednou dostanu na tvoji úroveň ;)

1 reakcí na tento příspěvek Rady při GO

6.1.2015 v 11:39 | Nahoru | #6
Mily hochu, nikde jsem nepsal nejakou odbornou radu, jestli mas problem s porozumennim textu to je tvuj problem. Kolikrat jsem se svoji zaslepenosti v uspech jen proto ze jsem zapalenej pro vec spail tak, ze to stalo daleko vic penez nez kdyby to delal odbornej servis - to je moje jedina rada, ale ne odborna, ale zivotni, jak s tim nalozis je tvoje vec
Ale jo, jdi do toho, predpokladam ze mas veskere potrebne informace a pomucky

(reakce na) Rady při GO

6.1.2015 v 11:45 | Nahoru | #7
KubaLC8> škoda že se téma nejmenuje "GO doma či servis" pak bych řekl že jsi porozuměl textu.
Hele díky i za tvé rady ale stačilo mi :)

Rady při GO

6.1.2015 v 11:53 | Nahoru | #8
Generální oprava je že zůstane jen původní obal a pár věcí ktaré nejsou provozem opotřebené natolik že se nemusí vyměnit.
U tebe to bude oprava motoru který zničíš při demontáži.

Rady při GO

6.1.2015 v 13:06 | Nahoru | #9
Tohle nedopadne dobře. nejlepší je že píšeš že nemáš levý ruce ale nezvládnul si ani motor rozebrat aby si něco neponičil.

Chceš se učit proč ne ? ale vybral si ten nejhorší a nejdražší způsob.Jaký máš předchozí zkušenosti ?

Neměj to nikomu za zlý ale na profilu píšeš o urvanym šroubu kterej ti dal očividně zabrat to jsou věci který tě nemůžou rozhodit pokud chceš začít dělat motory.

Bejt tebou koupim si něco na čem se to nejdřív naučíš

1 reakcí na tento příspěvek Rady při GO

6.1.2015 v 13:35 | Nahoru | #10
Vyser se na ne, vetsina znich by si na to netroufla a nebo to nedelaj z pohodlnosti.
Ten motor je jeddnoduchje a KTM ma dobry servisni manualy. otazka jestli ty mas dost rozumu aby ses jich drzel. Bo kdyz nemam zkusenosti delam to tak jak je psano.

Fotka unasece tu neni, takze tezkou soudit, ale pocitam ze si nemel jak ji zaprit takze si to vocesal, kdzy si to drzel buh vi cim. jak si probuh sundal rotor altiku ?
Jinak na tvoje dotazy, ty veci ktere maji nejake mezni vule, ktere se daji zmerit, bych menil pokud jsou dle manualu na vymenu. POkud nejsou tak bych je tam klidne nechal, protoze zrovna u tohodle motoru se da ocekavat, ze nenalita dalsich 100tkm.
Vetsinou kdyz uz menim jen retez.
V nazvoslovi nevidim problem, ze by si mel napsanyho neco spatne.

(reakce na) Rady při GO

6.1.2015 v 13:51 | Nahoru | #11
gugo> Na telefonu mi právě nejde přidat fotka :(
Povoloval jsem matku unašeče bohužel klíčem a ne golou, což byla chyba. Jinak mám samozřejmě přípravky a stahováky... Takže magneto jsem sundal úplně v pohodě!
Ano je mi jasné že co ma mezní vůle měřím.
Ale právě u dílu, na které se ptám nic nezměřím....
Díky za normální odpověď!

1 reakcí na tento příspěvek Rady při GO

6.1.2015 v 14:00 | Nahoru | #12
A u toho rozvodu se ptám, protože ozubené kolo na klikové hrideli se mi vůbec nelíbí. Asi nějaký zkušenější než já ho nahřál vice než měl a čast je modrá... Což je špatně!!

1 reakcí na tento příspěvek Rady při GO

6.1.2015 v 15:03 | Nahoru | #13
Ja osobne kdyz uz bych to mel rozdelany tak bych ty loziska v prevodovce a gufera vymenil, zrovna gufera nejsou zas tak velka financni zalezitost a loziska podle toho kolik maji najeto.

(reakce na) Rady při GO

6.1.2015 v 15:14 | Nahoru | #14
Wee.man.c> Mám podobný názor. Prý to ma 200mth. Od nějaké repase. Ale co tam bylo a nebylo dělané.... Bůh ví..

Naposledy editováno 06.01.2015 15:16:20

1 reakcí na tento příspěvek Rady při GO

6.1.2015 v 20:14 | Nahoru | #15
Udělat GO je sice pěkný ale bez příslušných měřidel se to za GO zas tak nedá vydávat... Aby byla generální oprava generální opravou je nutno měřit a měřit, třeba vodítka ventilů, máš dutinoměr? Já ano. Taky mám spoustu mikrometrů, pravítka, úhelníky, imicra, johansonky atd

Naposledy editováno 06.01.2015 20:16:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady při GO

6.1.2015 v 20:32 | Nahoru | #16

Uleťák píše: A u toho rozvodu se ptám, protože ozubené kolo na klikové hrideli se mi vůbec nelíbí. Asi nějaký zkušenější než já ho nahřál vice než měl a čast je modrá... Což je špatně!!



Neco mi tu napovida, ze ten nefunkcni motor te bude ve finale stat hodne penez.

(reakce na) Rady při GO

6.1.2015 v 21:14 | Nahoru | #17
Katana> Ano měřidla mám! Hlavu jsem si nechal udělat!

(reakce na) Rady při GO

6.1.2015 v 21:14 | Nahoru | #18
Black> podle čeho usuzuješ?

Rady při GO

7.1.2015 v 14:19 | Nahoru | #19
Dulezity je vedet kde vubec zacit a postup dilu zpet aby jsi to nemusel sundavat 2x.
Za me obdivuju ja si udelal max vymenu pistni sady nebo nastaveni ventilu na PitBiku ale tam ta oprava neni tak hrozna

Rady při GO

7.1.2015 v 14:21 | Nahoru | #20
A vic hlav vic vi tak treba pozvat kamarada ktery zna a pomahat si.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc alternativní umístění SPZ KTM EXC 450 Racing Buřina1112 3 23.4.2024 v 09:23 DrDNA01
Hydraulická spojka KTM EXC 450 Racing Šíma668 3 3.4.2024 v 15:06 assassin
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
KTM 450 EXC 2014 - Ukazatel rezervy KTM 450 SX, KTM EXC 450, KTM 450 SMC, KTM 450 SX-F, ... Lutrak 4 5.10.2023 v 20:04 Lutrak


TOPlist