Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
A v hodnotách jde vidět, že mi harpuje čidlo tlaku (občas problikne hodnota 1000,7 místo 996,9). Ale to by podle tabulky pro barometrickou korekci nemělo mít na nic vliv.
Ochranu vypnu, ntb dám mezi nějaký molitany a bude pokus č.2. Ale nevím jestli ještě letos. Chtělo by to aspoň 10°C a sucho.
Naposledy editováno 10.11.2020 22:18:21
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Nicmene zatim vim, ze kolem 3000 otacek pri ustalene rychlosti a nebo lehke akceleraci (7-20 stupnu TPS) mam chudy pasmo - AFR kolem 17. A tam mi to taky obcas skubne. Pri brzdeni motorem (zaklapnuty plyn) je to v poho (cca 14).
Pri ostre akceleraci mam kolem 11. Je to ok nebo moc nakrmeny?
Ustalena jizda kolem 4-5 tis otacek pohybuje kolem 13,5.
Volnobeh 14,5-15,5.
Vic zatim nemam.
Naposledy editováno 28.03.2021 16:26:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Teď večer se mi stalo, že mi to na cca 5km jízdy všechno vyskočilo o 1. Tedy někam na 14,2 - 14,9. A po těch pěti km to zas o tu jedničku kleslo. Ale vůbec nevím, čím to bylo způsobený. Teplota vzduchu i motoru stejná, tlak taky. Nevím prostě. Ale asi to je fuk.
Motorka zdá se necuká ani nestřílí. Jede to fajn. Konečně. Takže nějaký výsledek se dostavil. Ještě tomu chvíli dám. A pak přehodím lambdu do druhýho kolena pro kontrolu pravýho válce
Mam udelanou odsavacku do koncovky, pro pripad, ze merim moto bez prieuby na lambdu a u nekterych vyfuku to meri blbosti, ikdyz to treba viditelne neprisava... tak jestli ti to taky nemeri blbosti.
Kolik jsem tomu tímto mým nezkušeným laděním sebral poníků, to vůbec netuším. Důležitý pro mě v tuto chvíli je, že to jede pěkně hladce (aspoň v porovnáním se stavem před).
Jediný co, tak mám rozhozenou synchronizaci na volnoběh. Ale to i předtím. Abych to vyrovnal, musel bych mít na jednom bypassu asi 0,5 otáčky a na druhým 1,5 nebo i trochu víc. To mi přijde jako velký rozdíl. A strašně to ten válec, kde je bypass víc otevřený, v nižších otáčkách ochudí a trochu to rozhodí i synchronizaci v otáčkách.
Mám to tedy tak, že mám na obou válcích cca 0,5 otáčky. Volnoběh sice není úplně sesynchronizovanej, ale v otáčkách to sesynchronizovaný je a směs je u obou válců v pořádku.
Naposledy editováno 11.04.2021 10:48:28
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Samozřejmě znám dětský nemoci svojí krásky a tak pod sedlem vozím náhradní pružinku a potřebný nářadí k výměně. Mimo jiné např. i kleště na segrovky.
Osud zařídil, že se mi to stalo v místě, kde je odbočka na polňačku a kousek od cesty ležel ve stromořadí krásnej bachratej pokácanej kmen na opření motorky - to aby mi nevytekl úplně všechen převodovej olej. Ale něco málo tam zůstalo. Trošku problém byl, že to kmenisko bylo zarostlý velkýma pochcanýma kopřivama. Je to totiž místo, kde každej zastavuje na scaní. Jak auta tak i motorkáři, co sjíždí Buchláky, se tu otáčí a přitom chodí s pískem.
Odpojit baterku, sundat nádobku tlumiče, vyhodit startér, řadičku,....všechno šlo parádně. Kulisu řazení jsem měl venku. Na zemi trošku ekologická katastrofa od oleje, ale to se vstřebá.
Jenže narazil jsem na mezery v mém vybavení. Neměl jsem dostatečně velkej a odolnej plochej šroubovák na povolení jednoho blbýho šroubku s již dost zdemolovanou drážkou. Vzal jsem tedy kulisu řazení a šel cca 300m na benzinku. Když paní uviděla upocenýho smraďocha držíc v rukách černých jak kominík kus motorky, ani nepozdravila a bez váhání vyhrkla jen:"Puzzle???"
Říkám:"Dobrý den, ano trošku. Nemáte prosím velký plochý šroubovák?" Paní šroubovák pod pultem vylovila a já si šroub na trávníku u benzinky naštěstí úspěšně povolil. Vrátil jsem šroubovák, pěkně poděkoval a na cestu k motorce od pumpařky dostal ještě asi deset papírových ubrousků. Že prý na ruce .... abych to zkrátil, operace se povedla a zpáteční cestu jsem si i celkem užil. I když jsem jel bez špuntů, abych slyšel případné náznaky od převodovky, kdyby si náhodou chtěla stěžovat na nedostatek převodového oleje.
Teď vytáhnu ze šuplíku další pružinu, kterou doplním pod sedlo a vyměním ten jeden záludnej šroub za inbusovej - to aby šel ještě víc dotáhnout. Samozřejmě.
Já tu motorku prostě žeru
Tady je ten zatrápenej šroub
A tu je v horní části na levým ozubeným kole stará zlomená a nová náhradní pružina řazení
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
...to jde sehnat jeste nejaka pruzina se zvetsenym prumerem?
Naposledy editováno 04.07.2021 22:19:01
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Mě stačil "gumicuk" (kulatá guma), která vracela řadicí páku do základní polohy. A pak šlo "opatrně řadit". Dojelo to zpět domů.
Byla také prasklá pružina, která je na obrázku. Pouze musela ven celá převodovka, jinak k ní není přístup. JVK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
JVK píše: Prasklá pružina na MG California III. Ve Francii. a nešlo řadit. Ale ta stará mašina z roku 1991 má asi trochu jinou metodu řazení.
Mě stačil "gumicuk" (kulatá guma), která vracela řadicí páku do základní polohy. A pak šlo "opatrně řadit". Dojelo to zpět domů.
Byla také prasklá pružina, která je na obrázku. Pouze musela ven celá převodovka, jinak k ní není přístup. JVK
To ti nejspíš praskla pružina, která drží řadící páku ve středové poloze. Toto je pružina, která tlačí tu dlouho vnitřní páku se zubama na jedno z těch velkých ozubených kol a tím kolem při pohybu řadičky otáčí. Je možný, že na tvojí motorce je to řešený nějak jinak. To nevím.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... | Lof87 | 24 | 16.7.2019 v 13:37 Koudy01 |