1 reakcí na tento příspěvek Skřípot z kardanu...
nic jiného,něž rozborku/sborku ti neporadím,už jen pro ten klid že víš,že nic vážného to není.
předpokládám,že olej v rozvodovce měníš,jo a taky tisícihran na kadranu by se měl mazat speciální pastou...
1 reakcí na tento příspěvek Skřípot z kardanu...
Tak zkus vyndat kardan a nějak promazat kříže, možná tam bude stačit promazat nějaký drážkování.
1 reakcí na tento příspěvek Skřípot z kardanu...
kardam,diferák ani ložiska v kole to nejsou.
tipuju centrál,nebo přepákování..
Dolph-cz píše: psal jsi,že to v dešti nedělá-takže se zaměř na to co je venku-na dešti.
kardam,diferák ani ložiska v kole to nejsou.
tipuju centrál,nebo přepákování..
Nj to je možný u velkýho stroma mi to taky dělalo
Přepákování
1 reakcí na tento příspěvek Skřípot z kardanu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skřípot z kardanu...
dave-lister píše: Já myslim že pravdu měl mechanik z Triumph servisu. Je to starý, moc ojetý, celý v pr..., pošlete to raději ze skály. :D :D
no jasně. Triumph po 20 tis je totálně v prdeli. Tak to pak nechápu proč to ti lidé vůbec prodávají.Podle popisu tipuji na DK Moto. Ostuda značky Triumph ve střední evropě.
Kdyby to bylo uložení ložisek kuželovýho soukolí, asi by to po 4tkm začalo bejt hlučnější už i za jízdy. Krom toho, asi bys poznal stabilní zvuk "hlučnýho" převodu...
Triumphy se zabývám tak 15let a jen tak pro dokreslení přístupu jiných firem vám povím že asi před 10ti lety jsem potřeboval na starého Tigra (ještě karburátor) jistý speciální nástroj pro úpravu motorového bloku. Úprava spočívala v tom že kvůli instalaci nové volnoběžky startéru bylo třeba do bloku vyfrézovat větší otvor. Aby se kvůli tomu nemusel půlit motor tak továrna svým zastoupením rozeslala tento speciální nástroj. Původní (malé volnoběžky nic nevydržely a srali se) Mě se porouchala též a proto že v ČR nebylo kde ji objednat tak jsem ji objednal v Německu. O nutnosti vyfrézování jsem nic nejdříve nevěděl. Prostě jsem objednal díl. Oni sami mě pak na to upozornili že díl mi sice pošlou ale budu mít tento problém. Sami mi poslali i onen nástroj s tím že jim ho jistě poctivě pošlu co nejdřív zpět. A tak poštou došla volnoběžka (tu jsem samo zaplatil) a s ní i onen nástroj (s návodem). Ten jsem jednou použil a spolu s flaškou Bechera poslal zpět do Německa. Tak to asi k tomu jak může fungovat jiné zastoupení Triumph... Podotýkám že svou motorku jsem koupil sice v Německu ale úplně jinde.... Tak asi tak....
MartyBar píše: No tak zatím dík všem za rady. ..zkusím se některými řídit ale rovnou vám povím to že např. rada jít do Triumphu v Praze je marná. Tam jsem se na to ptal když jsem tam byl s motorkou. Chování mechanika bylo docela arogantní až přehlíživé neb jsem si motorku dovolil koupit jinde než u nich. Použil vulgární slova jako že je to celý v pr..i atd .. Na moji argumentaci že motorka má najeto cca. 20000km a vzhledem k tomu že je to ročník 2012 (starší být nemůže to se nevyráběli) tak i kdyby někdo stočil tachák tak že nebude mít najeto i tak víc než cca.50000km tak že se mi to zdá poněkud brzo na klasifikaci "je to celý v pr..li" něco zabručel a řekl že nemá čas tak když to tam nechám vymění celý kardan....Popravdě nechat si vyměnit celý kardan jen proto že někde např je jen špína v uložení...se mi zdá poněkud blbé. Klidně jsem na tom jezdil dál a jak jsem psal výše ujel jsem na tom celou Černou Horu a Bosnu a když pršelo tak to bylo v klidu což nevypadá na to že by bylo v pytli ložisko zadního kola... Kdyby bylo toto ložisko špatné tak bude v uložení vůle a bude se to zhoršovat až přestane těsnit simering a poteče olej. Což se nestalo.... Olej neuniká, kolo se nehýbe. Já bych řekl že je to v těch kuželíkových ložiskách uložení té hrušky. Ty musí být totiž utažené na nějaký utahovací moment a pokud budou např přetažené tak kdoví?? Ten kardan se jízdou zahřívá (to je normální a porovnával jsem to s kámošem co má Explorera a hřeje se stejně) Co když vůle v ložiskách ohřátím se změní a začne to skřípat a když prší tak se kardan chladí a tento problém nenastane?? No každopádně dík za každý příspěvek. Pokračujte v psaní. Čím více toho budu vědět tím líp.... Díky všem
S praktikami pana "mechanika" v tomto servisu jsem se už taky potkal. S tímto servisem na základě vlastní zkušenosti omezuji kontakt na nejnižší nutnou míru. Nicméně to, kde jsi koupil moto, na jeho schopnosti, empaii, inteligenci a přístup k zákazníkům má nejspíš úplně minimální vliv.
Naposledy editováno 14.11.2015 22:19:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika Triumph Tiger 1200 Explorer Triumph Tiger 1200 | Thomsonson | 11 | 26.4.2024 v 09:59 Thomsonson |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Montáž centrálního stojanu na Trium... Triumph Tiger 1200 | Mraf | 8 | 22.2.2024 v 18:36 Houba1982 |
Koupě Triumph Tiger 1200 XRt Triumph Tiger Explorer | sir_AleS | 16 | 24.9.2023 v 11:05 Tri |
Triumph Tiger 1200 XRx Triumph Tiger 1200 | Mraf | 2 | 18.8.2023 v 12:05 Mraf |