Pokud je to však chyba která přetrvává je nejprve nutné opravit příčinu, a aby se po restartu neopakovala ta stejná chyba co jí způsobuje.
Pokud se nepletu tak...
ECU 2 je chyba u motorek co dostali už karburátor typ VHST 28.
Jde o chybu Throttle sensor, neboli poloha plynového pedálu.
Nejčastěji tenhle problém vznikne zničením čidla nebo neodbornými zásahy do karburace.
Řešení je to čidlo opravit/vyměnit, nebo to "ojebat" musíš odpojit čerpadlo a nahradit ho rezistorem o hodnotě přesně 39 Ohm, propojíš ho v konektoru napájející čerpadlo.
39 Ohm je hodnota polohového čidla respektive potenciometru, které má přesně tuto hodnotu v horní poloze, tudíž si motorka myslí že je vše OK.
Neručím za to že je to dobře, spravoval jsem to tak před ~ 5lety na jedné mašině.
Každopádně v tu dobu jsem na to našel slušnou diskuzi na německém foru Husky kde se to hodně řešilo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Manuál - Husqvarna sm 125 Husqvarna SM 125 | antoniinz | 1 | Včera v 16:18 ja1 |
2-takt vs 4-takt Husqvarna SM 125 | antoniinz | 10 | Včera v 06:23 čeplin |
Brzdeni na 2-taktu Husqvarna SM 125 | antoniinz | 21 | 5.6.2024 v 06:57 Bugs |
2-takt Husqvarna SM 125 | antoniinz | 0 | 2.6.2024 v 19:47 antoniinz |
Husqvarna SM 125 Přívěra Husqvarna SM 125 | _zbynekk_ | 3 | 29.5.2024 v 16:01 ja1 |