globalmoto_kveten





Téma: nedoručené zboží
 
31.12.2014 v 15:55
Zdravím kolegové na dvou kolech, potřeboval bych poradit s nemotorkářským problémem :). Pod stromeček jsem objednal manželce mixer (11.12) a dosud nedorazil. (31.12). Jsem blbý, že jsem si nepřečetl pořádně recenze v kterých se o podobných problémech o tomhle obchodě píše, ale ne už o řešeních. Takže, vezmu to od začátku, u daného zboží bylo napsáno skladem. I proto jsem si ho vybral. Jenže po objednání, asi na druhý den přešel mail, že ho nemají,a le možná je na externím skladě, že do 2-3 dnů ho odešlou. Podle dalšího mailu ho odeslali až 19.12. s tím, že do 48 hodin ho doručí na mou adresu. Čekal jsem jak blbec doma a nic. Nikdo nevolal nepsal a nic nepřišlo. Z DHL přišel email, podle kterého je zboží v Brně od 23.12. Teď u datumu 29.12. je napsáno Shipment in warehouse - delivery only on appointment. pokud jsem pochopil, tak se nějaký kurýr na doručení vysral a dovezl balík zpět do skladu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nedoručené zboží

6.1.2015 v 16:15 | Nahoru | #1
hagrid.hagrid> Jistě, to nikdo nerozporuje. Ale,

a) je to KOMERČNÍ společnost, ne nějaký zasraný úřad z povinnosti, takže nejsi POVINNEN tam chodit, naopak bys měl být váženým zákazníkem. Ten rozdíl doufám chápeš Zmíněné společnosti samozřejmě k jejich škodě tento rozdíl stále ani v 21. století nepochopily
b) Jako zákazník se rozhoduješ podle svých kritérií, abys za svoje peníze dostal co vyžaduješ. Pokud nejsi spokojen jdeš samozřejme jinam. Nejsi snad charita.
c) Samozřejmě, že zákazníka jako konečného uživatele zajímá pouze jak služba funguje jako na venek a jestli byl spokojen nebo ne. Pokud nejsi za své peníze spokojen, jdeš příště logicky jinam.

V čem je problém? Do hospody, kde hnusně vaří, se také vracíš? Proč by pošta/banka/doprava/cokoliv mělo být jinak jen proto, že slečny na přepážkách? Ano, slečny na přepážkách nemohou za to, že management instituce zmrznul v době před padesáti lety, ale proč by mě to mělo zajímat? Mě zajímá pouze výsledný efekt.

(reakce na) nedoručené zboží

6.1.2015 v 17:45 | Nahoru | #2
dj_hroch> plně s tebou souhlasím hlavní kámen úrazu je právě managment
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist