1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nedoručené zboží
a) je to KOMERČNÍ společnost, ne nějaký zasraný úřad z povinnosti, takže nejsi POVINNEN tam chodit, naopak bys měl být váženým zákazníkem. Ten rozdíl doufám chápeš Zmíněné společnosti samozřejmě k jejich škodě tento rozdíl stále ani v 21. století nepochopily
b) Jako zákazník se rozhoduješ podle svých kritérií, abys za svoje peníze dostal co vyžaduješ. Pokud nejsi spokojen jdeš samozřejme jinam. Nejsi snad charita.
c) Samozřejmě, že zákazníka jako konečného uživatele zajímá pouze jak služba funguje jako na venek a jestli byl spokojen nebo ne. Pokud nejsi za své peníze spokojen, jdeš příště logicky jinam.
V čem je problém? Do hospody, kde hnusně vaří, se také vracíš? Proč by pošta/banka/doprava/cokoliv mělo být jinak jen proto, že slečny na přepážkách? Ano, slečny na přepážkách nemohou za to, že management instituce zmrznul v době před padesáti lety, ale proč by mě to mělo zajímat? Mě zajímá pouze výsledný efekt.