globalmoto_kveten





Téma: pro pobavení - Ředitel dopravní policie řediteluje
 
31.12.2014 v 06:00

1 reakcí na tento příspěvek pro pobavení - Ředitel dopravní policie řediteluje

31.12.2014 v 11:14 | Nahoru | #1
Nepřekvapující. Polecajtů máme asi nejvíc v Evropě, v přepočtu na hlavu. Pokuty v dopravě máme nejvyšší v Evropě v přepočtu na paritu kupní síly. Vůbec se nedivím, že spousta lidí ujíždí od nehod, při těchle trestech viník nehody v podstatě nemá co ztratit, kdyby byl chycen při pokusu ujet. Naprosto chápu, že lidi ujíždí polecajtům i po v podstatě banálních přestupcích, protože změřená rychlost mimo obec nad 140km/h => noty v čistírně, nezdařené ujetí polecajtům => noty v čistírně, takže fakt není co ztratit. Teď chtějí benga ještě víc techniky, aby se vybralo ještě víc na pokutách. Nemluvě o brzo zavedených povinných štěnicích v každým autě (eCall). Očekávám ještě tlak na to, aby starší vozidla musela na STK častěji než jednou za dva roky, stát by tím znovu vybral dost peněz. Samozřejmě nejen stát z toho živ, i všechny různý pijavice typu ÚAMK, což je bývalej Svazarm dnes řízenej bývalým estébákem a plnej různých podobných existencí.

Bylo by velmi jednoduchý snížit počet mrtvých o třetinu. Dle polecajtských statistik třetina mrtvých je po nárazu do stromu, z jakýchkoliv příčin samotné nehody. Takže by stačilo pokácet aleje u silnic. Ale asi je to zbytečná práce, a nevybralo by se tolik pokut jako teď. Je na tom krásně vidět, že vůbec nejde o bezpečnost, o lidi, jde jen o prachy.

BTW, divím se, že ten článek tu ještě neobhajuje Petr Ajs a jiní fízli.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pro pobavení - Ředitel dopravní policie řediteluje

31.12.2014 v 11:23 | Nahoru | #2

Dráťa píše: Nepřekvapující. Polecajtů máme asi nejvíc v Evropě, v přepočtu na hlavu. Pokuty v dopravě máme nejvyšší v Evropě v přepočtu na paritu kupní síly. Vůbec se nedivím, že spousta lidí ujíždí od nehod, při těchle trestech viník nehody v podstatě nemá co ztratit, kdyby byl chycen při pokusu ujet. Naprosto chápu, že lidi ujíždí polecajtům i po v podstatě banálních přestupcích, protože změřená rychlost mimo obec nad 140km/h => noty v čistírně, nezdařené ujetí polecajtům => noty v čistírně, takže fakt není co ztratit. Teď chtějí benga ještě víc techniky, aby se vybralo ještě víc na pokutách. Nemluvě o brzo zavedených povinných štěnicích v každým autě (eCall). Očekávám ještě tlak na to, aby starší vozidla musela na STK častěji než jednou za dva roky, stát by tím znovu vybral dost peněz. Samozřejmě nejen stát z toho živ, i všechny různý pijavice typu ÚAMK, což je bývalej Svazarm dnes řízenej bývalým estébákem a plnej různých podobných existencí.

Bylo by velmi jednoduchý snížit počet mrtvých o třetinu. Dle polecajtských statistik třetina mrtvých je po nárazu do stromu, z jakýchkoliv příčin samotné nehody. Takže by stačilo pokácet aleje u silnic. Ale asi je to zbytečná práce, a nevybralo by se tolik pokut jako teď. Je na tom krásně vidět, že vůbec nejde o bezpečnost, o lidi, jde jen o prachy.

BTW, divím se, že ten článek tu ještě neobhajuje Petr Ajs a jiní fízli.



Tak to ja zas nesouhlasim s kacenim stromu, vidi je kazdej a kazdymu by melo dojit ze kdyz vlitne do stromu jsou mu jeho airbagy na hovno. Ja jezdim obcas jako kokot, ale kdyz vidim zatacku ze ktery jde sklouznout do pangejtu s betonovou propusti nebo do svahu plnyho stromu tak uberu ... Naopak, jeste bych na ty stromy dal obruce s ostnama :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist