1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
_monty píše: Kdyz vjizdim do zatacky, tak se kola taky toci, kdyz pribrzduju tak taky..pri vyslaplej spojce se predni kola chytit muzou a nemusi..ta rucka je celkem jistota..
Kdyz sem jeste blbnul s o1 tak se to obcas podarilo tou ruckou rozhodit tak ze davas kontra sem tam a nakonec pangejt - jasne proti tomu je to vytazeni plynem, ale ono s tdi ta prace s plynem neni zrovna precizni a trefit to akorat aby mely kola grip a ne se jen bezduse protacely...
No proste sem se to kloudne nenaucil :)
assassin píše: Kdyz sem jeste blbnul s o1 tak se to obcas podarilo tou ruckou rozhodit tak ze davas kontra sem tam a nakonec pangejt - jasne proti tomu je to vytazeni plynem, ale ono s tdi ta prace s plynem neni zrovna precizni a trefit to akorat aby mely kola grip a ne se jen bezduse protacely...
No proste sem se to kloudne nenaucil :)
S tim plynem ani problem nemam..staci tam mit trojku ctyrku ve strednich otackach a dat tomu tak pul plynu a jemne to dokorigovat volantem..nejtezsi mi prijde ten zacatek, kdy se to s tou ruckou nesmi zase moc prehnat..zatim mi to pokazdy vyslo..roztocil sem se akorat jednou s formanem..sel sem asi 3x o 360 stupnu a zustal porad na silnici ..pro pripadny chytroliny..tohle zkousim v zatackach, kde vidim daleko pred sebe..tam kde nevidim jedu tak, aby to nemelo sanci ustrelit..