globalmoto_kveten





Téma: Pracovní offroad 4x4
 
29.12.2014 v 09:43
Krásné (konečně) zasněžené ráno
Padl na mě docela milý úkol - vybrat nějakou pracovní plechovku pro potřeby myslivce/lesáka.
Takže rozhodně 4x4 se slušnou průchodností, stačí i pouze dvoumístné + alespoň malý zavazadelník. Podmínkou také koule na tažení vozíku (stačí do 0,5 tuny). Přehnané očekávání na design není, spíš robustnost a spolehlivost. Nájezd max 100km měsíčně, takže určitě benzín. Možnost by byla i pickup...
největší podmínkou by asi bylo ,aby to auto bylo schopný ještě pár let projít přes STK - takže něco, co příliš nerezne.
Finanční limit cca 50tis, možná bych se dostal i na 80, ale samozřejmě méně-lépe.
Zatím vybírám z trojlístku Lada Niva, Suzuki Samurai, Suzuki Jimny (možná i Land Rover Freelander).

Máte nějaké jiné nápady, popřípadě doporučení - co jo, co ne a proč? Ideálně vlastní zkušenost, ale beru i "setřenice bráchy mojí tety přes tři kolena"...

Díky
Adam

Naposledy editováno 29.12.2014 09:43:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pracovní offroad 4x4

2.1.2015 v 16:45 | Nahoru | #1
assassin> v XJ byl 5.9? to sem myslel, že jen v grandu ZJ. já chcu jen hranáča a tam je podle mě největší 4.0. on je v tom ještě myslím anglický 2.5, ale ten prý žere stejně jak 4litr a nejede už vůbec...

(reakce na) Pracovní offroad 4x4

2.1.2015 v 17:36 | Nahoru | #2

Dolík.... píše: assassin> v XJ byl 5.9? to sem myslel, že jen v grandu ZJ. já chcu jen hranáča a tam je podle mě největší 4.0. on je v tom ještě myslím anglický 2.5, ale ten prý žere stejně jak 4litr a nejede už vůbec...



Jo to mas pravdu, nevsiml jsem si ze mluvis o konkretnim modelu, on ma granda 1998 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pracovní offroad 4x4

2.1.2015 v 17:55 | Nahoru | #3
Dolík....> V číru tedy v XJ byl:
Benzín V6 - 2,8 - jen první ročníky - žere, nejede, nebrat
Benzín 2,5 - jak si sám napsal - nejede a žere jako 4litr...
Benzín I6 - 4Litr non HO (cca do r.90-91) slabší a hlavně nedořešené příslušenství kolem... raděj nebrat...
Benzín I6 - 4litr HO - jediná správná motorizace do XJ to zda s nezničitelným automatem AISIN (od Japonců!!!) nebo manuál, už je na vkusu každého soudruha...
Nafta 2.1td(RENAULT) jen první ročníky, hodně slabá, ale jako pracant moc spolehlivá a jednoduchá motorizace...
Nafta 2.5td(Italský VM-motori) NEBRAT!!!!!!!! SRÁČ!!!!!!!!!!!! Háklivý na ohřívání, honění a dochlazování

žádná V8 se do XJ nedávala a přestavba je celkem komplikovaná... v motoráku XJ prostě není místo

assassin... ano, 5.9 je celkem unikát (vyrobeno cca 14t kusů) montovala se jen do "Grand cherokee ZJ 1998 limited" jako závěrečná "limitovaná edice" výroby ZJ. Byla v naprosto plné palbě a jediný možný příplatek, byl za nemontáž!!! šíbru

5.9ka je neskutečné svezení, dík lineárnímu servírování krouťáku to neumí žádné jiné auto... ve své době, spráskala na 1/4míle třeba X5-4.4i nebo ML-AMG 55

Naposledy editováno 02.01.2015 18:12:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist