Téma: Pracovní offroad 4x4
 
29.12.2014 v 09:43
Krásné (konečně) zasněžené ráno
Padl na mě docela milý úkol - vybrat nějakou pracovní plechovku pro potřeby myslivce/lesáka.
Takže rozhodně 4x4 se slušnou průchodností, stačí i pouze dvoumístné + alespoň malý zavazadelník. Podmínkou také koule na tažení vozíku (stačí do 0,5 tuny). Přehnané očekávání na design není, spíš robustnost a spolehlivost. Nájezd max 100km měsíčně, takže určitě benzín. Možnost by byla i pickup...
největší podmínkou by asi bylo ,aby to auto bylo schopný ještě pár let projít přes STK - takže něco, co příliš nerezne.
Finanční limit cca 50tis, možná bych se dostal i na 80, ale samozřejmě méně-lépe.
Zatím vybírám z trojlístku Lada Niva, Suzuki Samurai, Suzuki Jimny (možná i Land Rover Freelander).

Máte nějaké jiné nápady, popřípadě doporučení - co jo, co ne a proč? Ideálně vlastní zkušenost, ale beru i "setřenice bráchy mojí tety přes tři kolena"...

Díky
Adam

Naposledy editováno 29.12.2014 09:43:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pracovní offroad 4x4

29.12.2014 v 10:01 | Nahoru | #1
KubaLC8> Trefenýmu kanci už moc nevadí, jestli ho vezeš na vzduchovým podvozku, nebo jestli to houpá
Takže komfort vůbec neřeším, je to fakt o tom, dojet cca 5km do lesa s minimálníma servisníma nákladama.
Pořád se nějak víc kloním k tomu japonci, páč mám v hlavě zafixovaný, že ta Niva hnije, zas na druhou stranu ale bude opravitelná i kladivem...

(reakce na) Pracovní offroad 4x4

29.12.2014 v 21:10 | Nahoru | #2

BagoBorec píše: KubaLC8> Trefenýmu kanci už moc nevadí, jestli ho vezeš na vzduchovým podvozku, nebo jestli to houpá
Takže komfort vůbec neřeším, je to fakt o tom, dojet cca 5km do lesa s minimálníma servisníma nákladama.
Pořád se nějak víc kloním k tomu japonci, páč mám v hlavě zafixovaný, že ta Niva hnije, zas na druhou stranu ale bude opravitelná i kladivem...

nedelej si iluze o tom ze jimny a samurai nehnijou (viz. odkaz ) kazdopadne ale bych vybiral z techto dvou, za relativne malo penez, dost muziky. kdyz jimnyho tak hlavne toho "starsiho" (neberu v uvahu tvuj cenovy limit, spis jen upozorneni) protoze ten co ma uz tlacitkove prepinani 4x4 a 4L je pomerne jednoduchy znicit, nehlede na to ze i dily jsou drazsi do novejsiho motoru...

Naposledy editováno 30.12.2014 07:00:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist