globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Údržba tachometru Virago 535 rv. 1997
Zdravím páni.Ako sa starať o náhon tachometru Yamaha 535,prípadne premazanie a akýn olejom.Za vaše postrehy a rady ďakujem.LA.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba tachometru Virago 535 rv. 1997

29.12.2014 v 11:20 | Nahoru | #1
rancher> S tou "kostkou" si teď možná pořádně nerozumíme... co pamatuju, tak převlečky byly na obou koncích bowdenu stejné a i zajištění "nahoře" moc nepomůže, jelikož když se spodní převlečka vytočí a spodek začne volně blomcat, sice neztratím celý bowden, ale lanko vyklouzne a je fuč. Po ztrátě jsem co chvíli spodek kontroloval a dotahoval, ale také se mně jednou vytočila horní převlečka a pravda, to byla pakárna tam šmátnout. Nota bene to bylo ještě nakonec příčinou bouračky - stalo se to někde za Jilemem, kolega přede mnou si nevšiml, že zastavuju, po chvilce marného boje s převlečkou jsem se rozhodl dojet alespoň ke kravínu u "křižovatky smrti" u Strmilova (že to v klidu pořeším mimo silnici bez krajnice a se silným provozem) - a tam při odbočování vlevo mně auto zleva nedalo přednost, musel jsem trochu narovnat - a nešlo nic jiného, než vjet šikmo do škarpy. Zkřížené vidle v brejlích, uražené špígle, ukopnutý levý podsedlový plast... sice bych býval odjel, ale kolega mě nenechal a volal tátu, aby přijel s károu. Toť závěr jinak 600km dlouhé cesty - jen díky povolené převlečce.

Yura> Zajímavé příhody s lanky... nejspíš se odrazí někam daleko do trávy, nebo jestli jej přejede a "odpinkne" auto, těžko říct. Já jsem holt měl komplikace s tím, že jsem sháněl u toho makovce na Hvězdárně (snad tam pár let už ani není). Ta mě ostatně nakonec dokopala k překonání nedůvěry a začít shánět a kupovat na netu. A sehnat šel jen celý náhon, samotné lanko ne. Jinak ale nedám dopustit na JHmoto, Ti pro mě klidně v neděli večer dojeli s dodávkou, když mi 3km za Krumlovem kleknul motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba tachometru Virago 535 rv. 1997

29.12.2014 v 12:11 | Nahoru | #2
J.M.K.> takle - kolega má na mysli zarážku, která je na přímo na lanku, nikoliv na lanovodu. Převlečky jsou stejný, a je zcela libovolný, jak lanovod nasadit. Originální lanko (náhon) má na jednej straně nalisovanou kovovou zarážku - buď takovou kostičku nebo kroužek, která zajišťuje, že náhon nevyjede z lanovodu, kdykoliv se dole u šneku lanovod odpojí. Ale i náhon tam jde bez problémů nasadit opačně, zarážkou dolu, tím občas dojde ke ztrátě.

edit: když při montáži člověk myslí na žrádlo a na sex, a nedává pozor, co dělá

Naposledy editováno 29.12.2014 12:13:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist