globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak posunout motorku v garáži ke zdi ?
 
19.12.2014 v 20:17
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat místních kutilů, jestli nemají vymyšlené něco, jak nejlépe (a jednoduše) přisunout motorku v garáži ke zdi, když se na to místo najede dopředu.

Jasně že nejjednodušejí to jde nacouvání, ale potřebuji zajet do garáže dopředu (kolem auta, tedy mezi autem a pravou zdí), předním kolem přijedu dostatečně ke zdi, ale pak bych potřeboval nějak přisunout zadní kolo ke zdi (ale abych nemusel motorku zvedat). No a až by motorka stála rovnoběžně se zdí, podložil bych něčím bočák, aby stála kolmo, nebo skoro kolmo (centrální stojan nemám).
Takto si docílím toho, že zabere co nejméně místa.

K tomu výmyslu - nemusí to být hned něco takového nebo takového .

Spíš bych si to představoval jako něco lehčího, jako nějaký plech pod zadní kolo, se kterým by se dalo "posouvat" po zemi. Otázka je jak to udělat.... Pokud to bude mít kolečka jako kancelářská židle, tak se na to bude blbě najíždět.
Napadlo mě vzít posuvy pro šuplíky do skříně (ty lepší kovové, co mají vevnitř kuličky, něco jako když ložisko narovná do přímky). Připravit nějaký plech pod zadní kolo a na něj přidělat několik těchto posuvů. Při najíždění aspoň plech neodskočí nebo se neposune dopředu a půjde posunout jen jedním směrem, do boku ke zdi.

Co vy na to, místní kutilové?

----

přihodím ještě obrázek
1. takto vjedu do garáže (normálně, předním kolem dopředu)
2. takto chci posunout zadní kolo ke zdi






PS: to auto je ilustrativní, majitel auta tam má samozřejmě jiné, obyčejnější

Naposledy editováno 20.12.2014 13:02:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak posunout motorku v garáži ke zdi ?

20.12.2014 v 13:08 | Nahoru | #1

Mad_Cat píše: mám dělanej samodomo a nikdy jsem s ním při jízdě problém neměl, je skoro zároveň se šusplechem a všechno v pohodě. Ve dvou nejezdím a abych škrtnul, to už musí bejt jó terén nebo nějakej extra hupanec...



Ono to u toho litra bude asi rozdílný - když jsme byli letos na dovolený (1x Versys, 1x DL 1000 a 2x DL 650) a každej jel sólo, nikdo ve dvou, tak s DL 1000 si centrálem škrtnul snad 3x, zatímco my na DL 650 jsme centrálama rvaly o silnici už v A. Přes SLO, HR, Bosnu to šlo, ale jak přišla MNE, ALB a MK tak to byla místy síla. Kolega s DL 650 přivezl centrál skoro bez patek, já jich vorval snad půlku. Normálně jsem byl nasranej, nemohl jsem ani pořádně řezat zatáčky - musel jsem prostě rvát tělo do zatáčky, abych motorku tolik neklopil (jak na silniční sportovní motorce).

(reakce na) jak posunout motorku v garáži ke zdi ?

20.12.2014 v 14:44 | Nahoru | #2

Piwell píše: Ono to u toho litra bude asi rozdílný - když jsme byli letos na dovolený (1x Versys, 1x DL 1000 a 2x DL 650) a každej jel sólo, nikdo ve dvou, tak s DL 1000 si centrálem škrtnul snad 3x, zatímco my na DL 650 jsme centrálama rvaly o silnici už v A. Přes SLO, HR, Bosnu to šlo, ale jak přišla MNE, ALB a MK tak to byla místy síla. Kolega s DL 650 přivezl centrál skoro bez patek, já jich vorval snad půlku. Normálně jsem byl nasranej, nemohl jsem ani pořádně řezat zatáčky - musel jsem prostě rvát tělo do zatáčky, abych motorku tolik neklopil (jak na silniční sportovní motorce).



Může to bejt třeba jenom tím, že jsme měli různý stojánky... Já si právě centrálem neškrt nikdy, přitom hlásiče na stupačkách mám ohoblovaný celkem fest.

(reakce na) jak posunout motorku v garáži ke zdi ?

20.12.2014 v 17:14 | Nahoru | #3

Piwell píše: Ono to u toho litra bude asi rozdílný - když jsme byli letos na dovolený (1x Versys, 1x DL 1000 a 2x DL 650) a každej jel sólo, nikdo ve dvou, tak s DL 1000 si centrálem škrtnul snad 3x, zatímco my na DL 650 jsme centrálama rvaly o silnici už v A. Přes SLO, HR, Bosnu to šlo, ale jak přišla MNE, ALB a MK tak to byla místy síla. Kolega s DL 650 přivezl centrál skoro bez patek, já jich vorval snad půlku. Normálně jsem byl nasranej, nemohl jsem ani pořádně řezat zatáčky - musel jsem prostě rvát tělo do zatáčky, abych motorku tolik neklopil (jak na silniční sportovní motorce).

jak píše kolega níž, taky se mi dřív ozývají hlásiče na stupačkách, a stojanem jsem v zatáčce nikdy neškrtnul, pouze při blbým terénu v propružení nebo na schodovitým terénu a to se ozývají stejně jen úchyty stojanu, který jsou vlastně nejnižším bodem toho stroje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist