chtěl jsem se zeptat místních kutilů, jestli nemají vymyšlené něco, jak nejlépe (a jednoduše) přisunout motorku v garáži ke zdi, když se na to místo najede dopředu.
Jasně že nejjednodušejí to jde nacouvání, ale potřebuji zajet do garáže dopředu (kolem auta, tedy mezi autem a pravou zdí), předním kolem přijedu dostatečně ke zdi, ale pak bych potřeboval nějak přisunout zadní kolo ke zdi (ale abych nemusel motorku zvedat). No a až by motorka stála rovnoběžně se zdí, podložil bych něčím bočák, aby stála kolmo, nebo skoro kolmo (centrální stojan nemám).
Takto si docílím toho, že zabere co nejméně místa.
K tomu výmyslu - nemusí to být hned něco takového nebo takového .
Spíš bych si to představoval jako něco lehčího, jako nějaký plech pod zadní kolo, se kterým by se dalo "posouvat" po zemi. Otázka je jak to udělat.... Pokud to bude mít kolečka jako kancelářská židle, tak se na to bude blbě najíždět.
Napadlo mě vzít posuvy pro šuplíky do skříně (ty lepší kovové, co mají vevnitř kuličky, něco jako když ložisko narovná do přímky). Připravit nějaký plech pod zadní kolo a na něj přidělat několik těchto posuvů. Při najíždění aspoň plech neodskočí nebo se neposune dopředu a půjde posunout jen jedním směrem, do boku ke zdi.
Co vy na to, místní kutilové?
----
přihodím ještě obrázek
1. takto vjedu do garáže (normálně, předním kolem dopředu)
2. takto chci posunout zadní kolo ke zdi
PS: to auto je ilustrativní, majitel auta tam má samozřejmě jiné, obyčejnější
Naposledy editováno 20.12.2014 13:02:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak posunout motorku v garáži ke zdi ?
Mad_Cat píše: mám dělanej samodomo a nikdy jsem s ním při jízdě problém neměl, je skoro zároveň se šusplechem a všechno v pohodě. Ve dvou nejezdím a abych škrtnul, to už musí bejt jó terén nebo nějakej extra hupanec...
Ono to u toho litra bude asi rozdílný - když jsme byli letos na dovolený (1x Versys, 1x DL 1000 a 2x DL 650) a každej jel sólo, nikdo ve dvou, tak s DL 1000 si centrálem škrtnul snad 3x, zatímco my na DL 650 jsme centrálama rvaly o silnici už v A. Přes SLO, HR, Bosnu to šlo, ale jak přišla MNE, ALB a MK tak to byla místy síla. Kolega s DL 650 přivezl centrál skoro bez patek, já jich vorval snad půlku. Normálně jsem byl nasranej, nemohl jsem ani pořádně řezat zatáčky - musel jsem prostě rvát tělo do zatáčky, abych motorku tolik neklopil (jak na silniční sportovní motorce).
Naposledy editováno 20.12.2014 13:45:14
Piwell píše: Ono to u toho litra bude asi rozdílný - když jsme byli letos na dovolený (1x Versys, 1x DL 1000 a 2x DL 650) a každej jel sólo, nikdo ve dvou, tak s DL 1000 si centrálem škrtnul snad 3x, zatímco my na DL 650 jsme centrálama rvaly o silnici už v A. Přes SLO, HR, Bosnu to šlo, ale jak přišla MNE, ALB a MK tak to byla místy síla. Kolega s DL 650 přivezl centrál skoro bez patek, já jich vorval snad půlku. Normálně jsem byl nasranej, nemohl jsem ani pořádně řezat zatáčky - musel jsem prostě rvát tělo do zatáčky, abych motorku tolik neklopil (jak na silniční sportovní motorce).
Může to bejt třeba jenom tím, že jsme měli různý stojánky... Já si právě centrálem neškrt nikdy, přitom hlásiče na stupačkách mám ohoblovaný celkem fest.
Naposledy editováno 20.12.2014 17:11:51
Piwell píše: Ono to u toho litra bude asi rozdílný - když jsme byli letos na dovolený (1x Versys, 1x DL 1000 a 2x DL 650) a každej jel sólo, nikdo ve dvou, tak s DL 1000 si centrálem škrtnul snad 3x, zatímco my na DL 650 jsme centrálama rvaly o silnici už v A. Přes SLO, HR, Bosnu to šlo, ale jak přišla MNE, ALB a MK tak to byla místy síla. Kolega s DL 650 přivezl centrál skoro bez patek, já jich vorval snad půlku. Normálně jsem byl nasranej, nemohl jsem ani pořádně řezat zatáčky - musel jsem prostě rvát tělo do zatáčky, abych motorku tolik neklopil (jak na silniční sportovní motorce).
jak píše kolega níž, taky se mi dřív ozývají hlásiče na stupačkách, a stojanem jsem v zatáčce nikdy neškrtnul, pouze při blbým terénu v propružení nebo na schodovitým terénu a to se ozývají stejně jen úchyty stojanu, který jsou vlastně nejnižším bodem toho stroje1 reakcí na tento příspěvek jak posunout motorku v garáži ke zdi ?
Dam mezi moto a zeď smotanou karimatku a pohoda.
Méně místa uz zabírat nemůže, zdi se nedotyka.
Ja zajizdim uplne stejne do garaze kolem auta.
Zajedu po predu a pak nadzvednu zadni cast motorky
za zadni madlo a posunu zadni kolo ke zdi........
A to mam mastodonta oproti stromeckovi.......
Co delas, kdyz ti upadne nekolikrat za par minut do blata
To volas autojerab, aby ti postavil motorku ????
Nechapu.....
Kdyztak muzu natocit instruktazni video zitra...?
Maty
Naposledy editováno 20.12.2014 20:05:12
Chvilku jsem přemýšlel, dalo to práci,ale nakonec Ti přece jen poradím
Postav venku jeřáb. Sundej pravou část střechy, jeřábem za pomoci dalšího člověka spusť motorku na požadované místo. Potom dej na původní místo část střechy. Myslím,že tím pádem ušetříš výjezd a nájezd auta, jak ti tu někteří tupci radí.
Hele, a jestli se chytneš mé rady, pošli mi fotky z té akce)
Myslim,že už ti lidé poradili)
Naposledy editováno 20.12.2014 20:56:16
No stojánek je určitě jinej, ale podle mě tam půjde o svody - protože na tom litru jsou jinak tvarovaný a stojan je víc nahoře než na 650 - tam je jeho spodní část víc k zemi. Každopádně to bylo pěkně pitomý protože je to strašnej břichoplaz (na to, že to zamýšleli jako cenduro) ...
1 reakcí na tento příspěvek jak posunout motorku v garáži ke zdi ?
Jinak tady je odkaz kde jsem to resil. Je tam spousta jinejch reseni mistnich kutilů:) rozhodne mrkni pro inspiraci.
Najedu předním kam chci a zadní kolo za madla přinadzdvihnu a posunu.
Nebo zboku do toho zadního kola úplně u země tak nějak kopnu-žduchnu.
A zpět chytnu kolo za loukoť a škubnu, třeba párkrát.
Pro lepší klouzání zadního kola už tady radili ostatní dát tam:
- hadr
- plexi, či nějaký plast
- plech hladký
Ale ten pojízdný plech s kolečkama je asi lepší.
Ale já jsem líný ho dělat, takže nadzdvihuji nebo smýkám.
Kubrt39 píše: Ahoj mam to reseno takto ale tenhle pojezd vazi asi 50kg.nemuzu si to vynachválit, je to neznicitelne. Jeste musim sehnat lepsi kolecka, z nakupniho kosiku to neni uplne idealni. Jedno se me zadira.
Je to zbytečně vysoko, na ty kolečka to chtělo navařit ty držáky nahotu. Jinak supr.