Saarijec> Nemáš zač. Kontrolka mazání je stejně, jako kontrolka neutrálu, spínaná snímačem na kostru a napájet ji též můžeš ze stejného bodu, jako kontrolku neutrálu. A co se týče "bezpečnostního okruhu", tak starší typy neměly spínač na stojanu, měly jen řešení spojka-neutrál" (tj. buď musí být zařazen neutrál, nebo stisknuta spojka, aby šel zapnout starter - je to primitivní logika s jednou diodou) a dodělávat spínač stojanu kvůli TK je nesmysl. Motorka má homologaci tak, jak vyjela z fabriky a nikdo nemá právo po Tobě chtít ji upravovat (výjimkou je dodatečná montáž zadní mlhovky na stará auta). A pokud ani spínač spojky nezapojíš, nic se nestane, jen holt musíš dávat bacha, abys nezapnul starter se zařazeným kvaltem. I když XS400 má startpáku, takže já osobně bych starter vůbec nepoužil.