globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČKP znovu na scéně a snad naposledy
 
18.12.2014 v 17:58
Je třeba ZNOVU OŽIVIT toto téma a "sérčovat a sérčovat", co dalšího se bude dít .
DNES(18.12.2014) TOTIŽ senát parlamentu ČR zrušil INKRIMINOVANÝ,
lépe řečeno KRIMINÁLNÍ "příspěvek" ( večerní zprávy ČT1 / ČT24 ) :

Zákonný příspěvek nepojištěných
*************************************
Podle § 24c zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla,
jsou vlastníci a provozovatelé vozidel, kteří nemají sjednáno pojištění odpovědnosti
z provozu vozidla (povinné ručení), počínaje 1. lednem 2009 povinni České kanceláři
pojistitelů povinni uhradit zákonný příspěvek do Garančního fondu za každý den,
kdy není vozidlo pojištěno.

Naposledy editováno 18.12.2014 18:00:01

Blokovaní uživatelé: rrss

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČKP znovu na scéně a snad naposledy

20.12.2014 v 13:45 | Nahoru | #1

vtr78 píše: 1) Těch odvedených 100 tisíc na zdravotním pojištění je současná realita jak u koho - záleží na výši platu (superhrubé mzdy)ze které se pojistné vypočítává.
2) Jestli si myslíš, že když za tebe zaměstnavatel nebude muset platit pojistné, tak ti o tu částku automaticky zvedne plat, jsi ještě naivnější než jsem si myslel .
3) Nevěřím, že průměrný Čech bude platit solidní zdravotní pojistku "ze svého" ve chvíli, kdy to nebude povinné a dostane peníze "do ruky" v rámci výplaty. Vždyť se podívej kolik je tady na fóru dotazů ohledně plnění z obyčejného úrazového pojištění - ani tak relativně jednoduchou smlouvu si není většina lidí schopná nastavit alespoň trochu rozumně.
4)U vychcánků nemáš pravdu, je to přesně naopak - všude v civilizovaném světě, včetně příkladových USA, ti stát garantuje lékařskou péči u život ohrožujících stavů (infarkt, mozková mrtvice, nehody, atd.). A tuhle "zdarma" poskytnutou péči musí také někdo zaplatit. To ve finále výrazně prodražuje pojistky pro ostatní - tohle je v USA velký problém, kvůli kterému se demokraté pokoušeli zavést reformu zdravotnictví spojenou s povinným zdrav. pojištěním, protože spousta lidí tam na pojištění prostě nemá.
Podívej se na film John Q - třeba ti to trochu osvětlí situaci (je to samozřejmě Hollywood, ale základ je realita).



2) ne, ale zlevnila by diky tomu pracovni sila, zacala klesat nezamestnanost a v dusledku toho by se zrychlil rust platu a casem by se to vyrovnalo

4) to je ale zase system, kde platis za nekoho jineho - primarne by se to melo vymahat po tom, kdo nema tu pojistku

(reakce na) ČKP znovu na scéně a snad naposledy

20.12.2014 v 14:01 | Nahoru | #2

SirIndy píše: 2) ne, ale zlevnila by diky tomu pracovni sila, zacala klesat nezamestnanost a v dusledku toho by se zrychlil rust platu a casem by se to vyrovnalo

4) to je ale zase system, kde platis za nekoho jineho - primarne by se to melo vymahat po tom, kdo nema tu pojistku



4) A jsme zase u toho - jak něco vymůžeš na někom, kdo nic nemá?? Kdo bude platit účty za "socky a nepřizpůsobivé"?? Nechat je zdechnout bez pomoci když neplatí pojištění (bohužel) ze zákona nemůžeš....A stejná situace je u povinného ručení - neznám jedinou socku jezdící rozpadlým vrakem bez technické, která by si ručení platila - a kdo ti uhradí škodu v případě, že tě takový "zodpovědný" občan nabourá a nedej bože zraní?? Proto je garanční fond - tobě škodu uhradí (to je důležité) a po šmejdovi nic nevymůže (což už tobě nemusí vadit).

Pracovní sílu máme docela levnou už dnes, alespoň u vysoce kvalifikovaných profesí. U málo kvalifikované práce nejsme a nikdy nebudeme schopni konkurovat Číně a jiným asijským ekonomikám.

(reakce na) ČKP znovu na scéně a snad naposledy

20.12.2014 v 18:19 | Nahoru | #3

SirIndy píše: 2) ne, ale zlevnila by diky tomu pracovni sila, zacala klesat nezamestnanost a v dusledku toho by se zrychlil rust platu a casem by se to vyrovnalo

4) to je ale zase system, kde platis za nekoho jineho - primarne by se to melo vymahat po tom, kdo nema tu pojistku



Ty vole nepouštěj se do ekonomický teorie,
když o tom ví hovno. Tvoje teorie je naprosto opačná. Pojištění funguje na základě teorie velkých čísel, statistik a hlavně sdílení finančních prostředků. Např. pojistí se 1000 lidí, díky statistice zjistíš, že těch 1000 lidí ti vygeneruje škody (náhrady) třeba 10 mil. Po započtení nákladů (všech) je jasné, že pojistka musí být cca 15 tis. Pokud se příští rok pojistí jen 500 lidí, škody nebudou s velkou pravděpodobností poloviční ale třeba 2/3. Společně s větším podílem fixních nákladů pojišťovny na jednotlivce stoupne pojistka třeba na 25 tis.

Prostě a jednoduše. Čím více lidí ti vstoupí do takového systému, tím může být pojištění levnější. Je to samozřejmě opravdu hodně zjednodušené, ale takhle to funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist