bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak poznat výkon?
18.12.2014 v 10:58
Kupuji svou první "velkou" motorku, Chci něco nenáročného a ne moc drahého do začátku a v podstatě už jsem se rozhodl, že to bude XJ600. Pojedu si prohlídnout jednu u které techničák udává 25 KW a majitel říká, že je otevřená. A teď ten problém, podle mých informací se dělaly v různých letech dva různé výkony 37 kw a 45 kw. Tahle o které uvažuji je z roku 98., Poznám nějak o kterou z těch dvou verzí to je? Přeci jen plánuji jezdit i s kuframa a baťůžkem a rozdíl mezi 37 a 45Kw už asi v tomto obsazení znát bude, nebo se pletu? A mimochodem plynou nějaká rizika z toho, že v TP bude zapsáno 25KW a moto bude otevřená na víc? Papíry mám na neomezné Ačko. Díky za každou smysluplnou reakci, nebo radu.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jak poznat výkon?

18.12.2014 v 11:03 | Nahoru | #1
Rizika z toho, že je papírově seškrcená v tomto případě žádná nehrozí. Nejlepší a nejjistější je motorku nechat změřit na motorové brzdě. Uvidíš, že nebude mít ani 37 ani 45kw

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 11:14 | Nahoru | #2
jedine jak to poznat je opravdu motorova brzda. Jinak to budou dohady.

(reakce na) jak poznat výkon?

18.12.2014 v 11:46 | Nahoru | #3
Tu možnost bohužel mít nebudu. Spíš jsem myslel, jestli třeba nemá ten slabší motor jiný na první pohled jiný karbec, nebo tak něco.

1 reakcí na tento příspěvek jak poznat výkon?

18.12.2014 v 11:50 | Nahoru | #4
dle maximálky a jak rychle to poleze do otáček v poslední třetině otáčkoměru v zátěži.

25 kw bude mít problém na poslední kvalt přes 140 zrychlovat

(reakce na) jak poznat výkon?

18.12.2014 v 11:58 | Nahoru | #5
mariano> To pozná ten, kdo tu motorku nějaký pátek vlastní a i tak můžou být diametrální rozdíly u motorek stejného výkonu. Motorka je zaškrcená na 25kw jen papírově

1 reakcí na tento příspěvek jak poznat výkon?

18.12.2014 v 12:45 | Nahoru | #6
To nepoznas. A pohledove uz vubec ne. Ja treba mel XJ, ktery melo v papirech 20kW. Prej otevreny na plnej vykon. Casem sem zjistil, ze priruby mezi airboxem a karbecama sou nejaky uzsi, tak sem koupil siroky. Zarazky v karbecich zadny nebyly, trysky pro verzi 45kw. Ale motorka stejne nejela tak, jak jede ta 45kw, co mam tedka. Mozna to bylo jenom serizenim.

Jak se pise v prvnim prispevku - pravdepodobne nebude mit ani jeden z tech vykonu.

Naposledy editováno 18.12.2014 12:49:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak poznat výkon?

18.12.2014 v 13:21 | Nahoru | #7
Znamená to, že zaškrcená má užší hrdlo mezi karbecem a airboxem? Pokud ano byla by fotka plného a úzkého hrdla ke srovnání? Jinak, co v takovém případě radíš, jít radši do jiný, která má v papírech od začátku 45kw, nebo nad tím mávnout rukou?

Koudy01 píše: To nepoznas. A pohledove uz vubec ne. Ja treba mel XJ, ktery melo v papirech 20kW. Prej otevreny na plnej vykon. Casem sem zjistil, ze priruby mezi airboxem a karbecama sou nejaky uzsi, tak sem koupil siroky. Zarazky v karbecich zadny nebyly, trysky pro verzi 45kw. Ale motorka stejne nejela tak, jak jede ta 45kw, co mam tedka. Mozna to bylo jenom serizenim.

Jak se pise v prvnim prispevku - pravdepodobne nebude mit ani jeden z tech vykonu.

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 13:42 | Nahoru | #8
Já bych koupil XJ co má ve velkém techničáku aspoň 100 koní, pokud takový nejsou, tak aspoň těch 45kw

1 reakcí na tento příspěvek jak poznat výkon?

18.12.2014 v 13:52 | Nahoru | #9
ja by som na to kaslal co to ma v papieroch. Ked to trochu prehrejes na skusobnej jazde, proste treba skusit ako to zrychluje. Ak to bude "trhat ruky"tak to ma ponikov viac je to uz starsie moto a co ma v papieroch nemusi zodpovedat tomu co ukaze na ceste, predsa len to je 15+ stare moto

Edit: mas link na tu moto?

Naposledy editováno 18.12.2014 13:53:18

(reakce na) jak poznat výkon?

18.12.2014 v 13:59 | Nahoru | #10
Mělo by jít o tenhle stroj http://www.motorkar...a-xj-600-725568.html Je to první pořádná motorka, takže v tom moc neumim chodit, majitel ochotně poslal i detailnější fotky a informace, jedná solidně a férově a velmi ochotně. Rozhodně na mě nepůsobí jako vykuk. Akorát sám neví kolik to vlastně po otevření má jestli 37 nebo 45 kw.

Komorerth píše: ja by som na to kaslal co to ma v papieroch. Ked to trochu prehrejes na skusobnej jazde, proste treba skusit ako to zrychluje. Ak to bude "trhat ruky"tak to ma ponikov viac je to uz starsie moto a co ma v papieroch nemusi zodpovedat tomu co ukaze na ceste, predsa len to je 15+ stare moto

Edit: mas link na tu moto?

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 14:14 | Nahoru | #11
Nechci Te do toho kecat ale 98ka ma mit vepředu 2 kotouce - mrkni na to jestli je to dobře opravene.Sice to ma olejovej chladic a zadni plasty z nového modelu ale ten predek je divnej.A vika motoru ma novejsi typ zebrovany a tady jsou urcite ty stary.Nerikam ze to je vergl ale ten jedno kotouc tam opravdu nemá co delat.......

Naposledy editováno 18.12.2014 16:16:56

1 reakcí na tento příspěvek jak poznat výkon?

18.12.2014 v 15:48 | Nahoru | #12
za 40 by som ju nebral. Ako pise Fafanek, je to starsi model (horsie vidle, single kotuc vpredu, stary typ zadnej kyvky, horsie sedlo)

kupovat od majitela ma vyznam, ale osobne si myslim, ze je to moc drahe, je fuk co stoji v paieroch. Ja som pred mesiacom kupil 2001 polokapotu (S) za 39 000 vratane vsetkych papierov a STK a to mi tu ludia tvrdili, ze je to drahe - anabaza je tu, takze happy reading -> http://www.motorkar...ft=168831&fid=68

(reakce na) jak poznat výkon?

18.12.2014 v 17:58 | Nahoru | #13
Chápu, na druhý straně beru v úvahu že v ceně jsou ty dva boční kufry, držák kufrů, padáky a plexi. Chci naháče a k většině nabízených bych tohle musel dokoupit čímž by se jejich cena vyšplhala výš, a já bych toho asi většinu dokoupil. Nicméně chápu, že kufry nejezdí...

Komorerth píše: za 40 by som ju nebral. Ako pise Fafanek, je to starsi model (horsie vidle, single kotuc vpredu, stary typ zadnej kyvky, horsie sedlo)

kupovat od majitela ma vyznam, ale osobne si myslim, ze je to moc drahe, je fuk co stoji v paieroch. Ja som pred mesiacom kupil 2001 polokapotu (S) za 39 000 vratane vsetkych papierov a STK a to mi tu ludia tvrdili, ze je to drahe - anabaza je tu, takze happy reading -> http://www.motorkar...1&fid=68 [/quote]

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 18:40 | Nahoru | #14
Je to drahý, za ty peníze už seženeš motorky lepší, zvlášť pro jízdu ve dvou. XJ je malý, slabý a nebrzdí. Navíc tohle fakt není rok 98, jak už se tu psalo. Špatná motorka to není, na začátek, ale ne za tyhle peníze.

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 19:20 | Nahoru | #15
akorát to není diversion a není to rv 98, ty už měly vepředu 2 kotouče
E: už to psali nade mnou

Naposledy editováno 18.12.2014 19:21:55

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 19:30 | Nahoru | #16
Já si zase myslím, že xj-čko není špatná motorka. Měl jsem jí dvě sezony a i s přítelkyní jsme objeli kus ČR a minulej rok Balkán. Absolutně bez závad, s dvěma kotouči dobrý brzdy, neuvěřitelně pohodlná, po nalití "správnýho oleje" neměřitelná spotřeba. A kdzž už jsme u spotřeby, tak ta benzínu byla mezi 4,5 a 7 při monotonní jízdě po dálnici 140-kou. Jen je pravda, že koníků by občas, hlavně při jízdě ve dvou, mohla mít víc.
Ta "tvoje" je fakt nějaká divná, protože sedlo a plasty má nový, ale měla by mít dva kotouče. Je fakt, že na dva kotouče yamaha přecházela v roce 98, takže tohle může být nějakej model mezi. Netuším, od jakýho měsíce už by to mělo být. Jestli je to 45 nebo 37kW - na to stejně těžko při jízdě přijdeš. Starý neservisovaný vrány s papírovýma 45kW můžou jet daleko hůř, než opečovávaná 37-ka. A 25kW poznáš, prostě to nad 120 bude velmi vlažně zrychlovat. A malý vodítko, 37kW verze se dělaly pro DE. Tak si zjisti první registraci. Končím sloh...

(reakce na) jak poznat výkon?

18.12.2014 v 20:10 | Nahoru | #17

Hlemýžď_007 píše: Znamená to, že zaškrcená má užší hrdlo mezi karbecem a airboxem? Pokud ano byla by fotka plného a úzkého hrdla ke srovnání? Jinak, co v takovém případě radíš, jít radši do jiný, která má v papírech od začátku 45kw, nebo nad tím mávnout rukou?



Fotku mam. Zaskrcena by mela mit jeste nejaky nalitky v karbecu, aby nesly uplne otevrit a mozna jiny trysky? Ale to uz nevim.






V idealnim pripade bych vybiral s 45kW. Ale pokud narazis na 37kW v dobrym stavu za dobrej peniz, tak nic neres a vem tu. Ten rozdil prej moc poznat nejde.

Tu v odkazu tak max za 32 i s kuframa. Jeden ten bocni kufr stoji asi 900. Sou to shity.
Plexi je na ho*no, pac ti to akorat zene vsechen luft primo do prilby a padaky ma temer kazda.
Jinak koukej po dvoukotoucu.

Naposledy editováno 18.12.2014 20:27:43

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 20:22 | Nahoru | #18
Napr. tohle. Ale tak za 35, pri dnesnich premrstenyh cenach mozna 37. 45 je opravdu, ale opravdu premrsteny.

jak poznat výkon?

18.12.2014 v 21:22 | Nahoru | #19
V posledním odkazu je opravdu pekna - podle fotek.A první diversony měli oznaceni Seca pro americkej trh - vlastnil jsem ji ale mnel jsem verzi S to znamena s polokapotou.A jestli chces vice cestovat jdi do kapoty kde je vetsi komfort hlavne na dalnici.Jeste doplnim ze jsem na ni mnel sedlo corbin a na lepsi sedle jsem nesedel.....

jak poznat výkon?

19.12.2014 v 09:31 | Nahoru | #20
Jel bych se raději podívat na tohle

jak poznat výkon?

19.12.2014 v 10:02 | Nahoru | #21
Ani bych se na ni nejel dívat - nějaká skládanka a drahé - tři sezóny zkušenosti s xj600.

jak poznat výkon?

19.12.2014 v 13:47 | Nahoru | #22
jak píše shewcza - vem bandita, v roce 98 to byla novinka, xj stará vrána. Nehledě na to, že bandit má narozdíl od XJ inteligentní rozměry pneu, můžeš si vybírat co budeš jezdit, na xj co seženeš. proti xj nic nemam, ale banďour je za podobný prachy diametrálně odlišná moderní motorka.
Asi tahle , 17 mi bylo v ´98 roce, v partě jsme tenkrát měli různý stroje, mimo jiné XJ600n ´95 a taky GSF600n a už tenkrát to bylo nebe a dudy.

1 reakcí na tento příspěvek jak poznat výkon?

19.12.2014 v 15:03 | Nahoru | #23
Svět se zblázníl. 98-ka za 40 tisíc..... A ještě bude kupce odhánět koštětem.....
A to ani není schopnej udělat fotky bez kufru který prý k tomu nedá....

Naposledy editováno 19.12.2014 15:12:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak poznat výkon?

19.12.2014 v 17:19 | Nahoru | #24
dave-lister> vidis Dave, a ty si mi tvrdil ze 2001 v perfektnom stave (dnes som okolo nej behal v garazi) za 39 000 vratane novej STK a znaciek je moc. Ked sa teraz pozeram do inzercie, som rad ze som kupil co som kupil

ten bandour z posledneho linku bude za 38 asi lepsia kupa ako tie Diversiony z inzercie. Aj ked - vobec by som sa nebranil ist pozriet na http://www.motorkar...a-xj-600-720316.html je za sympaticky peniaz, nie je to sice "novsi model" ale vyzera z obrazkov slusne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak poznat výkon?

19.12.2014 v 17:36 | Nahoru | #25

Komorerth píše: dave-lister>vobec by som sa nebranil ist pozriet na http://www.motorkar...a-xj-600-720316.html je za sympaticky peniaz, nie je to sice "novsi model" ale vyzera z obrazkov slusne


Ta je člověče taky divná... Má to být 97-ka a má 98-čkový kukuč, plasty a sedlo.Jen ten jednokotouč odpovídá...

1 reakcí na tento příspěvek jak poznat výkon?

19.12.2014 v 17:41 | Nahoru | #26
pořád nechápu, jak se to může prodávat za stejný prachy jako Bandita nebo hornet.

(reakce na) jak poznat výkon?

19.12.2014 v 17:56 | Nahoru | #27
famfulin76> mozno nejaky medzikus. Alebo Seca. Chlapik je ale odtialto z fora, vidno v akom stave bola v 2012, najazdil cca 5000 km, dal tam nove pneu. ja by som sa tomu za toe prachy nebranil :-0 je ale fakt, ze Hlemyzd pozeral po Nku, mne sa proste viac paci Sko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak poznat výkon?

19.12.2014 v 19:13 | Nahoru | #28

los-fazeros píše: pořád nechápu, jak se to může prodávat za stejný prachy jako Bandita nebo hornet.



Pac je to Yamaha Suzuki je motorka pro chudy a Honda je proste Honda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak poznat výkon?

19.12.2014 v 19:24 | Nahoru | #29
Koudy01> v tom případě fzs600 fazer.
xj (2000) vs fzs (2000) - oboje za 40tyček. co dodat

třeba...

fazer 2001

Naposledy editováno 19.12.2014 19:28:19

(reakce na) jak poznat výkon?

19.12.2014 v 19:31 | Nahoru | #30
los-fazeros> Fazera sem chtel (2000,2001) a za 40 v takovym stavu a vybave jako to moje XJ sem ho nemohl sehnat. Secko co za neco stalo bylo kolem 50 - 55.

E: Xj za 40 bych taky nekoupil. Ovsem objevilo se jedno po servisu za skoro tri petky, vypadalo jako novy a jako bonus drzaky na tri kufry...Takze ja za necelych 40 koupil motku s novyma kotoucama, vsema deskama, loziskama v krku, po serizeni ventilu, karbecu, atd. atd.. do ktere dva roky krome oleje nic nevrazim. A to byl muj hlavni pozadavek. A takovyho Fazera proste za 40 nesezenes.

To ze ty XJcka v inzeratu za ty prachy nestoji, je vec druha a naprosto s tim souhlasim.

E2: Kdyz porovnam ty XJcka v inzeratech vs. Bandit v inzeratu. Volil bych taky toho Bandita - byt zakladatelem tady toho vlakna. Ja bych si ho ale nekoupil, pac Bandita proste nemam rad

Naposledy editováno 19.12.2014 19:50:32
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 Paja.ml 1 26.3.2024 v 17:13 Destroyer
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 Rollinman 24 24.3.2024 v 01:57 tompok76
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 H1d30k 42 21.3.2024 v 15:02 H-D82
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 Animals21 52 22.2.2024 v 07:40 Koudy01
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 H1d30k 13 5.9.2023 v 13:20 panTerek


TOPlist