globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cdi
14.12.2014 v 21:40
Zdravím, mám problém, kleklo mi CDi na alpu rv95, pořídil jsem dvě starší a 1 (to špatné) vyměnil po 600km opět kleklo to samé (1kotel) dal sem druhé, něco málo pojezdil cca 3500, a moto čas od času nejede tak jak sem zvyklej, při nastartování (ne vždy jen občas) obrátkoměru trvá až cca 30sekund než ukáže obrátky, nebo při jízdě 5 kvaltem spadne na nulu, motka jede a cca po 200m obrátkoměr zase začne ukazovat (CDI na odchodu). Palivové hadice, podtlaky, svíčky vše po výměně, už nevím kde je chyba, napadlo mě jestli neodchází regulátor dobíjení a ten mi nedělá pakec, bo musí být nějaký důvod,že CDI odchází takovým fofrem, předtím bez potíží najeto cca 30 tisíc, ale letos víc v garáži jak na asfaltce, jenže do elektriky nevidím, nevíte někdo co stím??? díky za rady (rady typu: dej to sešrotovat, kup si kolo apod.nepotřebuju těch mam dost "je to rozbitý atd.)ještě jednou díky

1 reakcí na tento příspěvek cdi

14.12.2014 v 21:48 | Nahoru | #1
tenhle rok má už CDI s konektorem na kabelu, nebo s konektorem na krabičce? Vím, že kamarádovi CDI s konektorem na krabičce umřelo - uklepal se konektor uvnitř. Lze opravit, ale je to pakárna, pokud je závada v tomto. Verze s konektorem na kabelu by měla být odolnější, jelikož tam nedochází k mechanickému namáhání letovaného spoje.

edit: překlep

Naposledy editováno 14.12.2014 21:49:28

1 reakcí na tento příspěvek cdi

14.12.2014 v 21:49 | Nahoru | #2
"napadlo mě, jestli neodchází regulátor dobíjení"
A měril jsi to dobíjení? Obvykle když jde regulátor do řitě, motorka začne přebíjet a začnou ti odcházet různé spotřebiče (od přepětí), proto když ti něco odejde, vždy se vyplatí to dobíjení přeměřit... Pokud se dostaneš, řekněme na 15V, tak už je to docela špatný.
(je to přece Honda )

(reakce na) cdi

14.12.2014 v 21:52 | Nahoru | #4
maspe> zdravím, mam konektro na krabičce, přeletovat nestačilo, bo jak jsem ho napitval tak uvnitř je shluk součastek zabalených v nějakým japan gelu a to cele shořelo, každopádně díky

(reakce na) cdi

14.12.2014 v 21:53 | Nahoru | #5
crowack> zatím sem neměřil, nedostal sem k tomu dobře už dva měsíce, jiný potíže, ale mohlo by to tedy být i tím?, každopádně zima dlouhá skusím to díky moc

(reakce na) cdi

14.12.2014 v 21:56 | Nahoru | #6
combust> super díky, budu študovat jen seženu někoho kdo ovládá jazyk cizího kmene bo toto si se slovníkem neumím představit,každopadně díky

2 reakcí na tento příspěvek cdi

14.12.2014 v 22:01 | Nahoru | #7
To není Wilda Šejkxpírů, na pochopení stačí překladač z google.

Každopádně jestli jsi jezdil 3,5 tkm se špatným reglerem tak ti na tuty muselo odejít i něco okolo (neobvyklej úbytek elektrolytu v baterce, sem tam nějaká ta žárovka apod.).

(reakce na) cdi

14.12.2014 v 23:13 | Nahoru | #8
combust> řekl bych , že elektrolitu je tak nějak stejně, bo vím akorát, že nebyla úplně plná po max, jenže si nepamatuju kolik ho tam přesně bylo, žárovky nepraskaj pokud nepočítám blinkr po střetu se zajícem, každopádně to skusím prověřit, bo sem řekněme pomalejší tak zlanařím elektrikáře a uvídím , ještě jednou díky budu zase bádat a projistotu všechno, regulátor,cdi atd. ještě jednou díky

(reakce na) cdi

14.12.2014 v 23:19 | Nahoru | #9
combust> zkusil sem překladač česky to moc nejni, ale na pochopení to stačí. ještě jednou díky mooc

1 reakcí na tento příspěvek cdi

15.12.2014 v 07:22 | Nahoru | #10
Pokud opravdu doslova hoří,tak musíš mít problém v kabelovém svazku vedoucímu k CDI.Podle fotek statoru to má bateriové zapalování,takže problém bude buď tam,nebo případně jak píší ostatní-v dobíjení.Pokud by to hodně přebíjelo.To by ale nevysvětlovalo proč odchází je jedno CDI.

1 reakcí na tento příspěvek cdi

15.12.2014 v 09:07 | Nahoru | #11
Řek bych, že někde ve svazku, k cdi, bude poškozena izolace vodičů, cdi ti klidně odejde skratem,, skontroloval bych všecky draty a proměřil,,, jestli ti někde nedochazi ke skratu...a pojistky ti nepraskaly???

2 reakcí na tento příspěvek cdi

15.12.2014 v 09:17 | Nahoru | #12
Kdyz uz se vtom hrabes, rovnou to predelej na jedno zapalovani jako to ma alp pd r.v. 1996 a mas klid. Ze by prebiujeni odrovnalo CDI, me prijde nepravdepodobny, to uz by si musel mit uplne vyvarenou baterku. To se ti spis dostava 12V nekam kde ma byt jenom nejaky signal, takze snimac natoceni klikovky nebo plynu (kterej myslim nemas) . Takze moc moznosti neni.

(reakce na) cdi

15.12.2014 v 15:59 | Nahoru | #13
Anti> dík za odpověď a radu, mrknu na to, bo odešlo nejdříve 2x1 a teď je na odchodu druhé díky

(reakce na) cdi

15.12.2014 v 16:01 | Nahoru | #14
Topper> ne pojistky ne za celých 5 let co ji mám tak ani jedna pojistka, no snad se k tomu dostanu teď o sobotě tak to prověřím, každopádně díky za radu

(reakce na) cdi

15.12.2014 v 16:04 | Nahoru | #15
gugo> uvídím co a jak a pak se rozhodnu a přesně tak jak říkáš snímač plynu nemam, jen snímač kliky, jen mám pocit, že rv 95 se japončíkům krapet vymklo bo mi přijde hlavně jako mezityp než se rozhodli jak to budou vlastně dělat dál, díky moc mrknu na to snad se zadaří chybu objevit, ještě jednou díky všem za rady

cdi

15.12.2014 v 19:20 | Nahoru | #16
Mě to dělal TA 600 r.v 91 taky, pořád jsem přehazoval CDI-čka jak pako a nic z toho. Pořád to šlo na jeden, možná po 15-ti min se připojil druhej válec a chvíli to jelo a pak nanovo.
Nemyslím si, že pokud do toho budeš strkat jiná stará CDI-že se to vyřeší, může být, že budeš mít štěstí ...
Nakonec jsem tam dal nové společné pro oba válce, koupeno od Ignitech, tenkrát za cca 3400 a bylo po problému.
Kdyby odcházel regulátor, myslím že bys to poznal na odezvě kontrolek v přístrojovce, celá elektrika je pak úplně opožděná, nesvítí to, nechytá to .. aspoň mě se takhle odcházející regulátor projevoval. Každopádně hodně zdaru

1 reakcí na tento příspěvek cdi

15.12.2014 v 19:24 | Nahoru | #17
Jo a myslím, že 95-ka je úplně v pohodě normální Alp s jedním kotoučem a líbivější maskou.

(reakce na) cdi

15.12.2014 v 21:04 | Nahoru | #18
Vlnič> no oproti ta700 urcite

1 reakcí na tento příspěvek cdi

16.12.2014 v 06:23 | Nahoru | #19
gugo> projev závisti ... škoda, že tomu nerozumíš, jinak bychom mohli pokecat ..

Naposledy editováno 16.12.2014 06:23:51

(reakce na) cdi

16.12.2014 v 07:43 | Nahoru | #20
Vlnič> To bude ono , zavidet majitelum jakehkoliv TA budu az najare, az si sednu na adventure a zjistil ze to nejede

cdi

16.12.2014 v 08:07 | Nahoru | #21
gugo> pojede
kdyz ne, aspoň budeš mít co dělat

Naposledy editováno 16.12.2014 08:08:13

(reakce na) cdi

17.12.2014 v 18:16 | Nahoru | #22

gugo píše: Ze by prebiujeni odrovnalo CDI, me prijde nepravdepodobny...


Zeptej se fidlimydli, jak bylo v rumunsku se spatnym reglerem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist