globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 1000 nebo 650???
Ahoj, potřeboval bych radu, nebo spíše důvod pro koupi jetého stromka ve verzi 1000 nebo 650. U 1000 se dívám na rok 2005+ u 650 na 2007+.
Díky za jakoukoliv odpověď! :)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650???

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2014 v 22:17 | Nahoru | #31
Vem si sebou někoho zkušeného ať se posléze netrápís, ze jsi koupil mrdku

(reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

16.12.2014 v 22:45 | Nahoru | #32
Mirek-JM> diky za radu, jen kdyby to bylo tak jednoduche nekoho takového sehnat

V-Strom 1000 nebo 650???

Skvělá odpověď, děkuji! 17.12.2014 v 05:33 | Nahoru | #33
Píšeš, že jsi jezdil, CBF. Potom dotaz nechápu. I když jsem s 650 velmi spokojen a neměnil bych, u Tebe je koupě 650 nesmysl. U CBF píšeš, ve dvou mi nestačil výkon a uvažuješ o 49kW další 650, navíc 2V. Oproti tomu CBF nebude strom 650 zajímavej ani na krouťák od spodu. Pokud bys napsal, s cbf úplně v pohodě, ale chci něco do endurovějšího, Tak bych to projel a pak se rozhodnul. Takhle by byla koupě 650 zbytečný motorkářský mezikrok. Uvažuj, že ve stromovi 650 je motor z SV zvyklej na točení, takže krom změny designu a typu moto by jsi se nikam neposunul. Dostal bys jiný motor, oproti cbf s lehce hrubším projevem, méně kultivovaným a menším výkonem. Když jedu na kamarádovým XJ 600, je to jak samet. Relativně lineární zátah, sbírá se už od 1000ot., prostě jako na elektrice. 2-vál je někde jinde. Abys byl spokojen, musí být v některém parametru výrazný posun dopředu a to bude u Tebe až u litra, jakýhokoli, Varan, strom, i to TDM 900 v případě mizerné nabídky předdchozích bych nezatracoval.

Naposledy editováno 17.12.2014 05:34:42

V-Strom 1000 nebo 650???

17.12.2014 v 08:00 | Nahoru | #34
Už jsem to někde psal - kdyby Caponorda (myslím původní ETV 1000) místo italů vyráběli japonci, byla by to jasná volba. Potíž je v tom, že japonci by nevyrobili Caponorda takovýho, jakýho vyrobili italové .....

(reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

18.12.2014 v 22:42 | Nahoru | #35

misha píše: 650 je pro baby a buzny



sranda když tohle napíše někdo, kdo jezdil na 650

V-Strom 1000 nebo 650???

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2014 v 22:45 | Nahoru | #36
Mirek_Zlin - jediná správná rada je si to zkusit. Kamarád co jezdí na TL1000S říkal že by přešel na něco pohodlnějšího a právě Strom650 ho překvapil, říkal že čekal že to bude nuda a pak byl překvapen že nebyla.
Ale každý to má jinak. Prostě zkus si to a uvidíš.
Každá z těch dvou motorek má jinou výhodu
(výkon vs. spotřeba a náklady na provoz)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

1.1.2015 v 11:36 | Nahoru | #37
hozyk> no spojka nebrnká, ale ze spojkového válce neustále kape kapalina a to i po výměně komplet všech těsnících kroužků, ale to je normální. voz sebou DOT4ku a přilejvej..

V-Strom 1000 nebo 650???

1.1.2015 v 11:56 | Nahoru | #38
650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

1.1.2015 v 15:51 | Nahoru | #39
gulliver> to na vstrome 1000 ti pusta spojkovy valec?neriesis to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

1.1.2015 v 18:43 | Nahoru | #40
ratatui> Na 650ce je lanko, proč ho proboha nedali i na litra? Byla by to dokonala motorka!

Jako, určitě trochu přeháním, motorka je to výborná. Pravda je, že přes to těsnění to pomalu ale jistě uniká, dále pak kapky na výpustním ventilku. Ten se dá za 5,- vyměnit, v mototechně říct brzdový ventilek, průměr, délka a je to.

No a když tohle všechno vyměníš, buben je jako nový, nikde žádná rýha ve výlisku, dokonale vyčištěný a usazený, tak pak už nevíš, proč pořád dolejváš a neřešíš to. Dej si malinkou lahvičku DOT4ky pod sedlo a seš v klidu

Naposledy editováno 01.01.2015 18:45:38

(reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

1.1.2015 v 19:03 | Nahoru | #41
gulliver> ja som to riesil ked som mal SVcko,smirglom 800-1200nakonec2000som to jemne prebehol nakoniec este s lestiacou pastou prelestil lebo boli tam take mikro akoby dierky uz nepametam,a bolo to OK a to som aj tesnenia nechal stare.

V-Strom 1000 nebo 650???

4.1.2015 v 16:41 | Nahoru | #42
Ahá. Tak to já myslel, že vám to dělá něco při řazení. Ale je pravda, že když jsem měnil řetězovku, tak to vlhký bylo, jako že to rosí. A o tom těsnění jsem přemejšlel, ale nechal jsem to že uvidim za čas, jak moc to teče. Mam jí teprve od jara.No ale koukám, že na všech jsou závady uplně stejný.Díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650???

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 23:38 | Nahoru | #43
Ja mam stroma 650 a jednou jsem se domluvil se znamym co ma stroma 1000 a v jednom cloveku me to zas nejak neprijde ze by malem stromovi chybel vykon pokud nejsi zavodnik. Velky strom me prisel takovy hrubejsi, ucikanejsi a nervoznejsi s tim ze se neda jet tak na pohodu jak na malem stromovi, navic mu tam blbla spojka takze razeni a rozjezdy byly takove docela divne. Jinak jsem si vsiml ze velky strom ma vyssi sedlo jak maly...tipuju tak o 2-3cm. Vahu jsem nejak nepoznal. A jak tu nekdo psal ze spotrebu neni potreba resit tak si myslim ze je to celkem kravina...(aspon pro cloveka co dela ve fabrice za par kacek).Za svou prvni sezonu na stromovi jsme najezdil cca 6000km coz neni nejak moc a prumer me vysel nejakych 4,5lt/100 kdyby velky strom zral 6lt/100 pri prumerne cene benzinu treba 35kc tak by to delalo skoro 3200kc za sezonu a za to uz mas zaplaceny dalsi nejaky vikendovy vylet na masine :) A vykonove ani ve dvou to neni zadna hruza... ja cca 75kg batuzek 50kg + 3 kufry a normalnim turistickym tempem pohoda. Pred stromem jsem mel fazera 600, a ze zacatku jsem byl zklamany z brzd (ty se daji poresit castacne) a vykon byl samozrejme mensi, ale kdyz to uz pak nema clovek s cim porovnavat a zjisti jak s motorem zachazet tak pohoda :) Kazdopadne bych momentalne nemenil 650 za 1000 :)

Naposledy editováno 04.01.2015 23:39:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

5.4.2015 v 20:49 | Nahoru | #44
Xkremilek> Všiml jsem si po čtvrt roku tvého příspěvku a musím reagovat.
Spojku už jsem dal do cajku, vyměnil řetězovku a vyřešil tlumiče pod rozetou. Je to jiná motorka.

Vloni jsem najel málo přes 4 tkm a spotřeba mě překvapila. Nijak jsem to neřešil, ale překvapilo mě, že s nádrží 22 l jezdím normálně 400 km. Když jsem si to stopnul, tak ve 2, kdy jezdím plynule (max 20 km/h nad limity), to jde pod 5 l. Když jedu sám, tak do 5,5 l. Podle tankování jsem nikdy nezjistil, že bych šel přes 6 l. Zkrátka nejezdím jako sráč a hrubý průměr je málo přes 5, což je o litr míň než jsem očekával před koupí.

Čus a někdy se stav v Lidči.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

5.4.2015 v 21:41 | Nahoru | #45

BigF píše: Xkremilek> Všiml jsem si po čtvrt roku tvého příspěvku a musím reagovat.
Spojku už jsem dal do cajku, vyměnil řetězovku a vyřešil tlumiče pod rozetou. Je to jiná motorka.



Tak bavili jsme se o strojích v naprostým pořádku. Pokud je něco špatně, nelze to porovnávat s něčím jiným ...

(reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

6.4.2015 v 19:19 | Nahoru | #46
Piwell> Byl jsem ten, co Xkremilkovi pucil litra, kterého jsem měl zcela "ojetě-nového" a nevychytaného. Proto získal asi špatnou zkušenost, protože konkrétně ta řetězovka s nerovnoměrně vytahaným řetězem se nejvíc podílela na ucukanosti. V té době jsem ani já ani Xkremil netušili, že motka v pořádku není a že to tak má zkrátka být.
Proto jsme se nebavili o strojích v naprostém pořádku, moje mínus.

V-Strom 1000 nebo 650???

6.4.2015 v 19:40 | Nahoru | #47
At si kazdy jezdi na cem mu to vyhovuje nejvic..ja bych 650 nechtel ze dvou duvodu-slabsi zadni central,vic zere olej

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 nebo 650???

16.6.2019 v 12:02 | Nahoru | #48
Může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi V-strom 1000 a KVL 1000 zdá se mi že je tam rozdíl jen v názvu nebo se pletu dík za rozumné odpovědi

(reakce na) V-Strom 1000 nebo 650???

16.6.2019 v 17:02 | Nahoru | #49
672> V podstatě se nepleteš. Stejné stroje,jen jiné lakování, možná nějaký plastik..

V-Strom 1000 nebo 650???

17.6.2019 v 00:30 | Nahoru | #50
Ahooj Vstrom 650 je volba je najistotu ovšem pokud chceš jezdit ve dvou spíš by jsem vzal Vstrom 1000.Předpokládám že se budeš motat někde okolo 100 000Kč a to se dá určitě vybrat i jiné podobné moto určitě pokud pro dva vyzkoušej si Honda Varadero 1000 stříkačka!!!! Dle mého názoru velké cestovní endura za rozumné peníze....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist