Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
2 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Takže se ptám. Chtěl jsi tenkrát před těmi 35 lety motorku, která není ničím vyjímečná, nudná, pomalá, na první pohled levná, která je šedá myš; motorka, se kterou bys nesbalil holku, ani kdybys měl charisma jako tvůj vrstevník George Clooney, takovou jsi chtěl?
Nebo jsi chtěl motorku, která je krásná, aspoň trochu silnější, zajímavá; motorka, kterou jsi třeba jen podvědomě chtěl trochu oslnit, říct "jsem tady!"; motorka, na který by sis užíval každej kilometr, kochal ses vyhlídkovou jízdou i dopoval se adrenalinem při tahání za heft?
Teď máš o těch pár křížků víc, a rozmýšlíš se, co od své budoucí motorky budeš chtít.
1)Vážně přemýšlíš o tom, že by sis pořídil motorku, na který je vidět na první pohled, že jsi chtěl ušetřit, ale přitom ta motorka zas tak levná není?
2) Vážně přemýšlíš o motorce, se kterou se budeš muset vždy rozmyslet předem, když budeš chtít předjet osobák?
3) Vážně chceš motorku, na který si ani nepodřadíš před zatáčkou a budeš trnout hrůzou, že si automatická převodovka vzpomene, že je převodovkou a začně řadit zrovna v okamžiku, kdy to ty budeš chtít ze všeho nejmíň?
4) Vážně chceš vysvětlovat, že řadit sice umíš, ale jsi línej?
5) Vážně chceš motorku, kterou si kupují většinou jedinci, kteří mají ostatní motorkáře za voly, protože jim 50 koní připadá zbytečně moc a protože ekonomika provozu není na prvním místě jejich hodnotovýho žebříčku?
Chceš se na motorce nudit při dojíždění za prací? Kup si NC. Chceš se motorkou bavit, chceš ten pocit z jízdy, chceš být vždy pánem situace, ať už při předjíždění, řazení? Kup si cokoliv, jen ne NC.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Dráťa píše: Hele, zcela vážně...
1)Vážně přemýšlíš o tom, že by sis pořídil motorku, na který je vidět na první pohled, že jsi chtěl ušetřit, ale přitom ta motorka zas tak levná není?
2) Vážně přemýšlíš o motorce, se kterou se budeš muset vždy rozmyslet předem, když budeš chtít předjet osobák?
3) Vážně chceš motorku, na který si ani nepodřadíš před zatáčkou a budeš trnout hrůzou, že si automatická převodovka vzpomene, že je převodovkou a začně řadit zrovna v okamžiku, kdy to ty budeš chtít ze všeho nejmíň?
4) Vážně chceš vysvětlovat, že řadit sice umíš, ale jsi línej?
5) Vážně chceš motorku, kterou si kupují většinou jedinci, kteří mají ostatní motorkáře za voly, protože jim 50 koní připadá zbytečně moc a protože ekonomika provozu není na prvním místě jejich hodnotovýho žebříčku?
Tak já teda taky zcela vážně, ale OPRAVDU ZCELA VÁŽNĚ.
A to i proto, že s NC750 mám velmi pozitivní osobní zkušenosti (jeví se mi ještě lepši než 700) a s CB500 a NC700 mám zkušenosti z loňska. Na rozdíl od Tebe, který s NC700/750 a s jízdou na nich nemůžeš mít zkušenosti vůbec žádné. Jinak bys nemohl psát takové očividné nesmysly vařené z vody - pouze se pokoušíš na NESERIOZNÍM PŘEDPOJATÉM a dlouhodobém kritizování a až okázale projevované nenávisti vůči NC založit si tady na M.cz lacinou živnost.
Vezmu to popořadě:
ad 1)
Máš sice pravdu, že zrovna moc levná ta mašina není, jenže je to velmi dobře navržený stroj pro dané účely a kvalitně taky v Japonsku vyráběný. A smiř se s tím, že samozřejmě není ideálem pro všechny, ale že spousta lidí včetně zkušených motorkářů ho pro jeho vlastnosti a vychytávky dokáže ocenit a neměnila by.
ad 2)
Žádný rozumný člověk nepředjíždí bez rozmyslu, a to ať předjíždí kohokoliv v čemkoliv nebo na čemkoliv. A ujišťuju Tě, že na NC750 s jeho velmi slušným zrychlením a maximálkou bys na okreskách a silnicích 1. třídy neměl ani Ty problém předjet 99% osobáků. Samozřejmě ale nemá cenu NA JAKÉKOLIV MOTORCE se přetahovat se silným vozem jedoucím po dálnici na hranici Tvé maximálky nebo s duševně nemocným člověkem, který Ti na okresce dělá problémy, brání Ti všemožně v předjetí, vytlačuje Tě ze silnice a chce Tě zabít.
ad 3)
Tady je vidět, jak je to Tvoje chronické kritizování (řekl bych spíš pomlouvání) postaveno na vodě a bez zkušeností s kritizovaným objektem.
Ta DST varianta (dvojspojkový automat) má dva automatické režimy (jeden lážo plážo na spotřebu, druhý řekněme "sportovní"), a v obou můžeš kdykoliv ručně zkorigovat zařazený kvalt, podřadit si dřív i sám apod. A kromě toho je zde i třetí režim - plný manuál, kdy si řadíš pořád sám, akorát ne nohou a spojkou jako na klasické motorce, ale jenom palcem levé ruky. A samozřejmě ani v zatáčce DST sám od sebe nebo dokonce nežádoucně a záludně nepřeřadí, pokud není jezdec úplný dement a nesmyslně necloumá v zatáčce na mezi adheze prudce plynem tam a zpátky ve snaze rozhodit si plynulou stopu a mašinu položit.
ad 4)
Rozumný člověk uzná, že je to nesmysl a zřejmě ani nebude s takto hloupými dotazy, připomínkami nebo urážkami na druhého kolegu vyrukovat. A nerozumnému něco vysvětlovat by byl taky nesmysl.
ad 5)
Nemyslím si, že by majitelé NC700/750 měli ostatní motorkáře za voly. Bohužel spíš občas zaznamenávám u některých jinak orientovaných nevyrovnaných jedinců útoky, narážky a pomluvy opačným směrem.
Jak je vidět, "životní problém" s NC700/750 vůbec nemají jejich majitelé a uživatelé (těm tyto stroje přinášejí radost a užitek), ale naopak NĚKTEŘÍ majitelé a uživatelé jiných motorek se existencí řady NC velmi užírají a mají s tím problémy a úplně zbytečnou starost.