Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
ostravak píše: Hoši, máte špatnou představu o buzerantství.
tak ja mam ve svych letech predstavu docela jasnou. Jen jestli ji mas ty, podle toho co pises: "Pujc mi segru a ja ti ukazu ze nejsem teplous"Naposledy editováno 19.12.2014 06:12:51
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Myslím že SuperSic to popsal zcela jasně...
Nojo...ale MT-07 nemáš ten "hájtek" "PíáR"
4 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
já mám za to, že ani moje Duckna by z toho nevyšla dobře ... krom toho rachtá v tom asi o 37,7% víc... a je to tak krátkozvihový, že střední pístová rychlost je jedna z kružnic, které kouká z kapsy bagr...
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
lachtan1 píše: Pokrok se přátelé zastavit nedá a to ani u motorek,jinak by jsme jezdili koloběžkách a nebo na starých vraždách jako je TL1000S
Kurfa ...já bych třeba na Jaškově TLSku jezdil i rád ...
jen ta spotřeba 13l/100km...je trochu mimo ECO tabulky
Naposledy editováno 19.12.2014 10:16:11
nc700-----xjr1300
160kmh----213kmh
5.5s------3.3s zrychlení 0-100
12.3s-----6s zrychlení 0-140
7.7s------3.7s pružné zrychlení 60-100 na poslední kvalt
Naposledy editováno 19.12.2014 10:18:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
t_freedom píše: aha...takže věcnost je už ta tam... teď už jen invektivy a blití...
Myslím že SuperSic to popsal zcela jasně...
Nojo...ale MT-07 nemáš ten "hájtek" "PíáR"
Náhodou emtéčko taky mělo píár "odhal svou temnou stránku" , reklamu ve stylu "postapo madmax" a dokonce čtyřdílný manga miniseriál "mistři krouťáku" se skutečnými MT motorkami
Naposledy editováno 19.12.2014 11:40:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
jack.fx píše: Podíval sem se na Dráťovo XJR 1300 vs moje NC700. Zde je pár detailů, které mi zaujaly
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
Zvedám hozenou rukavici. Kolem Phy mám pár přátel a občas se tam vyskytuju.
Ohlinse jsou krásný.
Moje spotřeba: extrémní loudání 5,9L, výjížďkovej provoz 6,5-7L, bez mozku 8-9L.
Řetězovou sadu mám "originální", tzn. výchozí převod.
Motorka bez úprav, jen trochu upravené originální výfuky a laborace s předníma vidlema
Budíková maximálka 220 km/h
Kdybys měl cestu dolů na jih, můžu ti natrhnout kaďák tady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Dráťa píše: Zvedám hozenou rukavici. Kolem Phy mám pár přátel a občas se tam vyskytuju.
Ohlinse jsou krásný.
Moje spotřeba: extrémní loudání 5,9L, výjížďkovej provoz 6,5-7L, bez mozku 8-9L.
Řetězovou sadu mám "originální", tzn. výchozí převod.
Motorka bez úprav, jen trochu upravené originální výfuky a laborace s předníma vidlema
Budíková maximálka 220 km/h
Kdybys měl cestu dolů na jih, můžu ti natrhnout kaďák tady.
bude veselo . Beru kameru a jedu taky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Veverčák píše: SuperSic58> nejvetsim problemem MT-07 je to, ze se neda koupit . Jinak mi prijde jako velmi povedeny stroj,
Jo ty čekačky jsou síla, jak za totáče na emzety Já to vychytal hned zkraje sezóny, kdy ten humbuk ještě nebyl takovej, čekal sem jen 3 měsíce. Dnes už je to minimálně rok...
SuperSic58 píše: Jo ty čekačky jsou síla, jak za totáče na emzety Já to vychytal hned zkraje sezóny, kdy ten humbuk ještě nebyl takovej, čekal sem jen 3 měsíce. Dnes už je to minimálně rok...
prej JEN tri mesice . Pravda, dneska je to klidne rok
jack.fx píše: Podíval sem se na Dráťovo XJR 1300 vs moje NC700. Zde je pár detailů, které mi zaujaly
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
Takových volů se moc nenajde
2 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Mimochodom, odporucat nove cb500 ako lepsiu alternativu k nc750 moze len zufalec alebo neinformovany. Viezol som sa na oboch a to tesne po sebe a podla mna je cb500 takmer vo vsetkom horsia. Okrem hmotnosti, ale aj u 500vky je to tragedia. Najma ked si vezmete ze mt07 vazi este o 20kg menej pri vacsom objeme a vykone.