Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
4 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
jack.fx píše: Podíval sem se na Dráťovo XJR 1300 vs moje NC700. Zde je pár detailů, které mi zaujaly
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
Zvedám hozenou rukavici. Kolem Phy mám pár přátel a občas se tam vyskytuju.
Ohlinse jsou krásný.
Moje spotřeba: extrémní loudání 5,9L, výjížďkovej provoz 6,5-7L, bez mozku 8-9L.
Řetězovou sadu mám "originální", tzn. výchozí převod.
Motorka bez úprav, jen trochu upravené originální výfuky a laborace s předníma vidlema
Budíková maximálka 220 km/h
Kdybys měl cestu dolů na jih, můžu ti natrhnout kaďák tady.
jack.fx píše: Podíval sem se na Dráťovo XJR 1300 vs moje NC700. Zde je pár detailů, které mi zaujaly
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
Takových volů se moc nenajde