takže jsem koupil Ford Mondeo r.v. 2004, V6 125kw a v plynu.
Nechal jsem to prohlídnout v autorizovaném servise Ford a ten zjistil některé závady:
Unik oleje kolem gufera kliky motoru – výměna ( po výměně nutné umytí motoru a opětovná kontrola těsnosti úniku oleje )
netěsná jedná manžeta na poloose, přetesnit
Někde trochu prosakuje voda
Vadný zámek otvírání kapoty motoru - chybí
pak jsem to dal do normálního servisu a zjistili následující závady
Únik chladící kapaliny z domečku vody – výměna + potřebná těsnění pro výměnu ( saní atd. )
Volná zadní vzpěra motoru – výměna
Vadné obě manžety na pravé poloose – výměna + únik oleje kolem gufera poloosy – výměna
Chybí spodní kryt motoru
Doporučujeme výměnu filtrů vzduchu , palivového a pylového
Doporučujeme výměnu oleje a olejového filtru motoru
Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu
xenonové výbojky jsou zcela vysvícené
v zadní části vozu je značka koroze na nosných částech karoserie
Poznámky :
Vzhledem k značnému úniku oleje a vody z motoru, nelze v tuto chvíli vyloučit i poškození dalších dílů, např. těsnění pod hlavou, event. zkroucenou hlavu motoru atd.
Já jsem ještě zjistil, že jsou šotci v elektrice, auto občas chcípne když je na volnoběh a spadnou budíky, při jízdě se zařazenou rychlostí jen spadnou budíky.
Cena opravy je suma sumárum bez zámku kapoty, bez krytu motoru, bez koroze v zadní části a bez řešení šotků v elektrice cca 30-35 tisíc kč
Dle mého názoru jsou chyby v elektrice, značná koroze na nosných částech karoserie(z venku je auto zcela bez rzi), vadná vzpěra případně Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu skryté vady, které mě nebyly prodávajícím ani servisem Ford sděleny a mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Jinak samozřejmě, že jsem s nějakým servisem po koupi vozu počítal, kdyby to bylo cca 10-15 tisíc a bylo to bez té rzi a šotků v elektrice tak bych to neřešil, ale tohle mě už přijde moc.
Jaký je vás názor?
EDIT: pokud by si chtěl někdo počíst o skrytých vadách tak jeden starší článek zde
Naposledy editováno 10.12.2014 15:42:32
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od kupní smlouvy Auto
Každý mechanik se kterým jsem se o tom bavil mě doporučuje to vrátit. Chyba v elektrice může ukazovat na vadnou ŘJ případně na chyby v imobilizeru atd. netuším co to je a nechci v autě honit šotky několik let za strašný prachy a třeba bez úspěchu, pokud mě to chcípne jednou za čas na parkovišti tak se to dá přežít, ale pokud mě to chcípne někde v zahraníčí a už to nepůjde na natočit tak jsem v řiti, nechci jezdit na časované bombě, auto s načatou elektrikou bych nikdy nekupoval pokud bych o tom věděl.
Třeba jen výměna toho domečku vody, ten je sám o sobě za 2600, musí se sundat sání, jedno těsnění sání je za 750 a ty sání jsou tam 4, zadní vzpěra motoru je za 4500kč atd.
Naposledy editováno 10.12.2014 20:15:05
To že ti to chcípá na volnoběh, může mít několik závad, ale vadná ŘJ to asi nebude. Zkusil bych vyčistit klapku nebo krokový motor. (nevím co tam u tebe je). Budíky můžou mít studený spoj na desce, případně špatný spoj v konektorech. To vše lze opravit za pár peněz.