takže jsem koupil Ford Mondeo r.v. 2004, V6 125kw a v plynu.
Nechal jsem to prohlídnout v autorizovaném servise Ford a ten zjistil některé závady:
Unik oleje kolem gufera kliky motoru – výměna ( po výměně nutné umytí motoru a opětovná kontrola těsnosti úniku oleje )
netěsná jedná manžeta na poloose, přetesnit
Někde trochu prosakuje voda
Vadný zámek otvírání kapoty motoru - chybí
pak jsem to dal do normálního servisu a zjistili následující závady
Únik chladící kapaliny z domečku vody – výměna + potřebná těsnění pro výměnu ( saní atd. )
Volná zadní vzpěra motoru – výměna
Vadné obě manžety na pravé poloose – výměna + únik oleje kolem gufera poloosy – výměna
Chybí spodní kryt motoru
Doporučujeme výměnu filtrů vzduchu , palivového a pylového
Doporučujeme výměnu oleje a olejového filtru motoru
Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu
xenonové výbojky jsou zcela vysvícené
v zadní části vozu je značka koroze na nosných částech karoserie
Poznámky :
Vzhledem k značnému úniku oleje a vody z motoru, nelze v tuto chvíli vyloučit i poškození dalších dílů, např. těsnění pod hlavou, event. zkroucenou hlavu motoru atd.
Já jsem ještě zjistil, že jsou šotci v elektrice, auto občas chcípne když je na volnoběh a spadnou budíky, při jízdě se zařazenou rychlostí jen spadnou budíky.
Cena opravy je suma sumárum bez zámku kapoty, bez krytu motoru, bez koroze v zadní části a bez řešení šotků v elektrice cca 30-35 tisíc kč
Dle mého názoru jsou chyby v elektrice, značná koroze na nosných částech karoserie(z venku je auto zcela bez rzi), vadná vzpěra případně Vadný plochý řemen + napínák plochého řemenu skryté vady, které mě nebyly prodávajícím ani servisem Ford sděleny a mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Jinak samozřejmě, že jsem s nějakým servisem po koupi vozu počítal, kdyby to bylo cca 10-15 tisíc a bylo to bez té rzi a šotků v elektrice tak bych to neřešil, ale tohle mě už přijde moc.
Jaký je vás názor?
EDIT: pokud by si chtěl někdo počíst o skrytých vadách tak jeden starší článek zde
Naposledy editováno 10.12.2014 15:42:32
2 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od kupní smlouvy Auto
Vítězslav_Máří píše: Mám stejnou zkušenost,kde si kamarádka koupila v AAA Auto Ford Focus 1,8 Tddi r.v 1998.Cena 35 tis,Chtěla to jen na ježdění do práce,jelikož má rok starou Fábii v Tdi.Za tři měsíce ježdění do toho nasypala dalších 70 tis a pořád lezou další a další problémy.V AAA se ji vysmáli,reklamace nelze,nejsou to skryté vady,je to opotřebení stářím.Jinak je v tom jiný motor,předtím zařvali dvě turba,repase čerpadla,nová spojka a převodovka,jelikož nějaký všeuměl opravil dvouhmotu svařením na jednohmotu,takže to odnesla i hřídel v převodovce,je tam natažená nová elektrika,jelikož původní vyhořela,atd.Píšu to sem jen proto,aby jsi byl v obraze,že to opravdu nevyhraješ.Prostě jsi si koupil 10 let staré auto a pokud se začneš hádat s původním majitelem může tě poslat do řiti s tím,že jsi si za 15 % nového auta koupil desetiletou šunku,tak co jsi čekal.A navíc sporák.
Oskar tomu opět nasadil korunu
Chápu to dobře, že tvoje kamarádka má malý auto s TDI rok starý a proto si koupí na ježdění do práce starší, ale větší auto s tím nejprůserovějším dieselem kterej kdy kdo u Forda viděl?
Je to zajímavý příběh s poučením. Třeba ty dvě turba za tři měsíce. Ten co je měnil byl v pořádku? Jak může odejít nové turbo během 3 měsíců 2x?
Dvouhmotu ti okomentoval Méďa a je docela podivný, že by to odnesla převodovka, když už něco tak to odsere klikovka.
A k tomu všemu vyhořela elektrika.
To vše během tří měsíců.
První věta která zazní na tomto video od 2:02 je přesně pro tebe
Naposledy editováno 12.12.2014 08:14:12