kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.
Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.
Máte někdo špatné zkušenosti?
Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
_zdenda_ píše: Jestli si nejsi schopný vydělat za svojí normální hodinovou sazbu tak by ses nad asi sebou měl zamyslet…
Proto některé servisy zavedly paketové ceny za opravy, aby prodali práci i díly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
dave-lister píše: Proto některé servisy zavedly paketové ceny za opravy, aby prodali práci i díly.
Myslíš asi značkové servisy, tam je to ale trošku jinak. Chtějí se ukázat jako pěkné a kvalitnější a za cenu neznačkového servisu. Např na výměně rozvodů ve značkovém jednou ušetříš a na příštím servisu něčeho jiného ti to spočítají i s chlupama. Nebo použíjí díly ECONOMY, tj nižší kvalita.
Značkový servis má takové náklady na provoz, že se zákonitě nemůže blížit cenama neznačkovým servisům. Jedině by snad musel opravovat z náhražkových dílů /což už hodně značek dělá/ ale cena za práci je stejně výš, než u neznačkových servisů.