globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

20.12.2014 v 21:09 | Nahoru | #1

dave-lister píše: Proto některé servisy zavedly paketové ceny za opravy, aby prodali práci i díly.



Myslíš asi značkové servisy, tam je to ale trošku jinak. Chtějí se ukázat jako pěkné a kvalitnější a za cenu neznačkového servisu. Např na výměně rozvodů ve značkovém jednou ušetříš a na příštím servisu něčeho jiného ti to spočítají i s chlupama. Nebo použíjí díly ECONOMY, tj nižší kvalita.
Značkový servis má takové náklady na provoz, že se zákonitě nemůže blížit cenama neznačkovým servisům. Jedině by snad musel opravovat z náhražkových dílů /což už hodně značek dělá/ ale cena za práci je stejně výš, než u neznačkových servisů.

(reakce na) Repliky dílů

21.12.2014 v 21:45 | Nahoru | #2
DucS> co brání servisům upravit hodinové sazby tak, aby vydělali i bez přirážky na dílech? (byť bez záruky) Pokud je to "konkurenceschopnost", tak mi z toho vychází, že servis musí nakoupit díl co nejlevněji, aby měl marži co nejvyšší. Kde mám jistotu, že když si pojedu vyměnit například brzdový desky, nebudu mít na autě nejlevnější šlupky z Polska? Jak to chceš se zákazníkem řešit, až si přijde stěžovat, že je má sjetý moc brzo? O oleji ani nemluvě. A co takové opravy, kde není potřeba měnit díly? To si napočítáš několik hodin navíc, abys vydělal?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist