paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Matchless G80 - dotaz
6.12.2014 v 10:49
Zdar,
pravděpodobně se mi naskytne možnost koupě Matchlesse G80 z roku 1964 s tím , že motocykl byl hodně dlouho odstaven, má neplatnou SPZ, takže bude zřejmě odhlášená a bez TP.
Zda je motor funkční zatím nevim...
jaká by byla přiměřená cena vzhledem k popsanému předběžnému stavu ?

EDIT: zde jsem založil nové téma ohledně motoru: Matchless G80-motor

Naposledy editováno 12.01.2018 00:20:52

1 reakcí na tento příspěvek Matchless G80 - dotaz

7.12.2014 v 08:52 | Nahoru | #1
Vůbec se nerozmejšlej.Vlastnil jsem někdy v sedmdesátých letech ES 2 a dodnes mě moc mrzí že jsem ho "pustil do světa".Matschless se mi už tenkrát líbyl víc,ani nevím proč, snad jen lepším barevným provedením.Motor byl opravdu srovnatelný.Záleží už jen na tom majiteli.Pokud o těchto věcech nemá přehled,máš štěstí,pokud ano a čeká kdo dá víc,záleží už jen na tobě jak moc ho chceš.Ale nabídnout majiteli 20t (jak tady píše Áca1) bych se ani neodvážil,zvlášť kdyby měl po ruce třeba vidle.

PS: Jen tak malé upozornění,je tam obrácený ovládání(brzda-řazení)a z vlastní zkušenosti vím že mi to nějakej čas dělalo problém,zvlášť při nějakých krizovkách.

Naposledy editováno 07.12.2014 09:03:45

(reakce na) Matchless G80 - dotaz

8.12.2014 v 15:21 | Nahoru | #2

kutil1 píše: Vůbec se nerozmejšlej.Vlastnil jsem někdy v sedmdesátých letech ES 2 a dodnes mě moc mrzí že jsem ho "pustil do světa".Matschless se mi už tenkrát líbyl víc,ani nevím proč, snad jen lepším barevným provedením.Motor byl opravdu srovnatelný.Záleží už jen na tom majiteli.Pokud o těchto věcech nemá přehled,máš štěstí,pokud ano a čeká kdo dá víc,záleží už jen na tobě jak moc ho chceš.Ale nabídnout majiteli 20t (jak tady píše Áca1) bych se ani neodvážil,zvlášť kdyby měl po ruce třeba vidle.

PS: Jen tak malé upozornění,je tam obrácený ovládání(brzda-řazení)a z vlastní zkušenosti vím že mi to nějakej čas dělalo problém,zvlášť při nějakých krizovkách.



Tak, tak obrátené pedály brzda - radička, to bol problém. Najprv si na to zvyknúť, potom (po predaji a kúpe CB 650) odvyknúť. Ale najväčší problém ES2 bol primárny prevod, spojka bola suchá, ale reťaz sa mala kúpať v nízkej hladine oleja pod krytom primáru. Ten motor bol pôvodne závodný, takže reťaz sa bez mazania po závode vyhodila. Keby pred 25 rokmi boli dostupné o,x reťaze, nikdy by som ju nepredal. A predal som ju vtedy(1992) za 30 000 Kčs.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Používáte u veteránů přísady do ben... [1, 2] Matchless G 80 mari 57 13.6.2018 v 15:59 vencac
Matchless G80-motor Matchless G 80 mari 9 8.1.2017 v 20:58 lewisss
Matchless G80 Matchless G 80 Desmik 27 5.12.2014 v 22:48 mari
AJS Matchless G 80 Desmik 7 24.6.2009 v 23:58 zemic
Matchless G80S Matchless G 80 Desmik 5 18.6.2009 v 21:16 Desmik


TOPlist