Jde o to ,že mám dojem že mi ukazuje teploměr na budících nesprávné hodnoty
teploměr se třeba ani po hodině jízdy nezvedne dále než na začátek stupnice
je pravda že mám vyčištěný chladič, nový termostat, vůbec nebrzdím motorem
a nějak extra ten motor nehoním ale zdá se mi ,že by teplota mněla být zvednutá tak do poloviny jako na jinných ostatních TDR 125 jako jsem viděl na videjích, a na vlastní oči.
Ale zase třeba když stojím na semaforu teplota trochu vzroste třeba do čtvrtiny stupnice
ale po přidání plynu (chvylkové vytočení motoru do otáček) teplota zase klesne ((mírně)příjde mi to jako kdyby se vymněnila voda u čidla) A nebo pak teplota vzroste když
se někde pomalinku plazím například po polňačce. Teplotu vody pak zase snížím když vjedu na cestu a jedu okolo 60 a teplota zase padá dolů.
Nechci něco zanedbat proto se na todlensto ptám. Děkuji za odpovědi :)
V čem by mohla být závada ?
1. Špatná elektroinstalace od čidla k budíku
2. Vadné čidlo teploty chladící kapaliny
3. Špatné budíky (budík teploty kapaliny)
4. Málo nabitá baterie
5. Problém není v ničem, prostě to tak dobře chladí ?
Nejsem nějakej expert v řešení problému na motorce tak jsem tadyk vypsal aspoň něco
málo co se v mé hlavě někde našlo.
Nechci něco zanedbat proto se na todlensto ptám. Děkuji za odpovědi :)
P.S. pro rejpaly : Motorku pořádně a podstivě zahřívám, v takovém počasí nejezdím problém mám v létě, né teďka v takové zimě :)
Naposledy editováno 01.12.2014 20:06:12
1 reakcí na tento příspěvek Teploměr nejspíše neukazuje správně
Co se ti na tom jako nezdá ? Že když je motorka v pohybu tak je teplota v pořádku a když stojíš nebo někdě řádíš v lese na 2m čtverečních, tak ti nečekaně vzroste ? Těžko se ti ta voda bude chladit bez náporu větru na chladič. Ještě vzhledem k tomu, jak strašně (ne)rád vytáčíš motor.
Dobře víš, že mi TDRka dělala to samé, stejně jako XTZtko a každá jiná motorka chlazená vodou..
Teplota vzroste pouze když se fakt courám tak jde teplota tak do čtvrtky jinak ne. Občas se stane že se ručička trošku zvedne ale ani ne na začátek stupnice. Normální TDRka to mají tak že při normální jízdě (ani ne honění ani ne courání) mají teplotu na teploměru tak ve čtvrtině stupnice a já ani ne na začátku :)
Pak zbyva sestava cidlo/budik. A tu bez znalosti aspon Fyziky 9.tr.ZS, multimetru a tabulkovych hodnot cidla nejsi schopen vyzkouset. Asi nejjednosdussi je koupit/vypujcit cidlo. Bude-li to O.K. {pripojene cidlo staci pro vyzkouseni do nadobky s vodou a ohrivat treba ponornym varicem]. Divat se na budik. Mel by lezt plynule a spravne ukazovat. Ukazuje? PAk mas vadne cidlo. Neukazuje? Krover konektor a kabely. Kdyz budou O.K> mas v haji budik/
Sorry ze pisu takhle podrobne, ale pro pochopeni mi to kratsi nevyslo!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2889 | 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 | komatkiller | 8 | 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf |
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 | Anonym1 | 8 | 13.8.2022 v 14:03 vilemx |
Spotřeba Yamaha TDR 125 | Matyas3k | 7 | 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ |