motocykl musí mít původní karburátor a fungující dynamo / dobíjení baterie,
právě ti, co tech.regule sestavovali (tedy navíc "činovníci"Svazarmu!), demontovali dynama
ubírající výkon,jezdili jen "na baterii" a karburátory zvětšeného vrtání si jim TAKY nedovolil nikdo"vyprotestovat" - byli členy jakési silniční podkomise Svazarmu ...
A protože bych si moc přál, aby se(ať už jakýkoli) CUP začal jezdit, varuju Vás před
jaýmkoli povolováním / zakazováním úprav . Prostě SÉRIOVÉ motocykly ...
I kdyby to mělo zůstat "jen" u party (či více skupin) lidí, kteří se už znají a dokáží si
taková společná odpoledne(např.)na polygonu ve Vys.Mýtě, či kdekoli jinde vyjednat,
zaplatit, zorganizovat a uskutečnit ."
celé vlákno...
Něco tady..
a tady...
Naposledy editováno 29.11.2014 21:46:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |