Na havárce spoluúčast 10%, došlo k nehodě, dejme tomu že vl. vinou,
nikomu nezpůsobena škoda.
Tudíž nárokování škody z havarijky, ale s výpočtem celkové ceny ze které se to vše odečítá nejsem spokojen. Za tu cenu se to v podstatě nedá ani koupit model/rok.
Na stav a kilometry už vůbec nehledě. Jak to tedy může být průměr?
Má někdo zkušenosti jak dotlačit pojišťovnu k výpočtu reálné ceny motocyklu?
Nejsem zlatokop, ale debil taky ne.
Dotlačil je někdo k tomu, aby s ním nevyběhli?
Díky za reakce...L.
Naposledy editováno 17.01.2015 18:15:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plnění pojišťovny-jak dostat max. z havárky
1) koupím motorku novou , stojí např. 300 000 , sjednáno havarijko na 300 000 s 10% spoluúčastí s novou cenou. V případě totálky dostanu 270 000.
2) koupím motorku ojetou, stojí např. 150 000, sjednám havarijko na:
a) 150 000 s 10% spoluúčastí s novou cenou - při likvidaci dostanu 135 000,
b) 200 000 s 10% spoluúčastí s novou cenou - při likvidaci dostanu 180 000, nutno dodat, že tato pojistka bude dražší.
Ale varianta s novou cenou musí být uvedena ve smlouvě. V drtivé většině jsou smlouvy uzavírány s časovou cenou, to znamená , že likvidátor vychází z ceny běžné na trhu v den nehody a odečítá výše uvedené. Jestli máš časovou a chtěl bys novou, můžeš toto změnit, ale jen při takzvaném,, výročí" , to je den uzavření smlouvy. Tuto změnu musíš pojišťovně ohlásit nejpozději 6 týdnů před tímto výročím.