Téma: Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
 
26.11.2014 v 11:23
zdar bejci,
doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.

Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...

Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?

Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...


Díky
Anketa: co vybrat
1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
0%
0
1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3%
1
1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
3%
1
1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
3%
1
1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
3%
1
2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
3%
1
jinej
84%
26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

3.12.2014 v 12:00 | Nahoru | #1
Creck> Tam je ale od pohledu mezi budíky rastrový display, co dokáže zobrazit kupu symbolů a třeba v tomto případě bych hned poznal, že je něco s gumou (předpokládám, že to má ventilky s "vysílačkou"). Jenže já mám na mysli obyč. kontrolku (obvykle ve tvaru motoru), která jen řekne, že se něco děje, ale konkrétního nic a bez diagnostiky se nehneš.
Podobně třeba u pily KastoTwin A4 jsou pomocné kontakty všech motorových jističů spojené v sérii a napětí od nich je vedeno jako "jednobitový" signál do řídicí jednotky, takže při výpadku kteréhokoli z nich jednotka celou mašinu zastaví, vypne hydrauliku, rozbliká oranžovou kontrolku a napíše "porucha motoru" - a víš houby, o který motor se jedná (je jich 5). Musíš otevřít rozvaděč, kouknout, který jistič je spadlý a pak otrocky hledat v dokumentaci, ke kterému motoru patří. Takže dost na houby. PP302 CNC to má ošetřené lépe, vše je hlídané zvlášť, takže dle hlášení na displayi poznáš hned, kde hledat.
A vzpomínám na kolegu, co měl nějakou bramboru, šestiválec sedan, podobný e46, jen trochu hranatější. Ten měl na spodku středního panelu (pod ovladači topení) palubní počítač ve formátu rádia a také moc nevychytaný - jednou mu to hlásilo "rücklicht defekt", ale nebyl štonc najít, kde - svítilo všechno. Až po chvíli jsem si náhodou všiml občas zhasínající jedné ze žárovek osvětlujících SPZ (zasviněné kontakty). Tak při instalaci takového "komplu" už mohli skopčáci klidně dodělat hlídání každé žárovky, beztak to muselo mít hlídání oddělené, žárovky nejsou v sérii (ale pokud tam byla jazýčková relátka, možná to byl stejný případ, jako u té kastotwinky).

assassin> Už nějakou dobu uvažuju nad pořízením tohoto modulu, ale nikde nemůžu najít, zda bude fungovat na Accentu (2005, 6 , 7) a také, pokud to budu mít zapnuté za jízdy, hodil by se druhý mobil, jen pro tento účel. Ale na to je zbytečně drahé kupovat S4mini a nějaká laciná čína by zase nemusela tomu programu stačit, pokud by vůbec na ní fungoval. A včil babo raď, co vybrat, moc se v nich poslední dobou už přestávám orientovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

3.12.2014 v 18:30 | Nahoru | #2
J.M.K.> dnes jsem očumoval Carreru r.v. 2012 a z té bys mel radost, to má budíků tři prdele
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist