Téma: Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
 
26.11.2014 v 11:23
zdar bejci,
doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.

Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...

Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?

Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...


Díky
Anketa: co vybrat
1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
0%
0
1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3%
1
1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
3%
1
1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
3%
1
1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
3%
1
2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
3%
1
jinej
84%
26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

2.12.2014 v 23:31 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: Absence teploměru vody je dost na prkač, člověk pak jakou dobu může jezdit s vadným termostatem a nepozná to. A tlak a teplota oleje by se hodily každopádně. Schválně, jestli někdo pozná, jaké auto mám na mysli, když řeknu "ampěr-voda-benzin-masľo"?



K cemu tam mit budik na teplotu vody ?

U BMW jakmile neco neni v poradku, treba motor se neohreje do urcite doby na provozni teplotu uz na tebe jede varovna kontrolka.

Tudiz proc sledovat neco co za me sleduje pocitac ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

2.12.2014 v 23:36 | Nahoru | #2
Creck> Ale to je právě ono a připomíná to "vtip", jak by to vypadalo, kdyby auta vyráběl Mrkvosoft - jedním z bodů bylo "všechny varovné ukazatele byly by nahrazeny jedinou kontrolkou generální auto-chyba". Rožne se kontrolka - a stejně víš prd, co konkrétního se děje a zda je bezpečné jet dál, zda je to ptákovina, nebo něco vážného. Za takový přístup konstruktéry lískat rákoskou přes pazoury. "Hlídání počítačem", který pak stejně nic konkrétního neřekne, je na dvě věci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist