doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
J.M.K. píše: Absence teploměru vody je dost na prkač, člověk pak jakou dobu může jezdit s vadným termostatem a nepozná to. A tlak a teplota oleje by se hodily každopádně. Schválně, jestli někdo pozná, jaké auto mám na mysli, když řeknu "ampěr-voda-benzin-masľo"?
K cemu tam mit budik na teplotu vody ?
U BMW jakmile neco neni v poradku, treba motor se neohreje do urcite doby na provozni teplotu uz na tebe jede varovna kontrolka.
Tudiz proc sledovat neco co za me sleduje pocitac ?