doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
assassin píše: No otacky jo, ale zatizeni ne - a rekl bych ze jestli po tom motoru chces ve 2tis 100Nm nebo 300Nm je rozdil - nevim kdyz uz muzu slapat na podlahu :) no ale stejne jezdim jako duchodce, hrozne to chlasta :)
to nevím, už je to nad mojí představivost, já bych to neřešil a hlídal jen otáčky. I když chápu že když zabere turbo asi se trochu roztočí, a na otáčkoměru tenhle údaj nevidím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Stev píše: to nevím, už je to nad mojí představivost, já bych to neřešil a hlídal jen otáčky. I když chápu že když zabere turbo asi se trochu roztočí, a na otáčkoměru tenhle údaj nevidím
No ono je to asi sumak, 220tis to zamestnanci kurvili tak je asi zbytecny to ted setrit :) to bys neveril jak muze bejt sluzebni auto konstruktera zniceny, to vypada jak kdyby v tom zednici vozili cihly na stavbu :)