Téma: Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
 
26.11.2014 v 11:23
zdar bejci,
doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.

Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...

Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?

Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...


Díky
Anketa: co vybrat
1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
0%
0
1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3%
1
1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
3%
1
1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
3%
1
1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
3%
1
2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
3%
1
jinej
84%
26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

2.12.2014 v 08:49 | Nahoru | #1

assassin píše: Leko: v tech bawech zalezi na motorizaci a asi i vybave - kamarad v 335i urcite teplomer ma...
Volvo nema ani teplomer na vodu, ani kontrolku jako fabie ... A ja v aute ten teplomer dost sleduju :(



Není to u dieselu skoro jedno? Stejně se provozní otáčky pohybujou tam kde motor normálně zahřívám.

(reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

2.12.2014 v 09:06 | Nahoru | #2

Stev píše: Není to u dieselu skoro jedno? Stejně se provozní otáčky pohybujou tam kde motor normálně zahřívám.



...osobně raději najedu pár km navíc ,aby se to ohřálo...prostě ten nazahřátý motor "trpí"..a nejenom motor,i ostatní agregáty..je mnoho důvodů a poznatků proč..teoretických i praktických.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

2.12.2014 v 16:05 | Nahoru | #3

Stev píše: Není to u dieselu skoro jedno? Stejně se provozní otáčky pohybujou tam kde motor normálně zahřívám.



No otacky jo, ale zatizeni ne - a rekl bych ze jestli po tom motoru chces ve 2tis 100Nm nebo 300Nm je rozdil - nevim kdyz uz muzu slapat na podlahu :) no ale stejne jezdim jako duchodce, hrozne to chlasta :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist