doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Lion> Snímač teploty oleje jsem zatím na žádném autě neměl a signalizaci pro servisní intervaly jsem nezažil, ani není nikde popsaná. Ale sousedoj na Fabii (1.4MPI, 1. verze) se občas na pravém displayi objevuje segment "service" a místo počitadla "INSP". Nevíš, na základě čeho to indikuje a co vše to znamená? A smazat to asi půjde jen přes diagnostiku, ne?
Krom toho už nějakou dobu uvažuju nad tímto modulem a docela by mě zajímalo, co u Accentu (poslední verze 2005-) všechno vyčte, hlavně aby byl kompatibilní. A program snad na S4mini fungovat bude, i když to bych spíše uvažoval nad druhým mobilem, používaným bez SIM jen na onu indikaci hodnot za jízdy. A tam fakt netuším, co vybrat - je zbytečné pořizovat něco drahého, ale aby to nebylo hardwarově příliš slabé.
jde to smazat i ručně postup zde: http://forum.skodah...-servinterval%C5%AF/
škodovky s displejem, asi kolem roku 2009 nebo tak nějak, mají i v menu záložku "stav vozu" kde je zobrazeno kolik km nebo dní (co nastane dříve) ti zbývá do příštího servisu (olej + to co se dělá při určitých km)