potřeboval bych poradit, jak se zachovat. Prodal jsem dva roky starý iPhone na aukru, vše sedělo dle popisu i kupujícím mi řekl, že je vše v pořádku, ale baterie prý vydrží jenom půl dne a chce po mně 600 Kč.
Bohužel jsem do té aukce napsal, že kupující má 14 dní záruku na odzkoušení telefonu, aby nekupoval zajíce v pytli.
Myslíte, že slabší výdrž u dva roky starého používaného smartphonu se dá považovat za závadu?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím
Druhý odstavec pročítám už po několikáté a nejsu štonc pochopit, co přesně tím chtěl básník říci... ale i osobní souprava se dá klidně táhnout čmelákem, problémy byly třeba u Sergeje, - je to mašina pro náklaďáky, takže nemá parní kotel na vytápění soupravy, třeba u MÁV to řešili přídavným vozem za mašinou, řešeným jako "pojízdná kotelna". Ale u ČD jsou beztak vozy vytápěné elektricky a navíc M62 už drží málokde - ona spotřeba 100l/100km není málo a nafta dávno nestojí 4Kčs (a ve velkých mrazech se klidně nechával motor přes noc nastartovaný).
A co se páry týče, tak uvažuj, že tam není závislost na napájení a nehrozí ani selhání v důsledku zamrznutí nafty. Holt v jednoduchosti je síla a spolehlivost, i když za cenu velké měrné spotřeby a třeba kupy mazacích míst na podvozku. A pochopitelně páru nezprovozníš během několika minut. Hlavně kotel se musí roztápět pozvolna, na začít hned hicovat naplno, jinak popraskají žárnice. Ale když už jede, tak prostě jede a jen tak se nezastaví.
osobní soupravy jedou od pondělka/ úterka výhradně na naftu... z ostravy až do prahy a i zpátky, včera ve frekvenci co 2 hodiny (každý druhý spoj - ČD), dneska vyjel i regiojet, ten jede každý svůj spoj, zpoždění obrovské, spoj co měl jet v 10h z prahy dojel do ostravy někdy v 5 hodin, můžeš se podívat co kde jede a s jakým spožděním... http://provoz.szdc.cz/grapp/
uvažovat o páře či ji zmiňovat dneska?? proč to sem taháš?? kdes vzal tu informaci o zpoždění??