Téma: Prodej na aukru - problém s kupujícím
 
26.11.2014 v 10:55
Čau,
potřeboval bych poradit, jak se zachovat. Prodal jsem dva roky starý iPhone na aukru, vše sedělo dle popisu i kupujícím mi řekl, že je vše v pořádku, ale baterie prý vydrží jenom půl dne a chce po mně 600 Kč.
Bohužel jsem do té aukce napsal, že kupující má 14 dní záruku na odzkoušení telefonu, aby nekupoval zajíce v pytli.

Myslíte, že slabší výdrž u dva roky starého používaného smartphonu se dá považovat za závadu?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím

26.11.2014 v 12:10 | Nahoru | #1

kubacech píše: ...ale těch slíbených 14 dní je pěkná blbost



Nesouhlasím s tím, že by byla blbost poskytnout záruku na odzkoušení, ačkoli dát 14 dní už je fakt celkem dost + se samozřejmě hodí předem specifikovat na co se záruka vztahuje a na co ne

Osobně jsem tuto záruku už taky jednou využil, když mi zakoupená tiskárna záhadně nechtěla komunikovat s počítačem a myslím si, že právě poskytnutí této záruky Ti může v mnoha případech výrazně zvýšit konečnou cenu předmětu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej na aukru - problém s kupujícím

26.11.2014 v 12:30 | Nahoru | #2
sharkis> myšlenka záruky sama o sobě špatná není, problém je ale s českou mentalitou, kdy si lidi jedou "vyzkoušet" třeba foťák či kameru k moři na dovolenou a potom ji vráti. I když jak je to teď s novým OZ jsem ještě nezjišťoval.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist