tedy mám focuse 2002 1,8 tdci. stalo se mi už asi 5x, že se mi zničeho nic rozblikala kontrolka žhavení a auto scíplo. během pár vteřin nastartuju a jedu dál, vše ok. když se mi to stalo asi potřetí uvědomil jsem si, že to udělá když projedu pravou zatáčku ostřeji pod plynem. další dva případy mi to potvrdily, a od těch dob si dávám pozor a jedu je zlehka. od té doby nic. ale to není řešení. vím že mě určitě čeká diagnostika, ale chtěl bych se dopředu psychicky připravit na to co mě čeká za ortel. snad ne čerpadlo, protože dávat x desítek litrů se mi zrovna dvakrát nechce. nemáte s tím někdo zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek žhavení
U forda me napadá spíš problém v elektrice, nekde volný kontakt, klidne na kostrě?
Ale opravdu nevim, snad jsem te aspon uklidnil
1 reakcí na tento příspěvek žhavení
Edit: Podobnou příčinu při průjezd zatáčkou jsem řešil kdysi na čerpadle VP 37 u Audi A6 2.5 TDi 103kW, kdy došlo ke krátkodobému výpadku motoru a jednalo se o vadný snímač zdvihu jehly, ovšem závada se hlásila jako vadný snímač regulačního šoupátka.
Proto zdůrazňuji, navštiv někoho, kdo tomu rozumí, zná systém a závislosti a nemění jen tupě díly podle výpisu z registru závad...
Naposledy editováno 25.11.2014 20:58:15
mě zaráží že motor chcípne a prakticky okamžitě jde nastartovat. jako by si jen cucunul vzduchu nebo tak něco
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) žhavení
bohužel ano. vstřikovací čerpadlo se pohybuje kolem 40 tisíc. ono u škodovek to o moc levnější není
1 reakcí na tento příspěvek žhavení
radioboris píše: [quote=dva_hrnce]Čerpadlo snad nestojí x desítek a ...quote]
bohužel ano. vstřikovací čerpadlo se pohybuje kolem 40 tisíc. ono u škodovek to o moc levnější není
Hmm, nic veselého, já vím proč se naftě braním, i kdyz jinak je fajn, nebýt těch "vedlejších nákladů"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) žhavení
radioboris píše: [quote=dva_hrnce]Čerpadlo snad nestojí x desítek a ...quote]
bohužel ano. vstřikovací čerpadlo se pohybuje kolem 40 tisíc. ono u škodovek to o moc levnější není