globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Zdravím všechny. Už kdysi dávno jsem váhal jestli vlézt na endurko nebo na silniční moto. Nějak se to ale začíná lámat, bodů na řidičáku ubývá a řekl sem si že to chce změnu. Asi nejlepší svezení co si pamatuju bylo na XTZ 750 supertenere. Ale to už je svým způsobem veterán. Nějak jsem dospěl ke dvěma modelům YAMAHA XT 660 R a KTM LC4 Adventure nebo enduro. Chtěl bych se zeptat na zkušenosti a důvody proč kterou koupit.
Od motorky chci aby byla schopná držet cestovní rychlost 120, rád bych jednoduchej servis s tím, že nejraději dělám doma sám (baví mě to). Spolehlivost a aby to bylo trošku zábavný.
Využití je téměř celoroční prostě cmrndačka po okrese předpokládám do 5000 km za ten rok. Plus minimálně jeden delší výlet (chorvatsko v plánu).
Co se týká endurovitosti, tak rozhodně u mě nehrozí nějaké brody a drápání po nějakých skálách. Ale když si to na nezpevněné cestě odložím aby z toho neodlítaly všechny plasty.
Případně uvítám nápad jaké jiné moto bych si mohl pořídit.
Tu KTM prodává známý, je po opravě motoru kde bylo zadřené vahadlo.
Díky všem za rady.
Anketa:
xt 660
48%
15
KTM LC4
32%
10
jiné
10%
3
Transalp 650
10%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co

23.11.2014 v 20:19 | Nahoru | #1

Ároš píše: seikos> no, tak ono pro každýho ten těžký terén znamená něco jinýho, každopádně se s tím nehodlám někde brodit. Ale TTR jsem zvažoval. Ale nebude to LC4 přecijen lepší. TTR je v terénu určitě velmi dobrá, ale co silnice. Nemá to baterku, takže věci jako vyhřívaný hefty, navigace by mohly být krapet problém. Navíc jsem na tom nikdy neviděl kufry. A cestovní rychlostí 120 si taky nejsem jistej.

no, to je jako ta pohádka o gumách, které skvěle drží na suchu, na vodě, v blátivém terénu a vydrží 30tis. km. Takové neexistují.
Jakákoliv motorka co bude mít ambice jezdit bez úhony po schodech a lítat po sněhu (kde se nedá nějak extra brzdit) nebude vážit 120 kilo, jako váží TTR. To jsou všechno motorky co mají 170-190 kilo. Což tě samozřejmě docela limituje až diskvalifikuje z nějakých etra krávovin.
Do terénu bude ta LC4A určitě ok. Ale taky něco za něco. TTR je jakýsi solidní etalon kvality, kdežto LC4 docela i naopak. Co se motoru týče.

Pak se zkus ještě podívat po Yamaze Tenere 660 starší specifikace



a nebo novější, pokud ti bude cenovka přívětivá



To už je do terénu a i na dlouhé cesty. Ale samozřejmě ta hmotnost na kravení je už jinde

edit: TTR600 s kuframa poměrně běžně



Naposledy editováno 23.11.2014 20:20:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co

23.11.2014 v 20:46 | Nahoru | #2
seikos> Tenerka je moc stará, když to koupim bude to zralý na renovaci. Nová je zase moc drahá. Co ještě můžeš říct o tom motoru LC4 ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X sniper931 5 13.5.2024 v 09:08 svobodik
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 12 22.4.2024 v 22:29 Peter26
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 0 20.4.2024 v 18:28 Peter26
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček


TOPlist