Co se týká technické, tak legální cestou to bude asi nelehkej úkol - potřeboval by jsi něco na způsob vyjádření z Kawasaki, že motory typu A a AE jsou plně záměnný, akorát ke potřeba přepsat v techničáku pár údajů, minimálně výkon a maximálka. S tím papírem a s papírem s STK, kde máš napsaný že nevyhovuje typ motoru bys pak měl jít na úřad, kde by ti měly ty údaje v techničáku přepsat, a pak bys měl opakovanou technickou udělat.
Anebo to zkus na jiné STK nebo přes nějakýho známýho.
PS: Jenom tak pro zajímavost, kolik máš psanej výkon v techničáku? Já mám myslím 4,8kW a maximálku 80km/h
V techničáku mám typ AE 125. A ten výkon je v původním německým taky takovej, jenom je tam překrtnutej a je tam těch 4,8kW, asi tam původně bylo nějaký dodatečný škrcení.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 | Filip116 | 4 | 2.10.2023 v 19:03 Filip116 |