Filtr máš vzduchovej a olejovej. Vzduchovej má většinou delší výměnnou lhůtu než olejovej, olejovej se mění s výměnou oleje, někdy bývá i výměna každý druhý olej - vše najdeš v manuálu k mašině, postupy i lhůty. Olej i chladící kapalinu je třeba vypustit když je moto ohřátá a všechen bordel je rozptýlenej v kapalině a oleji. Dle mě je lepší olej vyměnit po sezóně (pokud už teda má lhůtu) - jednak starej olej už v sobě má různý kyselý složky, který působí korozivně a pak je zbytečný aby se všechen karbon z oleje několik týdnů usazoval a lepil na vše v motoru. Že je čerstvej olej v motoru mu nijak nevadí. Olej samo dle specifikace výrobce na moto s mokrou spojkou. Chladící kapalina pro moto je už naředěná a rovnou k použití - třeba Motul a pod. Olej nalít, nastartovat moto, zhasnout moto a po chvíli zkontrolovat měrku. Nemrzku nalít a odvzdušnit dle manuálu. Přes zimu můžeš ještě zkontrolovat a případně vyměnit svíčky. No a pak běžná údržba a vylepšování všeho co tě napadne - v manuálu je servisní plán - takže sežeň manuál a nastuduj. Jestli má tenhle introš kardan, tak ještě můžeš vyměnit olej v něm.