-Ale mě nedostanou vyrobil jsem nové vedení tyček z 19312 o síle 4mm. Sestavil zpět, nastavil časování a sekačka běží mnohem lépe, než když byla nová. Myslím, že s nějakým nastavováním motoru se moc nezabývali.
- Vše jsem "zdokumentoval" na fotkách
- Moje otázka zní: S jakými "kurvítky" se se v životě setkali?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko
J.M.K. píše: assassin>... A sem tam, třeba ne v "automotive" oboru, se občas požadavky zavánějící "kurvítkem" najdou - třeba před časem tady někdo psal o zážitku kolegy, co tam dostal nějaký držák, vyvinout, otestovat ve výzumáku - a když byla ze zátěžové zkoušky známa předpokládaná životnost (namáhání periodicky na ohyb, než držák únavou mat. praskne), byl mu projekt vrácen, že jej musí přepracovat, aby vydržel přesně danou dobu - samozřejmě mnohem kratší, než v origo návrhu...
Kdyz pripustime ze je to pravda (vetsinou jsou takove zkazky pribarvene), tak stale nevis jaky byl skutecny motiv zadavatele.
A racionalnich motivu k takovemu pozadavku muze byt cela rada. Namatkou urovnova vyvazenost systemu (nac mit predimenzovany drzak kdyz zarizeni ktere drzi bude mit mez unavy nizsi), dale treba fail safe funkce (lepe ulomit tento drzak nez jinou cast systemu. Hledisko bezpecnosti, servisnich nakladu) a nebo zkratka lepsi znalost okrajovych podminek (puvodni zadani zalozeno na odhadu poctu cyklu a amplitud, pozdejsi zadani zalozeno na mereni --> logicka sance na cost down).
A dalsi potencialni duvody vymysli kazdy kdo nekdy vyvoj delal....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko
Naposledy editováno 16.05.2015 14:38:19