-Ale mě nedostanou vyrobil jsem nové vedení tyček z 19312 o síle 4mm. Sestavil zpět, nastavil časování a sekačka běží mnohem lépe, než když byla nová. Myslím, že s nějakým nastavováním motoru se moc nezabývali.
- Vše jsem "zdokumentoval" na fotkách
- Moje otázka zní: S jakými "kurvítky" se se v životě setkali?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko
K autům - docela nedávno se dost řešili odcházející přístrojovky na nějakém žabožroutu a příčina byla v tom, že nebylo nijak řešené větrání v jejich jímce, takže eln. v se přístrojovce prostě "upekla". A v tom už je trestuhodné zanedbání při návrhu a rozumný člověk se dokáže sakra ozvat, bude-li po něm chtít opravna platit celou přístrojovku novou. Že jsou dnes budíky vesměs elektromechanické, je pravda, ovšem třeba tachec, nebo otáčkoměr s impulsním snímáním jde vyřešit s primitivní a snadno opravitelnou elektronikou, kdežto display, navíc krmený zákaznickým (=nesehnatelným) švábem, jen tak někdo neopraví. Ano, elmech. přístroje možná vyjdou dráž, ovšem leckdo rád dá přednost klasice a navíc použít číslicový display pro indikaci rychlosti, natož otáček, je ptákovina největšího kalibru. Ten, kdo navrhoval palubku Twinga, evidentně nikdy sám neřídil.
Jinak ano - rozhodně raději dám "míč" za auto s jednoduchou konstrukcí a výbavou, které ale vydrží 50 let provozu, než auto za půl míče, které oproti prvnímu bude "luxusní pojízdný obývák", ale za deset let provozu do oprav narvu cenu dalšího takového auta a za dalších 5 let už stejně jezdit nebude. Něco podobného, jako tady někdo před časem řešil pořízení čínského elektroskútru za 80000,- a jak rychle vystřízlivěl, když mu bylo vysvětleno, že tolik peněz u benzinového skútru nepropálí ani za 5 let a navíc, za těch 5 let ten elektroskútr už dávno jezdit nebude. Takže nižší celkové náklady na pořízení a provoz pak budou přesně u toho opačného, než u čeho by člověk logicky čekal.
Ale zpět k sekačce - rozhodně od prodejce není kulantní, že není štonc zajistit adekvátní servisní zázemí a už vůbec nedodá díly, které jsou na první pohled poddimenzované a zakrátko odejdou. V tom je jasná vychcanost spoléhající na to, že málokdo si dnes umí opravit motor a tak bude mít prodejce zisk z prodeje nové sekačky. Mimochodem, dal jsem nedávno odkaz na toto vlákno na jedno elektrikářské fórum (skupinu) a tam jeden kolega zmínil, že konečně ví, proč mu prodejce při výběru sekačky doporučoval raději motor SV, než OHV. Očividně to byl jeden z těch slušných.